14 Şubatta erkeğe hangi hediyeler alınabilir kızlar yardım

Konu, 'Kadın Haberleri' kısmında PaSikA tarafından paylaşıldı.

  1. PaSikA

    PaSikA Yeni Üye

    14 Şubat Sevgililer Gününde Erkeklere Alınabilecek Hediyeler
    erkeğe alınabilecek hediyeler erkeklere alınabilecek hediyeler sevgililer gününde erkeklere ne alınır sevgililer gününde erkeğe ne alınır alınacak
    Sevgililer Günü yaklaştıkça hediye telaşı da artıyor. Özellikle beraberliğiniz uzun süredir devam ediyorsa bir erkek için sevgililer günü hediyesi seçmek oldukça zor oluyor. Çünkü aklınıza gelen hediyeyi daha önceki yıllarda aldığınızı hatırlıyorsunuz.
    Hediye seçiminde erkekler kadınlar kadar zorlanmıyor. Çünkü kadınların artık klasikleşmiş zevkleri var. Ancak bir kadının eşine veya sevgilisine hediye seçimi hiç te sanıldığı kadar kolay değil.

    Erkeklere sunulan ürün ve dükkan sayısı az olunca onlara hediye alma süreci de bir kabusa dönüşüyor. Girdiğiniz tüm mağazalarda size sunulan seçeneklerle ise klasik hediyelerin dışına çıkamıyorsunuz.
    • Alıştığımız kravat, kalem, gömlek gibi klasikleşmiş hediyelerin dışına çıkıp farklı birşeyler almayı planlıyorsanız işte size bir kaç öneri:
    - Pratik ve leziz yemek tariflerini içeren bir yemek kitabı yalnız yaşayan erkekler için gayet güzel bir hediye olabilir.
    ( Kitaptan öğrendiklerini yaparak size sunmaya bayılacaktır unutmayın. )
    - Daha çok erkeklere hitap eden savaş, korku, bilimkurgu filmlerin DVD’leri onun için çok güzel bir hediye olacaktır.
    ( Size sarılarak birlikte izleme keyfini de yabana atmayalım bu arada. ) - Erkeklere alınan en klasik hediyelerden biri olmasına rağmen parfüm her zaman iyi bir hediye olmuştur.
    ( Böylece ; artık kokusunu eleştirmeyeceksiniz, her zaman sizin beğendiğiniz kokuyu kullanacaktır. )
    - Piyasada değişik şekil ve fiyatlarda kol düğmeleri bulabilirsiniz. Fakat hediyenizin biraz daha özel olmasını istiyorsanız üzerinde hediye alacağınız kişinin adının ilk harflerini taşıyan kol düğmelerini tercih edebilirsiniz.
    - Bu atkı O’nu, soğuk kış günlerinde kaşmirin yumuşak sıcaklığıyla ısıtacaktır.
    ( O daima sizin sıcaklığınızı duyacaktır ama. )
    - Bir erkeği, tuttuğu takımın maçına alınmış bir bilet kadar mutlu edebilecek başka bir hediye olamaz! Bu hediyenizi ömür boyu unutmayacak ve yıllar sonra bile mutlaka birilerine anlatacaktır.


    elitada

     
  2. ebru58

    ebru58 Aktif Üye

    paylaşım için teşekkürler
     
  3. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği

    offf pasikammm yaa benn hepsini de yapmışım zatennn askerdee yalnızımmm dostlarım yalnızımmm 14 şubattaa offff :((((
     
  4. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    hediye
    Ben Konya'da yaşıyorum. sevgilime 14 şubat hediyesi olarak bir bardak alıcam. fakat o porselen bardaqın icine su koyduqunda ikimizin resmi çıkıyo bardağın dşnda. tanıdıqm bir dükkan var resmini verince yapıyolar cok müthss bsey sizce beqenrmiiiiii!!!!!????????::D
     
  5. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    ya çok qüzel bir fikirmiş merak ettim nerden bulabilirm acab????
     
  6. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    nerdeyse tüm fotoğrafçılar bu şekilde bardağa resmini basıyor. içine sıcak su koyunca resim görünüyor. bardak normalde siyah renkte. bence tercih edilesi bişi deil. bardak siyah ve kötü görünüyor normal hali ile

    sevgiyle kalın
     
  7. RefRa

    RefRa Daimi Üye

    Ben yaptırdım o bardağı ya bulamıyorum şimdi ne alıcamı :S
     
  8. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    sevgililer

    saat kazak gömlek
     
  9. kararanay

    kararanay Yeni Üye

  10. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    offff kafam karıştı ben anneme ve babamada bir hediye alıcam sizce ne alabilirim söyler misiniz?
     
  11. kikiki

    kikiki Forum Okuru

    arkadaşlar size birşey sorucam erkek arkadaşım bi üniversitenin futbol takımına seçilsüdi ve bu sayede okuldan burs kazandı bu haber onu gerçekten çok mutlu etti ben sevgililer günü hediyesi olarak ona mp5 alıcaktım oyun oynanabilenlerden ama bu durum ortaya çıkınca kararsız kaldım ona kramponmu alıyım yoksa bu seçtiğim hediyeyi mi ?
     
  12. E..O

    E..O Forum Okuru

    Bitanem o benim

    Ben 4 yıldır çıkıorum. Bu yıl atkı ve bere seti aldım ama ikimizede aynısından. Yanında cok sevdiğim bir parfumu aldım. Ve yanına ucundan ısırılmış bir çikolata. Mutlulugu beraber paylaşmak adına .. :)
     
  13. dérya dießiri :)

    dérya dießiri :) Forum Okuru

    ßence bardaK fikri çoK qüzeL bişiy. ama köTü yanı bardapın beyaz oLması ya ://
     
  14. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    süper olur bence ama ben hiç bulamadım bnm para fazla değil ne alabilirim yha
     
  15. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    ya ben ne alıcam
     
14 Şubatta erkeğe hangi hediyeler alınabilir kızlar yardım konusuna benzer içeriklerimiz
  1. Kizlar Sİze Soru Bİ ErkeĞe ilk Baktiğinizda Neye Dİkkat Edersİnİz

    kızlar ilk neye dikkat ederler erkek Kızlar size soru bi erkeğe ilk baktığınızda neye dikkat edersiniz Ben göslerine ve gülüşüne bakarım sizzzzzzz
  2. heyyyyttt erkege bak erkege

    [IMG]:hhh::hhh::hhh::hhh:
  3. Kızlar yardım edin

    kızlar hala keşke duymasaydım diyorum babam benim öz babam degilmiş çok kötü oldum duyunca babam ölmüş benim yeni ögreniyorum 19 senedir saklamışlar yardım edin duydugumu söyliyim mi? yoksa bende mi kalsın? kapıda konuşurlarken duydum
  4. kızlar yardım

    kızlar ben cifte vatandaşım yani hem türk hem fransızım ama 9 aydır turkıyedeyım bu bir sorun yaratırmı fransada
  5. yardım kızlar:)

    temmuzda düğünüm var nasıl bi gelinlik giyeceğime karar veremyorum tesettür gelinlik modelleri yolarsanız çok sevinirim :yahoo:sizi seviyorum mucuuuuk :ar4fd:
  6. Kızlar Yardım!!!

    Ben bir hata yaptımmmm gidip avondan güneşsiz bronzlaştırıcı krem aldım daha önce yine bu avon adına konu acmıstım gidip alışveriş yaptım görünce.. Güneşsiz bronzlaştırıcı nede olsa kışın işe yarar diye düşündüm keske düsünmeseydimm çünkü yüzüm bronzlastı tüm vücuda uyguladım kollarımda leke gibi yarısı kendi ten rengim yarısı bronz kaldıı yıkadım ama cıkmadı of nasıl cıkarıcam ben bunu yaaa...
  7. kızlar bu rengi elde etmem için evde hangi ton kullanmalıyım!!! yardım:(

    kızlar benim saçlarım koyu kahve. evde nasıl kumral yapabilirim . yardımlarınızı bekliyorum akşamdan beri bakıyorum da güvenemiyorum. bir de saçlarımın uçlarında kızıllıklar var hafif bunlar için ne yapmam lazım boya tutar mı? kızıllığın sebebi normal anneannelerimizin sürdüğü kına sürdüm ondan...
  8. erkeğe alınablcek hediyeler konusunda fikri olan??yardımm

    bi erkeği manevi olarak etkilyeblcek, kullanışlı güzel bi hediye var mı.. 14 şubat için henüz iyi bi fikrim yok yardımcı olun :/
  9. Doğum Gününde Ne Tür Hediyeler Alınabilir ?

    Doğum Günü Hediyesi Doğum Günü Özel Hediyeler Sevgili melekler, doğum günleri sevdiklerimizi hatırladığımız ve hatırlandığımız çok keyifle geçen günlerdir. Hele de işin hediye açma faslı son derece eğlenceli olur. Hediye almak kadar hediye vermek te insanı çok mutlu eder. Ancak bazen hediye seçimi konusunda hayli zorlanırız. Bu konumuzda sizlere yardımcı olmak istiyor ve az önce...
  10. akrep erkeğine ne gibi hediyeler alınabilir

    Sevgili mekrap burcu ve ona doğum gününde ne hediye edeceğime karar veremedim.Sizce akrep erkeğine neler alınabilir hediye olarak ?

Sayfayı Paylaş