kafein´le zayıflama
Bir araştırmaya göre, günde 1,5 su bardağı kahve alanlarda, kafeinin vücuttaki yağ yakımını hızlandırdığı ortaya çıktı.
Erciyes Üniversitesi Atatürk Sağlık Yüksekokulu Beslenme ve Diyetetik Bölümü Başkanı Doç. Dr. Neriman İnanç, çay, kahve ve kola gibi içecekler ile hergün alınan kafeinin zayıflama üzerine olumlu etki yaptığının bilimsel olarak kanıtlandığını söyledi.
Kafeinin etkisine yönelik yapılan araştırmanın 'Obesity Research' adlı dergide yayınlandığını ve bilim camiasında görüş birliğine varıldığını kaydeden İnanç, ''Kafein enerji harcamasında artış sağlar, bu etkiyi şeker ve yağın daha çok yakımıyla oluşturur. Kafein yağ hücresini küçültmekte, trigliserit miktarını azaltmaktadır. 76 şişman bireye 3 ay süreyle zayıflama diyeti ile düşük ve yüksek doz yeşil çay ve kafein birlikte verilmiştir. Sonucunda yüksek kafein alanlarda vücut ağırlığı, yağ dokusu, bel çevresi ölçümlerinde daha fazla azalma olduğu saptanmıştır'' dedi.
İnanç, günde 1.5 su bardağı şekersiz içilen filtre kahvenin fiziksel aktivite ile birlikte uygulanan zayıflama diyetlerinde destek olabileceğini ifade etti.
__________________
SuskunLuGum AsaL£timĐendir,Her Lafa Verecek Cevabım Var. Ama ßir Lafa ßakarım Lafmı Điye, ßird£ SöyLeyene ßakaRım AĐam Mı Điye!...
Sadece Susmak İstiyorum
Yalan İnsanLarı KaaLe ALmadan...
HakLıyken , Haksız Gözüksem BiLe Kendimi Savunmadan...
HUZUR buLmak İstiyorum GözLerimi Kapayıp , Kimseyi Anmadan...
SessizLiği Dinlemek İstiyorum , Herşeyi Yaşamış Gibi Yaparakk...
üyeye zarar gelmez ADMİN kızmadıkça! ADMİN kızmaz üye azmadıkça!!!
İki şékér vérsém kândırâbiŁir miyim içimdéKi Çocuqu
Dâhâ mutŁu dâhâ mawi yârınŁârâ uyânmâya iKnâ édébiŁir miyim O'nu
|