gebe
  1. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL

    1) Ankara'da, cok sıcak bir gunde, dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında HaYaL tarafından paylaşıldı.

    Dolmuş Maceraları...
    1) Ankara'da, cok sıcak bir gunde, dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle - "Şöfeer bey klimayı acar mısınız cok sıcak olduu" demisti. Pala bıyıklı şöfer amca teyzeyi bi sure suzdukten sonra, kapıyı acıp acıp kapatmaya basladı, ki ondan sonra dolmuşca yarıldık zaten.
    2) Sahil yolundan bostancı istikametinde gitmekte olan dolmuşa yasli bir bayan biner.bayan tam bir eski istanbul hanimefendisidir. Gerek giyimi, gerek oturusu, gerek konusmasindakı kibarlik ile çevresindekilerin saygi ve ilgisini ceker. Teyzemiz gitmek istedigi yer icin parayi uzatır: - Pardon beyfendi, rahatsız ediyorum ama suradan bir suadiye uzatırsanız cok memnun olurum. - Tabi hanfendi, ne rahatsızlıgı ... para şöföre uzatılır ve yolculuk devam eder. Yaslı ve kibar teyzemizin kıbarlıgı, sık giyimi ve guler yuzu diger yolcuların icini ısıtmıstır adeta ... Suadiye'ye gelindiginde teyzemiz inmek ister ve bunu şöföre yine o kibarlıgı ile bildirir: - Pardon şöför bey, mumkunse musait bir yerde indirir misiniz? şöför saga yanasır ve kapıyı acar fakat arac hala yavasca hareket halindedir ... Teyzemiz yaslı olması nedeniyle inemez ve dolmuşun tamamen durmasını bekler. Fakat şöför acelesi varmıscasına yavasca ilerlemekte ve bayanın inmesini beklemektedir ... Dolmuşun bir turlu tamamen durmamasına kızan kibar teyzemiz şöföre seslenir: - Ulan peze...k parasutle mı inicez!
    3) Yolcu: - Mükemmel bir yerde inebilir miyim? (yolcunun kafası karşık sanırım, kendisi de dolmuştakilerle güler söylediine) Şöför kadını indirirken: - Buyrun size layık değil ama!
    4) Yolcu musait bi yerde inmek ister ama dili surcer; - Musait bi yerde iner misiniz? Şöför : - Niye sen mi kullancan
    5) Rumeli-Hisarüstü otobüsüyle taksim'e dogru gidiyoruz. Adamın biri Besiktas dolaylarında gayet aceleci bir tavirla - Kaptan orta kapıyı rica edebilir miyim?? Bizim soför olaya hakim: - Tabi abi ayıp ettin. al götür. senden kıymetli mi?
    6) (Mekan bornova-evka 4 otobüsü / izmir) otobüs tıklım tıklımdır ve arka kapıya kadar ilerlemek imkansızdır. şöförün insafına sığınıp ön kapıdan inmeye teşebbüs eder bir teyze... - Şöför bey ön kapıyı açar mısınız? - Niye hava mı alcaanız?
    7) Ankarada otobüslerin kartlı değil biletli olduğu bir dönem. Good fellas ve ben sabaha kadar üniversitede gireceğimiz ilk sınava çalışmışız. Otobüse bir adam biner ... Utangaç, sıkılgan bir tavırla şöföre; - Afedersiniz şöför bey biletim yok, acaba ineceğim duraktan alabilir miyim? Şöför:- Istersen yolculara bir sor... Adam: - Afedersiniz yolcular biletim yok, acaba inceğim duraktan alabilir miyim.!!
    8 ) Şahsen benim başımdan gecti: Şişli-Taxim dolmuşundayım, kapıyı ermeni bir teyze actı, son derece belirgin bir ermeni aksanı ile: - Pardon şöför bey, acaba Harbiye'den geçeyooor ? şöför şöle bi koltuga kolunu atıp arkasını dondu ve aynen aksanı taklit ederek - Yok uçarak gideyooor !!! (Dip not: Sisli'den Taxim'de Harbiye'den gecmeyen bi hat yok).
    9) Istanbul'dayiz ... Dolmuşa bindik, dolmuş doldu, tam kalkicak, elemanın bir açtı kapıyı, içerde tıkış tıkış oturmuşuz, önde 3 kişi arkada 4 ... Eleman hala bir umut sordu: - "Kaptan, yer var mi?". Şöför de arkasını dönüp cevap verdi: - "Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım"
    10) GSM
    Bir gün arkadaşımla evimin yakınındaki bir duraktan minibüse bindik. Minibüsünün camında kocaman puntolarla şoförün cep numarası yazıyordu, fazla umursamadık ama göze batıyordu; beni ara, diye bağırıyordu resmen. İneceğim yere yaklaşınca şoförün numarasını cevirdim, "Müsait bir yerde bırakır misin abi?" dedim. Adam afalladı, asıldı frene. Minibüs yarıldı gülmekten.
    11) Bir gün arkadasla öyle sersem sersem yürüyoruz. Bir anda yanimizdan son sürat bir münibüs geçti. Biz 'Freni patladi' filan demeye kalmadan,minibüs kafadan elektrik diregine bindirdi. Hemen kostuk, yardim edelim diye. Minibüse ulastigimizda manzara suydu. Yolcularin kiminin kasi açilmis, kiminin dudagi patlamis... Dagilmis vaziyetteler yani. Ama bir tuhaflik var. Çünkü o hallerine ragmen,
    gözlerinden yaslar gelecek sekilde gülüyorlar. Biz ne yapacagimizi sasirdik. 'Ne oldu?' diye sorduk. Bir iki tanesi, güçlükle 'So-för, so-för...' diyebiliyor ama yine gülmeye basliyorlar.
    Bu sarsici manzaranin aslini ögrenebilmek için 2-3 dakika geçmesi gerekti.
    Meger soför, tükürürken minibüsten düsmüs. Hani, bizim soförlere özgü, giderken kapiyi açip disari tükürme hareketi vardir ya. Baba, dengeyi tutturamamis, tükürükle beraber, gümbürt asagi düsmüs. Minibüs de kontrolden çikip direge bindirmis...''
    12) Minübüs Ücreti Duran ve pek dolu olmuyan bir minibüse koşarak bindim pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi tam o anda kavga ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş minibüse bindi birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı çocuklardan biri şoföre parayı uzattı - Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın?
    13) Şişli- sarıyer minibüsü sene 98 yada 99 amcam leventten gecip maslağa doru gelirken tükürüccee tuttu.. kafayı sola cevirip tüüüüghhh die salladı ama odane..cam kapalı.. ben iptal
    14) Bir tane daha Bir gün minibüste gidiyorum adamın birini cep telefonu çaldı o da açtı konuştu, şöför ona bağırdı kardeşim cep telefonunu kapa diye, adam da niye senin minibüsünde abs yok ki dedi, minibüscü de herhalde çok içerlemiş olacak bu duruma motor hararet yapıyo dedi. Bütün herkes kırıldı gülmekten.
    15) Saat geç olmuş. Artık okuldan kalkmışız, dolmuşla gelios. Dolmuş bi pazar mevki-inden geçerken bi amcaya çarmpa tehlikesi atlattı. Dolmuşçu da kafasını pencereden çıkarıp, "Amca lütfen kaldırımdan gider misin?" diye rica etti ama bizim amca, "Asıl sensin pezevenk. Ben seni kaldırıp ..kerim!" dedi ve tabii biz yerlere yattık. Dolmuşcu tornavidasını alıp, dolmuştan inip adamın peşinden koşmaya başladı. Devamını bilmiyorum çünkü biz gülmekten yerlere düşmüştük [​IMG]
    1) Ankara'da, cok sıcak bir gunde, dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle - "Şöfeer bey klimayı acar mısınız cok sıcak olduu" demisti. Pala bıyıklı şöfer amca teyzeyi bi sure suzdukten sonra, kapıyı acıp acıp kapatmaya basladı, ki ondan sonra dolmuşca yarıldık zaten.
    2) Sahil yolundan bostancı istikametinde gitmekte olan dolmuşa yasli bir bayan biner.bayan tam bir eski istanbul hanimefendisidir. Gerek giyimi, gerek oturusu, gerek konusmasindakı kibarlik ile çevresindekilerin saygi ve ilgisini ceker. Teyzemiz gitmek istedigi yer icin parayi uzatır: - Pardon beyfendi, rahatsız ediyorum ama suradan bir suadiye uzatırsanız cok memnun olurum. - Tabi hanfendi, ne rahatsızlıgı ... para şöföre uzatılır ve yolculuk devam eder. Yaslı ve kibar teyzemizin kıbarlıgı, sık giyimi ve guler yuzu diger yolcuların icini ısıtmıstır adeta ... Suadiye'ye gelindiginde teyzemiz inmek ister ve bunu şöföre yine o kibarlıgı ile bildirir: - Pardon şöför bey, mumkunse musait bir yerde indirir misiniz? şöför saga yanasır ve kapıyı acar fakat arac hala yavasca hareket halindedir ... Teyzemiz yaslı olması nedeniyle inemez ve dolmuşun tamamen durmasını bekler. Fakat şöför acelesi varmıscasına yavasca ilerlemekte ve bayanın inmesini beklemektedir ... Dolmuşun bir turlu tamamen durmamasına kızan kibar teyzemiz şöföre seslenir: - Ulan peze...k parasutle mı inicez!
    3) Yolcu: - Mükemmel bir yerde inebilir miyim? (yolcunun kafası karşık sanırım, kendisi de dolmuştakilerle güler söylediine) Şöför kadını indirirken: - Buyrun size layık değil ama!
    4) Yolcu musait bi yerde inmek ister ama dili surcer; - Musait bi yerde iner misiniz? Şöför : - Niye sen mi kullancan
    5) Rumeli-Hisarüstü otobüsüyle taksim'e dogru gidiyoruz. Adamın biri Besiktas dolaylarında gayet aceleci bir tavirla - Kaptan orta kapıyı rica edebilir miyim?? Bizim soför olaya hakim: - Tabi abi ayıp ettin. al götür. senden kıymetli mi?
    6) (Mekan bornova-evka 4 otobüsü / izmir) otobüs tıklım tıklımdır ve arka kapıya kadar ilerlemek imkansızdır. şöförün insafına sığınıp ön kapıdan inmeye teşebbüs eder bir teyze... - Şöför bey ön kapıyı açar mısınız? - Niye hava mı alcaanız?
    7) Ankarada otobüslerin kartlı değil biletli olduğu bir dönem. Good fellas ve ben sabaha kadar üniversitede gireceğimiz ilk sınava çalışmışız. Otobüse bir adam biner ... Utangaç, sıkılgan bir tavırla şöföre; - Afedersiniz şöför bey biletim yok, acaba ineceğim duraktan alabilir miyim? Şöför:- Istersen yolculara bir sor... Adam: - Afedersiniz yolcular biletim yok, acaba inceğim duraktan alabilir miyim.!!
    8 ) Şahsen benim başımdan gecti: Şişli-Taxim dolmuşundayım, kapıyı ermeni bir teyze actı, son derece belirgin bir ermeni aksanı ile: - Pardon şöför bey, acaba Harbiye'den geçeyooor ? şöför şöle bi koltuga kolunu atıp arkasını dondu ve aynen aksanı taklit ederek - Yok uçarak gideyooor !!! (Dip not: Sisli'den Taxim'de Harbiye'den gecmeyen bi hat yok).
    9) Istanbul'dayiz ... Dolmuşa bindik, dolmuş doldu, tam kalkicak, elemanın bir açtı kapıyı, içerde tıkış tıkış oturmuşuz, önde 3 kişi arkada 4 ... Eleman hala bir umut sordu: - "Kaptan, yer var mi?". Şöför de arkasını dönüp cevap verdi: - "Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım"
    10) GSM
    Bir gün arkadaşımla evimin yakınındaki bir duraktan minibüse bindik. Minibüsünün camında kocaman puntolarla şoförün cep numarası yazıyordu, fazla umursamadık ama göze batıyordu; beni ara, diye bağırıyordu resmen. İneceğim yere yaklaşınca şoförün numarasını cevirdim, "Müsait bir yerde bırakır misin abi?" dedim. Adam afalladı, asıldı frene. Minibüs yarıldı gülmekten.
    11) Bir gün arkadasla öyle sersem sersem yürüyoruz. Bir anda yanimizdan son sürat bir münibüs geçti. Biz 'Freni patladi' filan demeye kalmadan,minibüs kafadan elektrik diregine bindirdi. Hemen kostuk, yardim edelim diye. Minibüse ulastigimizda manzara suydu. Yolcularin kiminin kasi açilmis, kiminin dudagi patlamis... Dagilmis vaziyetteler yani. Ama bir tuhaflik var. Çünkü o hallerine ragmen,
    gözlerinden yaslar gelecek sekilde gülüyorlar. Biz ne yapacagimizi sasirdik. 'Ne oldu?' diye sorduk. Bir iki tanesi, güçlükle 'So-för, so-för...' diyebiliyor ama yine gülmeye basliyorlar.
    Bu sarsici manzaranin aslini ögrenebilmek için 2-3 dakika geçmesi gerekti.
    Meger soför, tükürürken minibüsten düsmüs. Hani, bizim soförlere özgü, giderken kapiyi açip disari tükürme hareketi vardir ya. Baba, dengeyi tutturamamis, tükürükle beraber, gümbürt asagi düsmüs. Minibüs de kontrolden çikip direge bindirmis...''
    12) Minübüs Ücreti Duran ve pek dolu olmuyan bir minibüse koşarak bindim pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi tam o anda kavga ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş minibüse bindi birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı çocuklardan biri şoföre parayı uzattı - Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın?
    13) Şişli- sarıyer minibüsü sene 98 yada 99 amcam leventten gecip maslağa doru gelirken tükürüccee tuttu.. kafayı sola cevirip tüüüüghhh die salladı ama odane..cam kapalı.. ben iptal
    14) Bir tane daha Bir gün minibüste gidiyorum adamın birini cep telefonu çaldı o da açtı konuştu, şöför ona bağırdı kardeşim cep telefonunu kapa diye, adam da niye senin minibüsünde abs yok ki dedi, minibüscü de herhalde çok içerlemiş olacak bu duruma motor hararet yapıyo dedi. Bütün herkes kırıldı gülmekten.
    15) Saat geç olmuş. Artık okuldan kalkmışız, dolmuşla gelios. Dolmuş bi pazar mevki-inden geçerken bi amcaya çarmpa tehlikesi atlattı. Dolmuşçu da kafasını pencereden çıkarıp, "Amca lütfen kaldırımdan gider misin?" diye rica etti ama bizim amca, "Asıl sensin pezevenk. Ben seni kaldırıp ..kerim!" dedi ve tabii biz yerlere yattık. Dolmuşcu tornavidasını alıp, dolmuştan inip adamın peşinden koşmaya başladı. Devamını bilmiyorum çünkü biz gülmekten yerlere düşmüştük [​IMG]


     
    Son düzenleme: 16 Haziran 2009
  2. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.965
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
    Cevap: 1) Ankara'da, cok sıcak bir gunde, dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle
    İçinde ankara kelimesi oldugundan mı olsa gerek birinci çok hoşuma giitii.. Paylaşım için teşekkürler..
     
  3. ÇűЯűк V¡Şηε

    ÇűЯűк V¡Şηε Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2009
    Mesajlar:
    523
    Beğenilen Mesajlar:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ≈ •AмєĐ• ≈
    Cevap: 1) Ankara'da, cok sıcak bir gunde, dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle

    [ı]paylaşım için tşk....:)[/ı]
     
  4. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    Cevap: 1) Ankara'da, cok sıcak bir gunde, dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle

    bircoguna koptum cnm ya :hhh:

    paylasim icin tskler :)
     
  5. su.ay

    su.ay Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    kayseri
    Cevap: 1) Ankara'da, cok sıcak bir gunde, dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle
    :puhas::puhas:resmen koptum. paylaşım için teşekkürler.
     
1) Ankara'da, cok sıcak bir gunde, dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Cok güzel bir Hikaye...

    Cok güzel bir Hikaye...

    5 sınıf hikaye örnekleri Okulun ilk gününde 5.nci sınıfın önünde dururken, öğretmen çocuklara bir yalan söyledi. Çoğu öğretmen gibi, öğrencilerine baktı ve hepsini aynı derecede sevdiğini söyledi. Ancak bu imkansızdı, çünkü ön sırada oturduğu yerde bir yana kaykılmış ismi Mustafa Yılmaz olan bir erkek çocuk vardı. Bayan Mediha bir yıl önce Mustafa yı izlemişti ve diğer çocuklarla iyi...
  2. Cok konusulacak bir dügün

    Cok konusulacak bir dügün

    Vay be düğüne bak 03 Aralık 2008 Çarşamba 14:11 Biri önde gelen TV kanalının reklam pazarlama müdürü, diğeri eski manken. Bu düğün dillere destan olacak. Kanal D Pazarlama Müdürü Sevin Ergun ve eski mankenlerden Selim Sefada çiftinin düğün programı, kriz ortamında duyanları hayrete düşürüyor... İŞTE DÜĞÜN PROGRAMI: Yaklaşık 100 kişilik davetli grubu İstanbul'dan özel uçakla Pisa üzerinden...
  3. Birini cok sevdim

    Birini cok sevdim

    Merhabalar degerli misafirimiz, sitemizde toplu bir temizlik yapmak zorunda kaldik. Su anda gormek istediginiz konuyu maalesef sizlere sunamiyoruz. ilgili sayfamizin google siralamalarindan dusmesi icin gerekli algoritmik degerleri sitemize verdik. Verdigimiz rahatsizlik icin sizlerden ozur dileriz. Dilerseniz yukaridan sitemizin logosuna tiklayarak anasayfamiza gidebilir, Ya da ust sag...
  4. Ankara'da bir ceset daha bulundu

    Ankara'da bir ceset daha bulundu

    Batıkent'te dün bulunan 3 cesedin ardından bugün de olay yerine yakın bölgede bir kişinin daha cesedi bulundu. Ankara Kuzey Çevre Yolu Batıkent girişinde dün bulunan 3 cesedin ardından bugün de olay yerine yakın bölgede bir kişinin daha cesedi bulundu. Çevre Yolu Batıkent girişinde, dün, yol kenarında başlarından silahla vurulmuş halde Nuray Okkalı (38), Mukaddes Şeyma Okkalı (16) ve...
  5. cok güzel bir corba

    cok güzel bir corba

    güzel bir çorba kızlar dün acıktım ve cnm corba cekti yaptım ve cok guzel oldu hemde doyurucu sizlerle paylaşmak istiyorum 3 havuc 2 patates 2 sogan bunlaarı suda kaynatın sonra alın mikserle püre haline getirin istediginiz mikar suyu tencerede kaynatın icine tavuk bulyon ve yapılan püreyi koyun iyice bi cırpın sonrada afiyet olsunnnnnnnnn

Sayfayı Paylaş