gebe
  1. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0

    ailemle yaşanan zıt görüşlerimiz

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında sedaaa tarafından paylaşıldı.

    ailemi çok seviyorum onlara çok değer veriyorum ama bazen beni çileden çıkartıyorlar bilmiyorum belki kendilerine göre haklılar fakat çok görüş farkımız var kültür çatışması yaşanıyor kimi çocuklar ve aile arasında deniliyor buna katılıyorum bende bu durum mevcut çünkü yaz yaklaşırken topuklu ayakkabı alayım dedim babam başladı bize yakışmaz sözleri ile çok saçma biz kimiz ki yakışmayacak yaaa.. çok tutucu hareketleri var hep dışarıda ki insanlara göre hareket etmemizi onları düşünmemizi istiyorlar ben bu durumdan hiç ama hiç hazetmiyorum
     
  2. yasemin asu

    yasemin asu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2010
    Mesajlar:
    388
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    Seni o kadar iyi anlıyorum ki.Aynı şeyleri yaşadım çünkü.Bulundğum yer küçük ve oldukça tutucu bir ilçe.Sırf elalem laf eder diye ailemde kısıtlardı bazı şeyleri. Yani bazı şeyleri günah olduğu için değil sadece millet ne der diye düşünüyorlar.ama bu durumdan kurtulmak kendi elimizde biraz da.Onlarla konuşmayı dene bence.ben öyle yaptım şimdi birşey demiyorlar.
     
    sedaaa bunu beğendi.
  3. HaLLoWeeN*

    HaLLoWeeN* Forum Okuru

    insanları dış görünüşüyle değerlendirmeyin de.önemli olan insan olması de.Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın önemli olan bu de yani.ben gencim hiçmi giyinmicem topuklu ayakkabı de.yaşım geçtğinde asıl derler yaşına başına bakmadan nasıl giyiniyo diye de.eğer şimdi yaşamazsam içimde kalır bazı şeyler.yaşım ilerlediğinde yapmak isterim yaparım o zamanda yakışı kalmaz de.yapamam şimdi yapamazsam hiç yapamam de.
     
    sedaaa bunu beğendi.
  4. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    aynen canım millet ne der sözünü duymaktan gına geldi artık ya konuşmaya çalışsam da bir evet diyorlar ili evet diyorlar üçüncüde birisine denk geldik birşey mi oldu tamam yine eski tas eski hamam devam değişmiyor durumlar yani malesef
     
  5. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    çok güzel sözler ve açıklayıcı durumlar canım buna benzer cümleleri çok söylüyorum aileme genelde teşekkür ederim senin de desteğin ve yorumun için..
     
  6. HaLLoWeeN*

    HaLLoWeeN* Forum Okuru

    rica ederim ne demek.yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.inşallah yoluna girer herşey.onlar böyle görmemiş sonuçta eskilerin çocukları bizim anne babalarımız.onlar nasıl gördüyse öyle olsun istiyo bizde biz nasıl gördüysek öyle olsun istiyoruz.onlara ters böyle şeyler ama ne biz onları anlayabiliriz tam olarak nede onlar bizi.onlarıda anlamak lazım garip geliyo bazı şeyler devir her an değişiyo.
     
  7. SweetCurse

    SweetCurse Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    558
    Beğenilen Mesajlar:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İzmir
    Şahsen elalemin ne dediği zerre umrumda olmaz ama konu aileyse dyeceğm bişey yok =)
     
  8. Mucu'mm

    Mucu'mm Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2012
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Bazen çok üstünüze gelebilir ama unutmayın sizin için...
     
  9. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    inşallah canım sağol ya.aynen canım çok haklısın işte onların zamanı ile şimdikiler arasında çok fark var onalr öyle olsun derken biz farklısını istiyoruz ama işte onlar kabullenmiyorlar. yine de kırıcı olmadan orta yolu bulabilmek en iyisi
     
  10. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    aynen elalem ne der ben de umursamam ama dediğin gibi konu aile olunca birşey diyemiyoruz daha hassas bir hal alıyor konu :)
     
  11. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    tabi öyle bazen üstümüze geliyorlar sıkıyorlar ama bizim için yoksa başka bir düşünceleri olamaz
     
  12. HaLLoWeeN*

    HaLLoWeeN* Forum Okuru

    bulursunuz orta yolu cnm mrk etme(=
     
  13. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    inşallah canım :)
     
ailemle yaşanan zıt görüşlerimiz konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. zıt şeyler

    zıt şeyler

    Zıtlık, varlığın devamı için zorunlu olan durumlara delalet eder: Artı (+) kutup eksi (-) kutbu tamamlar; soğuğun karşısında sıcak, iyinin karşısında kötü, imanın karşısında küfür vardır. İnsan, olumlu olandan tarafa tavır koymakla mükelleftir.Zıtlık, varlığın devamı için zorunlu olan durumlara delalet eder: Artı Sağ olan birinin kendini ölmüş görmesi hayatta elde edeceği nasibine; ölünün...
  2. Zıt Atasözleri

    Zıt Atasözleri

    Atalarımızın da çelişkiye düştükleri durumlar elbet var bi kaç örnek 1. 'damlaya damlaya göl olur' - 'taşıma suyla değirmen dönmez' 2.. 'iyi insan lafın üstüne gelir' - 'iti an çomağı hazırla' 3.. 'bir elin nesi var iki elin sesi var' - 'nerde çokluk orda bo....' 4.. 'fazla mal göz çıkarmaz' - 'azıcık aşım ağrısız başım' 5.. ' kervan yolda düzelir' - ' balık baştan kokar' 6.....
  3. kuru zıt anlamlısı

    kuru zıt anlamlısı

    kuru zıt anlamlısı nedir bulmaca çözdüm hepsini doğru yaptığımdan eminim çünkü bulmacada çok iyiyim. ama kuru zıt anlamlısı kaldı bir kesinlikle "yaş" onun cevabı ama içinde ı ve a harfi var yaş uymuyor nasıl bişey bu anlamadım ya:S
  4. görüşlerinizi bekliyorum.....

    görüşlerinizi bekliyorum.....

    herkese selam.6 aylık bir oğlum var bugün hamile olduğumu öğrendim.fikri bile zordu.başıma geldi.ben nasıl altından kalkacam bilemiyrum...
  5. Zıt kelime nedir zıt kelimeye örnekler nelerdir?

    Zıt kelime nedir zıt kelimeye örnekler nelerdir?

    Anlamca birbirinin karşıtı olan kelimelerdir. İki kelimenin (kökeni ne olursa olsun) anlamdaş, yakın anlamlı veya zıt anlamlı olabilmesi için aynı anlam özelliğini taşımaları gerekir. Mesela, siyah ile beyaz, ancak ikisi de gerçek (temel) anlamda oldukları zaman zıt anlamlı olurlar. Hafif olmayan anlamındaki “ağır” kelimesinin ağır olmayan anlamındaki “hafif”le zıt anlamlı olabilmesi için...

Sayfayı Paylaş