gebe
  1. ilkay1903

    ilkay1903 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ACİLL hamile arkadaşlar yardımcı olun LÜTFEN

    Konu, 'Yaşasın Hamileyim !' kısmında ilkay1903 tarafından paylaşıldı.

    merhabalar ben 5.5 aylık hamileyim fakat bebeğim hiç durmuyor sürekli hareketli bu normal bişey mi birde sırtüstü yatamıyorum karnımda bildiğiniz bir tepe meydana geliyo sivrilik bu bebeğin rahatsız oldugunu mu gösterir acaba=(((
     
  2. TİTAN

    TİTAN Forum Okuru

    Bence herşey yolunda, böyle şeylere kafanı takma ve hamileliğinin keyfini çıkar :tik:
     
    ilkay1903 bunu beğendi.
  3. attga

    attga Hamiş Melek

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    103
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa
    canım haraketli bebek sağlıklı olduğunu gösterir ve ayrıca hamile hanımlar zaten sırt üstü pek yatamaz endişelenecek bir durum yok. bebeğinin keyfini çıkar.
     
ACİLL hamile arkadaşlar yardımcı olun LÜTFEN konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. lütfen yardımcı olun bana

    lütfen yardımcı olun bana

    biz benim adetimden 16 gün sonra 4gün boyunca ilişkiye girdik eşimle siz hamile olma şansım varmı varsa ne kadar ne olur yardımcı olun bana ne olur bide adetime 4 gün var:uhu:
  2. yardımcı olun lütfen...

    yardımcı olun lütfen...

    merhaba herkese. ben yaklasık 1 sene once evlendım. esımle bı fiil süreklı tartısıyoruz. bunun nedenı benım. süreklı olur olmaz bıseye takılıyorum. hıç tatlı dıllı değilim. sürekli ortam arasında laf sokuyorm. elımde değıl ılla bısey bulurum.neden?
  3. Lütfen yardımcı olun.

    Lütfen yardımcı olun.

    Arkadaşlar ya da ablalarım :) Ben 16 yaşındayım ve babamın annemi aldattığını öğrendim ama ne derecede aldattığını bilmiyorum yani sadece mesajlaşıyor da olabilirler. Annem de biliyor ve babamdan boşanmak istiyor, babam da boşanmak istemiyor. Ben de bu duruma çok üzülüyorum, canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Kendimi saldım gitti kaç gündür duş bile almadım, sürekli ağlıyorum, ne yapmalıyım...
  4. hamile miyim?yardımcı olun lütfen

    hamile miyim?yardımcı olun lütfen

    merhaba, melekler.daha çoook yeniyim burada. konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum.benim sorum şöyle. biz yani kocamla daha bebek istemiyoruz çok yeni evliyiz. ben normalde 7 gün regl olurum. bu gün 6cı günüm ve biz seviştik. regl olduğum için ilişkide olmadık kocam mastrubasyon yaptı, boşaldı. sonra penisini silip sürtündü bana. hamile olma olasılığım var mı? bu arada dün geceden regl kan...
  5. hamilemiyim lütfen yardımcı olun

    hamilemiyim lütfen yardımcı olun

    benim karnımın alt tarafında oturup kalkarken ağrı oluyo yumurtlama dönemimin son iki günü ama düzenli olarak ilişkiye girdik hemen anlayabilirmiyim veya hamile isem hemen anlaşılır mı lütfenbana yardımcı olun

Sayfayı Paylaş