gebe
  1. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    adetim 10 gün gecikti test negatif hamile miyimdir

    Konu, 'Soru-Cevap' kısmında Kayıtsız Üye tarafından paylaşıldı.

    slmm benım su sorum su adetim 10 gün gecıktı saglık ocagında ıdarar testı yaptırdım negtıf çıktı kasıklarım agryo kanamam gelcek gıbı karnıma agrılar gırıyo halsızlık var uzerimde aylık konrtolerımde hıc bı sorunum yoktu acaba ne olmus olabılır kıı kafam karmakarısık adet duzesızlıgımde yok hap falanda hıc kulanmadım neolabılır kı şimdiden teşekkur ederim hepınıze...
     
  2. BeyazMelek

    BeyazMelek Super Moderator

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğenilen Mesajlar:
    325
    Ödül Puanları:
    63
    Sayın ziyaretçimiz, idrar testiyle sonuç alamadıysanız en kesin sonuç için kan testi yaptırabilirsiniz hamilelik söz konusu değilse bile kadınların mevsim dönümlerinde her zaman olmasa bile zaman zaman gecikmeleri olabilir gecikmeniz devam eder ve hamile olmadığınız kesinleşirse doktora gitmeniz en akıllıca çözüm olacaktır...
     
  3. cerencanhakan

    cerencanhakan Forum Okuru

    adetim 10 gün geçti ecz.den aldğığm gebelik testinde negatif çıktı kan testi yada sağlık ocağında idrar testi yaptırsam sonuç hangisinde net çıkar
     
  4. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.628
    Beğenilen Mesajlar:
    1.524
    Ödül Puanları:
    113
    Kanda gebelik testi yaptırarak net bilgiyi alabilirsiniz.Kanda gebelik testinin yanılma payı yoktur ...
     
  5. melis Altuntaş

    melis Altuntaş Forum Okuru

    Arkadaslar benimde 10 aylik bebegim var adetim gecikti 10 gun oldu sik idrara çıkıyorum akintim var belirileri var ama 2 kez test yaptim kendim negatif cikti sizce hamilemiyim
     
  6. buse Dizdar

    buse Dizdar Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Mrba arkdslar bn yeniyim ve birazcikta utaniyrum ama derdime care bulursaniz cok sevinirim ben test almaktan bktim ama o negatf cikmaktan bikmadi adetlerim cok gecikio en son adetim 3 gun oldu bi sonraki adetim 18 gun gecikmeli 2 gun oldu benim idrarimda asiri koyu karnimda sislikler var kasiklarim aqryo ayaklarim haric vucdumyanmalar var beniim kafam cok karisiyo midmde bulanti var sadece hafif bn sabahlari oluyo akintimda var yrgunluk ve son zamnlarda geceleri uyuyamiyrum sabahlarida erken uyaniyrum basim aqriyo ama uykusuzluqa yruyorum bn napicami bilmiorum acikcasii biri bana yardim edebilirmi basina bole durum gelenler varmi
     
  7. buse Dizdar

    buse Dizdar Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
     
  8. ada ada

    ada ada Forum Okuru

    Mhb bende 6gunluk gecikme yasadim ve hala regl olmadim. Geceleri uyuyamiyorum sabahlari uyanamiyotum. Kasiklarimda bur haftadir adet olacakmisim gibi sanci var ama bi degisim yok. Test sonucuda negatif cikti:( hala daha regl olmadim...
     
  9. slma snl

    slma snl Forum Okuru

    Benimde ayni 10 gun geciktim. Kan testi yaptirdim ama negatif cikti. Hala olmadim belirtiside yok. Hic gecikmezdi hep duzenliydi ama neden boyle oldu bilmiyorum hamilede degilm teste bakilirsa. Birkac gun daha olmazsam doktora tekrar gtmeyi dusunuyorum
     
  10. Sule gunes

    Sule gunes Forum Okuru

    Adetim 6 gun gecikti ecz test aldim negatif cikti saglik ocagina kan werdim negatif cikti sizce hamile olabilirmiyim
     
adetim 10 gün gecikti test negatif hamile miyimdir konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. adetim gecikti hamile miyim

    adetim gecikti hamile miyim

    ben 1 aylık evliyim ve hiç korunmadım adetim 5 gün gecikti.midem bulanıyo basım dönüyo v sanki karnımın içinde bişeyler oluyo belirtileri var nerdeyse ama testler hep negatif daha kan testi yaptımadım ama böyle bişe yasyıpta hamile oldugunu ögrenenler bana mutlu haber verin nolur cok istiyorum bu bebeği............
  2. Adetim 8 gün gecikti hamile olabilir miyim ?

    Adetim 8 gün gecikti hamile olabilir miyim ?

    Adetim 8 gün gecikti acaba hamile olabilir miyim nelere bakmam gerekiyor arkadaşlarım. Öyle belirti yok ta çok uykum geliyor bu hamilelik belirtisi olabilir mi yardım lütfen :S
  3. Melekler adetim 1 2 3 4 5 gün gecikti acaba test yapsam hamilemiyim

    Melekler adetim 1 2 3 4 5 gün gecikti acaba test yapsam hamilemiyim

    Kızlar adetinm 1 gün geciktiğinde yada 2 3 4 yada 5 gün geciktiğinde ben evde yapılan gebelik testlerinden alsam hamile olduğum ortaya çıkar mı? birde kesin sonuç olur mu ? Olmaz ise acaba hangi testi yaptırmam gerek heyecandan ölecem çabuk cvp verin ya bana :)))
  4. adetim 10 gün gecikti test yaptım negatif cıktı ertesi gün hapı içmiştim 20 gün önce  sizce nedr

    adetim 10 gün gecikti test yaptım negatif cıktı ertesi gün hapı içmiştim 20 gün önce sizce nedr

    adetim 10 gün gecikti test yaptım negatif cıktı ertesi gün hapı içmiştim 20 gün önce sonra bir kac damla kan geldi sürtünme yoluyla ilişkiye grdk üstüne bosalmada olmadı
  5. adetim 10 gün gün gecikti

    adetim 10 gün gün gecikti

    2 yıllık evliyim bebek istedğim için doktora gittim adetlerimde düzensiz di doktor hormon testi ve ulrason verdi ultrason da 5mm kist varmış yumurtalıkta ve hormon testi için adetli gitmem gerekiyomuş ama adetim mart 25 de olacaktım ama bugun ayın 7si ben adet olmadım hiçbir adet belirtim yok test yaptım ama negatif çıktı lütfen böyle bişey yaşayan cevap yazarmı..?

Sayfayı Paylaş