gebe
  1. gonca 16

    gonca 16 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    istanbul

    adet günü gelmeden sürekli test yapan arkadaşlarımız buraya :D

    Konu, 'Gebeliğe Hazırlık' kısmında gonca 16 tarafından paylaşıldı.

    sizde benim gibi daha gününüz gelmeden sürekli test yapanlardan mısınız? :D
     
    Ahugozlu bunu beğendi.
  2. gonca 16

    gonca 16 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    istanbul
    kimse yok mu kızlarrrrrr :) ben bugün yine merak ettim test yaptım sonuç her zamanki gibi negatif :D
     
    Ahugozlu bunu beğendi.
  3. kıvırcık güzel

    kıvırcık güzel Hamiş Melek

    Kayıt:
    2 Nisan 2012
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    116
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    osmaniye
    evet ben 10 gün öncesin den baslamıştım bu ay sanki içime doğmuş gibi....:)
     
    Ahugozlu bunu beğendi.
  4. gonca 16

    gonca 16 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    istanbul
    ben hep yapıyorum canım ama hep negatif :D benim gibi deli o kadar varki daha günü gelmeden teste sarılıyoruz biz hanımlar.ama senin adına inanki çok sevindim.umarım bizde bu duyguyu birgün yaşıyacağız :)
     
    Ahugozlu bunu beğendi.
  5. kıvırcık güzel

    kıvırcık güzel Hamiş Melek

    Kayıt:
    2 Nisan 2012
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    116
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    osmaniye
    insallah hamiş olursun canım benim
     
    Ahugozlu bunu beğendi.
  6. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    hahaha ben ben ben hahahaha yaa artık her gün test yapmaktan yorulmuştum geçen ay eczaneye yatırdığım parayla kendime bir çift kıyafet alırdım yani hahaha hatta eşim diyo sen eczaneye gitme kolisiyle eve test alalım diyo bu ay şimdilik sadece bir tane yaptım :D:D
     
  7. Ahugozlu

    Ahugozlu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2012
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    294
    Ödül Puanları:
    0
    :puha::hede:kolisiylemi ?
     
    zeynepahmet ve gonca 16 bunu beğendi.
  8. kıvırcık güzel

    kıvırcık güzel Hamiş Melek

    Kayıt:
    2 Nisan 2012
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    116
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    osmaniye
    :) insallah hamiş olursun :)
     
    dilekdenizi bunu beğendi.
  9. gonca 16

    gonca 16 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    istanbul
    hahaha geçen ay valla bende o kadar çok test yaptımki ama hep sonuç aynı :D valla yarın hastaneye gidip tahlil yaptırıcam bi sorun çıkmasında daha sonra.kızlar umarım rabbim hepimizin gönlüne göre verir.
     
  10. kıvırcık güzel

    kıvırcık güzel Hamiş Melek

    Kayıt:
    2 Nisan 2012
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    116
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    osmaniye
    kızlarrrrr HAMİŞİM sonucu aldım daha yeniymiş mnicik miş kan da 54,29 cıktı doktor çok yeni dedi :)
     
    zeynepahmet ve Ahugozlu bunu beğendi.
  11. dilekdenizi

    dilekdenizi Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2012
    Mesajlar:
    188
    Beğenilen Mesajlar:
    204
    Ödül Puanları:
    63
    AAAAA tam benlik konu:) 21 Martta adet oldum. o günden beri korunmuyoruz. Henüz adetime 1 hafta var.Şimdiye kadar 6 tane idrar bir kere de kan testi yaptırdım:) henüz erken olduğunu bile bile duramıyorum.
     
  12. dilekdenizi

    dilekdenizi Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2012
    Mesajlar:
    188
    Beğenilen Mesajlar:
    204
    Ödül Puanları:
    63
  13. ogül

    ogül Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2010
    Mesajlar:
    42
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    bende 10 gun oncesınde yaptım ama ikinci cızgı sılık cıktı :)
     
  14. ogül

    ogül Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2010
    Mesajlar:
    42
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar kımse yok mu :( ben 19 martta adet gördum.5 nısanda mıgde bulantısı yasadım. 3 gun surdu.ates basmaları sonra usume oldu.9 nısan da test yaptım.ılk once tek cızgı cıktı. ıkıncı cızgı de 2 dakıka ıcınde geldı tam testı atacakken.ama sılıktı. 15 dk.sonra kayboldu.cok dıkkatlı bakınca bellı oluyodu zaten.4 gundur de bel ve kasık agrısı var. testı yapalı da 4 gun gectı.adetıme daha 7 gun var. mıgde bulantılarım ates basmalarım devam edıyo.ates cok basıyo.esım usurken benı sıcak basıyı ustumden atıyorum yorganı.sankı bogulacak gıbı oluyorum.yorgunluk ve uyku hıssı var.sabahları kalkasım gelmıyo uykudan. sabah mıgde bulantısı var hafıf bas dönmelerı oluyo.ates basmaları ve mıgde bulantısı uykudan uyandırıyo.gecelerı uykum yok. acaba ben hamıle mıyım ya. ne olur bana yardım edın. gunumden once de gıdıp kan testı yapmaya korkuyorum cıkmaz dıye :(
     
  15. kıvırcık güzel

    kıvırcık güzel Hamiş Melek

    Kayıt:
    2 Nisan 2012
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    116
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    osmaniye
    insallah hamişşindir canım kan testi yaptır ok yalnız adeti 3 gün geçsin :)
     
adet günü gelmeden sürekli test yapan arkadaşlarımız buraya :D konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Altına Yapan Kıız :D

    Altına Yapan Kıız :D

    altına yapan kadınlar kafede gülmekten altına ışedi Ayy hiç unutmam ya 1. ya da 2. sınıftaydım, dersteyiz.Sınıfta böyle kötü bi koku var orasını siz anlayın işte :D Sonra ben gaz çıkarmıştım çok küçük sessizce, istemeden olmuştu :ehi: Sonra hoca dedi ki bana altına mı yaptın Zeynep, ben de yok öğretmenim yokk, diyorum ama hoca benim yanıma 2 kız koydu gönderdi tuvalete. Kızlar benim dona...
  2. adetin gecikmesi geç gelmesinin nedenleri neler arkadaşlarım

    adetin gecikmesi geç gelmesinin nedenleri neler arkadaşlarım

    3 Aydır adetim nerdeyse gelmiyor gecikiyor, bu gecikmenin nedenleri neler olabilir. Hamile de değilim 38 yaşındayım bu durumda neler yapacağız yada ben neler yapmalıyım ? Bunu sitenizdeki ilgili bölümden konu olarak açıp sabit konu yaparsanız üyeler ve misafirler bu durumu başına gelenleri paylaşabilirler. Bunun dikkate alınmasını istiyorum.
  3. Doğum Sancısı Nasıl Bir Şey Arkadaşlar Doğum Yapan Melekler Buraya

    Doğum Sancısı Nasıl Bir Şey Arkadaşlar Doğum Yapan Melekler Buraya

    doğum,doğum sancısı, Doğum yapmış anneler ben bir şeyi çok merak ediyorum Hamilelikte sıra doğuma geldiğinde neler hissettiniz korkularınız var mıydı?Ben doğum yapan bazı kişilerden duydum çok kötü büyük sancı diyorlar kimiside öle korkulacak bir şey yok diyor sizler neler yaşadınız çok sancı çektiniz mi bunu doğumu yaklaşmış hamile melekler adına soruyorum size sonuçta aramızda ilk kez...
  4. kızlarrrrrr 36 günde bi adet olanlar buraya gelebilir mii???

    kızlarrrrrr 36 günde bi adet olanlar buraya gelebilir mii???

    kızlar benm gbi 36 gnde bi adet olanlar bnm le paylaşabilirler mii
  5. Hormon testleri adetin kaçıncı günü yapılır ?

    Hormon testleri adetin kaçıncı günü yapılır ?

    Kadın hastalıklarının teşhisin de hormon tetkitleri önemli rol oynar. Bu tetkitler Adetin üçüncü günü , adetin üç ve onun cu günleri arasın da yapılır. Tetkit sonucuna göre tedavi uygulanır. Hormon testleri genellikle , menepoz , kısırlık , kanama, sık kanama, adet görememe, tüylenme gibi nedenler den ötürü istenir. Yukarda saydığımız nedenlerden ötürü yapılan tetkitler Adetin üçüncü günü...

Sayfayı Paylaş