gebe
  1. Defne-Keskin

    Defne-Keskin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart Almanya

    1200 Kalorilik Diyet :-))

    Konu, 'Diyet Grupları' kısmında Defne-Keskin tarafından paylaşıldı.

    Selam Melekler,araniza yeni katildim.Kisaca kendimden bahsedeyim.adim Defne 26 yas bir kizim var 3 yasinda.Gebeligimde 35 kilo alarak 95 kiloya cikmistim,hamile kaldigim kilo 60 :sinir::sinir: gecen hafta 86 kilo oldugumu ögrendim veee kendime kizarak diyete basladim suan 82 kiloyum.Benimle birlikte bu diyeti yapicak Melekler ariyorum yanima,yalniz olunca daha bi zor oluyo........önümde upuzun bi yol var ama ben kararliyim ve kararimdan vazgecmicem.Kalori sayarak 1200 Kcal yiyorum.Spor varsa 1500 e kadar cikiyor.Almanyadan yaziyorum burda kullandigim bi site var yediklerimi giriyorum kendi hesapliyo sagolsun :D Insalah yanima bi kac arkadas bulabilirim diyerek sözü kapatiyorum Hepinizin Bayramini Kutlarim Hayirlara vesile olur insallah........................BeKliyorum sizlerii :asigim::asigim:
     
  2. seda88

    seda88 Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    225
    Beğenilen Mesajlar:
    182
    Ödül Puanları:
    43
    ay bende çok istiyorum diyete girmek ramazanda kilo aldım yinee:( nasıl bir diyet biraz anlatsana canım yaa valla nefret ediyorum şu kilolardan...
     
  3. Defne-Keskin

    Defne-Keskin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart Almanya
    Selam Canim valla diyet demek gelmiyo icimden aslinda 1200 kaloriye o kadar cok gida sigiyor ki...
    1200 kaloriyi gecmiyor yediklerim.Yatmadan onceki yemegimi aksam 6 veya en gec 7 de yiyorum.Hareket mutlaka var.Bütün Gün calisiyorum zaten ama yeterli gormezsem bir saat kosu bandina cikiyorum yüzmeye gidiyorum vs...aslinda cok kolay ve rahat uygulaniyor dedigim gibi site kalorimi hesaplayip daha ne kadar yiyebilecegimi gösteriyor.Türkiyede de var aldigimiz paketlerin üzerinde bir kalori cetveli.Olmazsa googleden arattir türkce siteler de cok.Mesele 1200 kcal gecmemek,vücüt ihtiyaci olan enerjiyi alamayinca hali hazirda bekleyen yaglarimiza saldiriyor inceliyoruz :))))
    Türkiyede sebze meyve bol cok daha rahat uygularsin.Bir etdöner yiyerek 800 kalori de alirsin doyarsin.Sebze yemegi yiyerek 200 kalori de alir yine doyarsin.Mesele Saglikli doyurucu ve kalorisi az olani yemek.Umarim aciklayici olmustur,sende bana katilirsan cok sevinirim insallah bi kac tane arkadas daha buluruz.3 gün öncesine göre tartim 400 gr az gösterdi cok mutluyum :))))))))))))))) Öpüyorum seni
     
  4. Defne-Keskin

    Defne-Keskin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart Almanya
    81 oldu :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh süperrrrrr
     
  5. TİTAN

    TİTAN Forum Okuru

    Hadi bakalım Defne seni destekliyoruz. İstersen yediklerini ve kalori değerlerini de buradan paylaşırsan arkadaşlara daha ayrıntılı bilgi vermiş olursun ve onlar da sana katılabilirler :tik:

    Hatta daha önce sitemizde açmış bulunduğumuz 1200 kalorilik diyet konularını da inceleyebilir, 1 haftalık örnek menüyü uygulayabilirsiniz :tik:

    http://www.meleklermekani.com/diyet-ozel-menu/167289-1200-kalorilik-diyet.html


    http://www.meleklermekani.com/diyet-saglikli-beslenme/164071-yeni-1200-kalorilik-diyet.html


    http://www.meleklermekani.com/diyet-saglikli-beslenme/84370-1200-kalorilik-diyet.html
     
  6. Defne-Keskin

    Defne-Keskin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart Almanya
    Iyi Aksamlar Titan,Tesekkür ederim destegin icin :)
    Mesela bugünkü menüm yediklerim ictiklerim vs...
    Sabah bir esmek Ekmek-Almanyada adi Brötchen oluyo 65 gr agirliginda 180 kcal
    Krem Peynir 0,6 Yag orani 30 gr 25 Kcal
    Bir fincan sekersiz sütlü Nescafe 19 Kcal
    bir haslanmis yumurta 100 kcal

    Kahvalti toplam 235 kcal etti


    öglen yemegi

    100 gr haslanmis makarna 145 kcal
    200 gr Haslanmis Sebze (yagsiz sadece baharatli ) 65 kcal
    100 gr Izgara TAvuk gögsü 84 kcal
    bir kinder cikolata 114 kcal

    öglen toplam 400 kcal küsüratsiz :)))

    Bir Elma 71 kcal
    Meyveli tam yagli yogurt 210 kcal


    Aksam yemegim

    ton balikli salata 200 gr 280 kcal

    Iste bu kadar toplamda 1125 kcal etti kalan 80 kcal bi seftali yedimmi tamamdir yada yemesemde olur :))
    istedigimiz gibi bi plan yapabiliriz yeterki cizgiyi gecmeyelim...Bu 1200 yicem diye tikabasa doluyorum cünkü önceden sebze tavuk meyve vs.yiyecegime hep fastfood yerdim orda iki hamburger bi cola ictinmi zaten 1500 geciyo :)))

    Bakalim günlük gibi buraya yazicam degisiklik oldukca...Öptüm canim allaha emanet olun hayirli aksamlar
     
  7. Defne-Keskin

    Defne-Keskin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart Almanya
    Kizlar kahvalti artik 100 kcal yumurtayi hesaplamamisim mesela 335 olacak :)seftaliyi yemicem artik :)))))))))))
     
  8. Defne-Keskin

    Defne-Keskin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart Almanya
  9. SeLf_ConTRoL

    SeLf_ConTRoL Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Ekim 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    masallah defne.bende hamilelik doneminde sana yakin bir kilo aldim.60 kiloda hamile kaldim dogumdan sonra kendimi 89 gorunce tartida beynimden vurulmusa donmustum.oyle boyle bir sekilde 67 ye kadar dustum ama yeniden aldim 74 oldum ve bir turlu veremiyorum. en az on cesit zayiflama urunu denemisimdir inan.kasimda bir ay oruc tutmak istiyorum insallah bakalim.ben senden daha az tuketiyorum kalori olarak ama bir turlu kilolar gitmiyor.evdeyim pek hareket de yok aslinda.doktora gittim kan verdim.tiroid bezlerimi sordum gayet iyisin dedi hayilrisi bakalim.
     
1200 Kalorilik Diyet :-)) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. 1600 Kalorilik Diyet

    1600 Kalorilik Diyet

    Hedef: 10 günde 5 kilo. Günlük kalori: 1600 Kcal Uzun sürede dengeli bir şekilde kilo verebileceğiniz bir diyet. %55 Karbonhidrat, %16 Protein, %29 Yağ. Bu diyeti istediğiniz kiloya ulaşasıya dek 7 günlük periyotlar halinde uygulayabilirsiniz. 1. GÜN Sabah : Çay veya kahve (şekersiz), 2 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı), salatalık , domates, 2 ince dilim ekmek (kepekli) Kuşluk : 4...
  2. 1200 Kalorilik Diyet

    1200 Kalorilik Diyet

    Hedef: Haftada ortalama 2 kilo. Günlük kalori: 1200 Kcal Uzun sürede dengeli bir şekilde kilo verebileceğiniz bir diyet. Bu diyeti istediğiniz kiloya ulaşıncaya kadar 7 günlük periyotlar halinde uygulayabilirsiniz. %54 Karbonhidrat, %16 Protein, %30 Yağ. 1. GÜN Sabah : Çay veya kahve (şekersiz), 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı), salatalık , domates, 1 ince dilim ekmek (kepekli)...
  3. YENİ; 1200 kalorilik diyet

    YENİ; 1200 kalorilik diyet

    1200 kalorilik diyet 1200 kalorilik diyet listesi Sevgili; diyetçi meleklerim:)Biliyorum bazılarınız kilolarından şikayetci bazılarınızda küçük fazlalıklarından...Her yolu deniyorsunuz ama olmuyor mu.?Sürekli farklı farklı birşey denemeyin, çünkü; denediğiniz herşey sağlığınıza ciddi zararlar verebilir. Dikakt etmek gerekiyor.Eğer dikkatli ve düzenli diyet ve spor yapmaz iseniz emin olun...
  4. 1200 kalorilik diyet

    1200 kalorilik diyet

    Bu diyetle ayda ortalama dört – beş kilo vermemiz mümkünmüş kızlar :tik:. Tabii diyeti uygularken bol bol su içmeyi ve yürüyüşler yapmayı ihmal etmememiz gerekiyor. İyi diyetler... 1. gün Kahvaltı 30 gram beyaz peynir, iki ince dilim light ekmek, bir adet domates ve iki salatalık Ara öğün 100 gram meyve Öğle Bir kase sebze çorba, bir adet ızgara derisiz tavuk budu, iki yemek kaşığı...
  5. 1200 Kalorilik Diyet Listesi

    1200 Kalorilik Diyet Listesi

    bu konu ayda 4/5 kilo verdiren 1200 kalorilik diyek listesi hakkında bilgiler içermektedir. Yedikleriniz ve içtikleriniz kalori miktarına göre zamanla vücudunuzda fazlalıklar oluşturarak yağ birikimine yol açar. Bazen masum gördüğünüz herhangi bir içecek yada aldığınız bir besin de bulunan kalori miktarı ile hızla kilo alabilirsiniz. Yaz öncesi kışın aldığınız kiloları bir an önce verip yaza...

Sayfayı Paylaş