gebe
  1. elmalı kurabiye

    elmalı kurabiye Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.620
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    0

    2 kızın forum muhabbeti

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında elmalı kurabiye tarafından paylaşıldı.

    kız1:ya foruma geldiğimden beri bana asılıyo aslında pekde tipim değil ama bilmiyorum yaa kız2:kimmiş kız söyle bakim

    kız1:ya *****

    kız2:aaa kız çok karizmatik bi avatarı var hem ilerde mod olcek diyolar walla bence kaçırma kızım nerden bulcan böylesini

    kız1:ya öyle ama baksana geçen konuştuk foruma bile abisinin hesabıyla giriyomuş daha kendi hesabı bile yok yarın öbürgün abisi "kullanmayın benim hesabımı yakında oğlum gelicek almanyadan o kullanıcak" derse naaparız biz yok uzun vadede bişe düşünemem

    kız2: nolcek be kızım buluruz kullanılmayan boş bi hesap kullanırsınız işte benim arkadaşlara sorarım hem

    kız1: ya fatma bu forumda nerden bulcan kullanılmayan hesap Allah aşkına anca admin yakının olcakki yapsın sana bi güzellik yoksa heryer dolu içgüveyside gidemem biliyosun

    kız2: aman kızım sende ne nazlısın yaaa

    kız1: neyse sen beni boşver seninki naptı kazandımı FAYS sınavını? (forum adminlik yerleştirme sınavı)

    kız2 kazandı hiç sorma atama bekliyo şimdi ilk tercihini AݞK&SEVGݝ bölümüne yaptı canım romantik aşkım benim torpil aradık ama torpil işlemiyo dediler

    kız1 bencede iyi yapmışsın bak nazifeninki naptı atadılar KORKU bölümüne adam geceleri kalkıp boğazlıyomuş nazifeyi "olamaz bunlar gerçek değil biri bana bunların fake olduğunu söylesiiin" diye bağırıyomuş geçen geldi odaya dert yanıyodu bize "istifada etmiyo öldürcek bi gün beni walla keşke banlasalar geçtim artık modluktan onursal üye olsun ben razıyım"

    kız2:neyse babam geliyo bir iki konu açımde boş boş forumda oturdun dimi diye dellenmesin sende o çocuğu iyi düşün sonunda mod eşi olmak var

    kız1: ayy mod eşimi düşüneyim ben azcık hadi görüşürüz
    paylaşımın için teşekkürler fatma...

    kız2:önemli değil nurcan ne demek görüşürüz:hhh: :hhh:

     
  2. *şiker*

    *şiker* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.088
    Beğenilen Mesajlar:
    148
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Forumdaki İki Kız Üye Arasındaki Diyalog
    [​IMG][​IMG] mod karısıı vayy beee..teşekkürler canıım beniiim
     
  3. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: Forumdaki İki Kız Üye Arasındaki Diyalog

    kız2:evet kazandı hiç sorma atama bekliyo şimdi ilk tercihini AŞKA DAİR HERŞEY bölümüne yaptı canım romantik aşkım benim torpil aradık ama torpil işlemiyo dediler uğraşma sonra sinir olurlar adult18e filan atarlar eve getiremezsin erkeğini dediler aman yok kalsın mazallah dedim

    :haha::haha:süper yha emeğine sağlık cicimm
     
  4. FiRaRi_MeLeK

    FiRaRi_MeLeK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenilen Mesajlar:
    201
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    insanların CENNET benim CEHENNEM dediğim yerde...
    superler ya demek mod eşi olmakda güzel bıseymış bılmıyodum
     
2 kızın forum muhabbeti konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Baba oğul kız muhabbetleri

    Baba oğul kız muhabbetleri

    Oglum manita var mi? - Yok babacigim - Ben senin ya$indayken kariya kari demezdim, sen kime cektin lan? - Ama baba - Oğlum gel hele gel, gözüme çarpmıyo değil, sen eve hiç kız atmıyosun (bodoslama) -- Eeeöö baba yani öss ye hazırlanıyorum ben şimdi ya hani uğraşmamam lazım öyle işlerle - Oğlum arada sırada rahatlaman lazım hiç kafan çalışmıyo getir kızları biraz öp sev -- Ya baba...
  2. forumdaki kız tipleri

    forumdaki kız tipleri

    nicklerinde "girl" kullananlar: genelde 14
  3. iki kızın forum muhabbeti

    iki kızın forum muhabbeti

    kız1:ya foruma geldiğimden beri bana asılıyo aslında pekde tipim değil ama bilmiyorum yaa kız2:kimmiş kız söyle bakim kız1:ya ***** kız2:aaa kız çok karizmatik bi avatarı var hem ilerde mod olcek diyolar walla bence kaçırma kızım nerden bulcan böylesini kız1:ya öyle ama baksana geçen konuştuk foruma bile abisinin hesabıyla giriyomuş daha kendi hesabı bile yok yarın öbürgün abisi...
  4. 2 bayan forumda dedikodu yaparken =)

    2 bayan forumda dedikodu yaparken =)

    kız1:ya foruma geldiğimden beri bana asılıyo aslında pekde tipim değil ama bilmiyorum yaa kız2:kimmiş kız söyle bakim kız1:ya ***** kız2:aaa kız çok karizmatik bi avatarı var hem ilerde mod olcek diyolar walla bence kaçırma kızım nerden bulcan böylesini kız1:ya öyle ama baksana geçen konuştuk foruma bile abisinin hesabıyla giriyomuş daha kendi hesabı bile yok yarın öbürgün abisi...
  5. Kız İsteme Muhabbetinde Neden Kızlar Kahve Yapar

    Kız İsteme Muhabbetinde Neden Kızlar Kahve Yapar

    "Benimle evlenirsen sana geceleri uyku yok. Önden söyleyeyim de sonra kı..ını devirip yatma. Enerjini topla, uyuma!" "Bu sana yapıp yapacağım son kahve. Doya doya iç. Evlendikten sonra sen yapacaksın ben içicem. Hele bir köpüklü olmasın, anyayı konyayı göstericem..." "Bi fincan kahvenin 40 yıl hatırı var. Bu durumda evliliğimizin ilk 40 yılı için benden fazla bi şey...

Sayfayı Paylaş