gebe
  1. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı

    3 tane bebeğimmm oldu :)

    Konu, 'Meleklerin Günlüğü' kısmında RefRa tarafından paylaşıldı.

    Dün gece saat 12 ye geliyodu kedim micky bize sürpriz yapıp beklenmedik bi anda 3 tane yavruyu hediye etti :) Çok ilginçti doğumu sonuna kadar izledim canının acıdığını hissettiğim

    anlarda okşayıp yanında olduğumu anlamasını sağlamaya çalıştım (umarım anlamıştır :D:D) Bi

    görseniz 3 tane mini mini kedi yavrusu... Avcumun içi kadar bile yoklar ayy yerim onları ben

    yaa :) 2 tane kedim vardı dün gece itibariyle 5e çıktı :D:D Ben bu yaramazlarla nasıl başa

    çıkcam yaa :D Bide isim konusu var isimlerini ne koyucamı bilmiyorum. Bana yardımcı

    olursanız çok mutlu olurum :)

    Dünyaya gözlerini açan ilk miniğimiz siyah ağırlıklı gövdesinde bazı yerlerde koyu sarılıklar

    var. İkinci yavru siyah beyaz en miniğimizse sarı beyazlıklarda var biraz :)

    Az önce baktım üst üste yatmış uyuyolardı çok tatlıydılar yaa :)

    Bu arada kedilerin renklerini isim konusunda bana yardımcı olmak isterseniz renkleride size

    yardımcı olsun diye yazdım :)
    Hepinize şimdiden çok teşekkür ediyorum :kiss::kedi:

     
    Son düzenleme: 3 Mayıs 2011
    SadmiN, beyazlale ve EnCey bunu beğendi.
  2. çiçegim bendi

    çiçegim bendi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Mart 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ayy çok sevindimm ...yaa 5 kediye birden nasıl bakıcaksınızz bravo size vallahi ben kedilere dokunamam bilee:) isimlerine gelince aklıma gelen ilk şirine...uykucu....köstebek geldii...bilmem beğenirmisinizz:)
     
  3. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenilen Mesajlar:
    581
    Ödül Puanları:
    0
    İyki doğdular ozmaan :D:D Öcük,cücük,böcük olsun bence :D:D
     
  4. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Ayy tuğçe gülmekten öldüm :D:D:hhh:
     
  5. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Düşünmek lazım saol tatlım :)
     
  6. bettt

    bettt Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    740
    Beğenilen Mesajlar:
    221
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Miss Kokulu Sevgilimin Yanı Başı :)
    reframm benim yavru köpeklerle arkadaş edelim yavrum bunları hahaha
    ayy allah analı babalı büyütsün :p
    çok tatlı oluyorlar bilirim:)
    bugün onalrla oynarken toplantıya geç kaldım varmı böyle bişe :D:D


    benim bir tane Mırmır'ım vardı çok genel bir kedi ismi değildir. ama o kedim yavruyken bana verilmişti hep o sesi çıkarıtyordu mırrrmıırrrmırrmıırrr hahaha
    ama araba çarptı:S

    Sarısına mırmır koysana ya :)

    birde cinsiyetleri neymiş :p
     
    RefRa bunu beğendi.
  7. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Cinsiyetlerine bakamadım canım yaa daha dün gece doğdular yaa elime alırsam belki canları acır die alamıyorum :) Kıyamıyorum :)
    Mırmır güzelmiş canım sarı pipişe yakışabilir :D
     
  8. EnCey

    EnCey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2.269
    Beğenilen Mesajlar:
    468
    Ödül Puanları:
    113
    Refra Allah analı babalı buyutsun yavrularını :D:D ooy kıyamam onlara ben aayyhh isim işi zor yaa kız varsa şüküfe koy :D:D
     
  9. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Canım yaa şimdi baktımda 3üde kız gibi :D:D
    Ama anlayamadım pek bişey :D:D Avcumun içi kadar yoklar zaten :)
    Kız biz yanmışız eğer 3üde kızsa 1 seneye kadar bizim bahçe kediyle dolar :D:D
    Kedi çiftliği kurarız artık :hhh:
     
    EnCey bunu beğendi.
  10. bettt

    bettt Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    740
    Beğenilen Mesajlar:
    221
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Miss Kokulu Sevgilimin Yanı Başı :)
    hahaha
    amanıınnn kısırlaştır kız küçükken hahaha

    mırmırrr yaa yavrumm özledim :D
     
  11. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Düşündüm aslında ama bi de haksızlık gibi geliyo bana sonuçta onunda bi hayatı var demi kedi bile olsa...
     
  12. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Bizim pisicikler büyüdükçe cinsiyetleri belli olmaya başladı :D:D
    Üçüde kız değilmiş 1 tanesi kız :D:D
     
  13. bocegim

    bocegim Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    :yumurta:ALLAH analı babalı büyütsün.bu arada aranıza yeni katıldım.şimdiden hoşbulduk
     
3 tane bebeğimmm oldu :) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. 3-5 Tane Karikatür

    3-5 Tane Karikatür

    Merhabalar degerli misafirimiz, sitemizde toplu bir temizlik yapmak zorunda kaldik. Su anda gormek istediginiz konuyu maalesef sizlere sunamiyoruz. ilgili sayfamizin google siralamalarindan dusmesi icin gerekli algoritmik degerleri sitemize verdik. Verdigimiz rahatsizlik icin sizlerden ozur dileriz. Dilerseniz yukaridan sitemizin logosuna tiklayarak anasayfamiza gidebilir, Ya da ust sag...
  2. 3 tane gelinim olcak inşallah

    3 tane gelinim olcak inşallah

    Gülben Ergen çocuklarını anlattı:) Doğumdan sonra ilk konserini haftasonu Kıbrıs Kaya Artemis Resort& Casino'da gerçekleştiren Gülben Ergen performanasından hiçbir şeye kaybetmediği ispatladı. Konser öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Ergen "Çok heyecanlıyım çünkü bu bir geri dönüş. Bu doğumdan sonraki ilk konserim. Şarkı söylemeyi çok özlemişim. 15 senedir...
  3. Hep kız istedim 3 tane oğlum oldu

    Hep kız istedim 3 tane oğlum oldu

    :esra:ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ HEP HAYALİMDE SEVDİĞİM RÜYALARIMDA GÖRDÜĞÜM ERKEKLE EVLENİP ONDAN KIZ ÇOCUĞUM OLMASINI HAYAL ETMİŞTİM EVET RÜYALARIMDAKİ PRENSİMLE EVLENDİM AMA HER HAMİLELİMDE HEP KIZ İSTEDİM BU İSTEĞE O KADAR İNANDIMKİ 9 AY BOYUNCA KIZIM OLCAK DEDİM UTROSONA İNAT! AMA 3 GEBELİĞİMDEDE ERKEK OLDU ALLAH OĞULLARIMA ÖMÜR VERSİN ŞİMDİ DÜŞÜNÜYORUMDA İYİKİ BU KADAR YAKIŞIKLI OĞULLARIM OLMUŞ...

Sayfayı Paylaş