gebe
  1. lady_w

    lady_w Hamiş Melek

    Kayıt:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul

    4 haftalık HAMİLEYİM :)

    Konu, 'Gebelik' kısmında lady_w tarafından paylaşıldı.

    kan testi yaptırdım dünn 4 haftalık hamileyimm...çok tuhaf bir duygu.. bana bu konuda yardımcı olurmusunuzz
    ne yenir ne içilir falan... amaann bana biraz destek çıkın yahuuu

    :hamileyim:

     
  2. mrs m.

    mrs m. Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.954
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Ankara
    tebrik ederim gözünüz aydın... allah sağlıkla kucağınıza vermeyi de nasip eder inşallah
    tek yapılacak şey bol bol sırt üstü yatıp dinlenmek...size sımsıkı tutunsun diye.
     
4 haftalık HAMİLEYİM :) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. 4 haftalık hamileyim ama 2 gün sonra yolculuk yapmak istiyorum

    4 haftalık hamileyim ama 2 gün sonra yolculuk yapmak istiyorum

    mrb arkadaslar burayı yakından takip ediyorum ve hrkesin yorum yapıp yardımlasmasını cok begeniyorum.o yüzden cevremden cok buran daha bilgili ve daha yardımcı olacak insanları bulacagımı düşündüm umarım yardımcı olursunuz.sorum su 4 haftalık hamileyim ama 2 gün sonra yolculuk yapmak istiyorum yaklasık 4 saat sürecek sizler yapmısmıydınız nelerte dikkat etmeliyim yapmamalı mıyım ?tesekkür edrim
  2. Kac haftalık hamileyim

    Kac haftalık hamileyim

    10 gün önce aşılama yaptırdım degerim 80.85 kac haftalık Hamileyim
  3. gebelik 10 haftalık hamileyim

    gebelik 10 haftalık hamileyim

    10 haftalık hamileyim son bi kaç gündür aşırı derecede midem bulanıyor faka kusmuyorum bu normal mi?
  4. 4 haftalık hamileyim sabahtan beri kanamam var ve parça düşürüyorum

    4 haftalık hamileyim sabahtan beri kanamam var ve parça düşürüyorum

    kızlar ben 4 haftalık hamileyim sabahtan beri kanamam var ve parça düşürüyorum doktora gitmek için eşimi bekliyorum sizce nedir düşükmü yaptım ne olur yardım:((((((((
  5. 21+4 haftalık hamileyim çizme giyerken sağ kasığımda sancıma oldu sorun varmıdır

    21+4 haftalık hamileyim çizme giyerken sağ kasığımda sancıma oldu sorun varmıdır

    Slm 21+4 haftalık hamileyim 2-3 gün önce oturur vaziyette eğilerek çizmelerimi giyerken sağ kasığımda incinir gibi bişey oldu şuandada aynı acıyı hissettim neolmuş olabilirki yardımcı olablirmisiniz

Sayfayı Paylaş