gebe
  1. pissicikkk

    pissicikkk Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    akıl verin kızlar

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında pissicikkk tarafından paylaşıldı.

    merhaba kızlar benim bir derdim var. eşimin ailesiyle aynı apartmandayıs görümcemde var benle yaaşıt.daha önce küsüp barıştığımız oldu sonrası iyi gitmiyor bende hamileyim şimdi tabiki onun gerginliğide var. laf sokup duruyorlar mesela yok bize benziycek yok bizim tarafa ceker canım sıkılıyor acıkçası görümcem de çok cahil salak salak tavırları var son demlerimi yaşıyorum eşim ailesiyle konuşmasa menun olacak tipten napayım yaa çok fenalardayım ben nasıl tepki göstereyim nasıl tavur sergiliyeyim nolur yardım edin:shootout:
     
  2. melek derya

    melek derya Hamiş Melek

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    423
    Beğenilen Mesajlar:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    marmaris
    canım bak sımdı bence onun sevıyesıne dusme derım esınle konusabılırsın en azından yanı sana nasıl laf soktugunu felan soyleyebılrsın eger esın ıdare et derse sole yanı tabıkı bana benzıcek ben onun annesıyım dee yanıı madem o kotuu
     
  3. _BaLıM_

    _BaLıM_ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.980
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    canım bencede eşinle konuş onların sana söyledikleri herşeyi eşine anlat ..vee kafana takmamaya çalış umursama yani yoksa kendinide yıpratmış olursun canım ...:)
     
  4. pissicikkk

    pissicikkk Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eşime söylüyorum konuşmayalım o zaman diyor bende gerçekten gerginim herşey batıyor zaaten aynı şekilde bendemi laf soksam yada onları yok mu saysam
     
  5. pissicikkk

    pissicikkk Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet balım ben sinir oluyorum iyice çok geriliyorum bir karar vermem lazım eşime vur diyorum öldürüyor miisal ya bende onlarla çata çat konuşçam yada sabretçem bebeğimi kucağıma aldıktan sonra elimden geleni ardına koymıycam daha 6 ay var
     
  6. _BaLıM_

    _BaLıM_ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.980
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    canım sen kendini ve bebeğini düşün söylenen laflara aldırma ..:)
     
  7. ESİNN

    ESİNN Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım benim hamile olduğun için hormonların değişiyor ve iki katı hassaslaşıyorsun.Bence sana birdaha senin canını sıkacak bi şekilde konuşursa,öncelikle onu uyar.durumunun hassasiyetinden bahset ''sen kötü amaçla söylemiyorsun biliyorum ama sen de bana biras destek ol''ileride bu süreçleri oda yaşayacak bunlardan bahset öncelikle iyi bi adım at.bayan bayanı anlar...eğer bu konuşmaların da yeterli olmazsa eşine durumdan haberdar edersin.hem böylelikle sen elinden geleni de yapmış olursun.bence bu konuşma görümceni ikna edecektir oda bayan ve sen nihayetinde onun yeğenini taşıyorsun.Bence iyi niyetini görünce o utanacak....Allah sağlıklı doğum nasip etsin..
     
  8. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Aman canim ya bosver duymamazliktan gel,soylediklerini onemseme,bir sey yokmus gibi davran,sinirin yada sinir yapmanin sana zarari var.Dunyada seninle ayni sorunu yasayan bir cok kisi var.Bunlar olan sorunlar,keske olmasa fakat oluyor.Yeri geldiginde sende caktirmadan laf sokarsin herseyin bi zamani var acele edip kimse ile kavgali olma.Rahatina bak,bebegini dusun.Sana senden hayir var,onlarida kendi hallerine birak.
     
  9. melek derya

    melek derya Hamiş Melek

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    423
    Beğenilen Mesajlar:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    marmaris
    canım uzme kendını yaaa bılıyorum uzmemek eldmeı ama cocugunu dusun tatlım yaaa
     
  10. *şiker*

    *şiker* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.088
    Beğenilen Mesajlar:
    148
    Ödül Puanları:
    0
    canım bence konuşan konuşsun..sen kendini ve bebişini düşün..boşfer kaynanayı ve görümceyi onlar konuşur konuşur susarlar :D bu arada rabbim kolay doğum versin..bebeğiniz size bağışlasın
     
  11. ebraryksl

    ebraryksl Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Ocak 2010
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BURSA
    kızlar ya çoğunuz boşver konuşan konuşsun demiş ama bu sorun benim başımdada var.bana laf sokulunca bende başlarda takmıyordum.ama sonra zaman gecince ben neden bu lafa karşı şunu sölemedim diye içime daha çok dert oluyor.yani bu birasda benim kişiliğimde var galiba.ama sen aldırmamayı becerebiliyorsan sallah gitsin.konuşan konuşsun.ama ben beceremiyorum işte.
    ben bu yüzden ooohh çatır çatır veriyorum lafımı.o zaman içim daha rahat ve huzurlu oluyor.
    ama canım o sadece senin yaşıtın olanlar için gecerli olsun.yoksa büyüklere karşı saygıyıda unutmayalım.
    görümcen bize benzicek bize benzicek değinde evet sizden sadece eşime benzer işallah bende çok isterim ole olmasını falan de.
     
  12. gunes ve su

    gunes ve su Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2009
    Mesajlar:
    217
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence eğer onlara onların istediği tavırı gösterirsen ki bekledikleri bu sanırım o zaman onlarla bir farkın olmaz. bence sen geniş ol canım dayanmaya çalış. akkılı insanlar her zaman durumları da idare ederler
     
akıl verin kızlar konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. akıl verin bana nolur

    akıl verin bana nolur

    arkadaşlar öncelikle şimdi eşim güvenlik işine geri döndü ilk evlndiğimizdede güvenlikti ama yanımda kayınvalidem vardı geceleri korkmuyodum ama şimdi kimse yok burda tek basımayım eşimde gece güvenliğinde hastanede çalısıyo ne yapıcam geceleri oğlumla ikimiz kalıyoruz sabahı sabah ediyorum bana bi akıl verin lütfennn :(
  2. akıl verin anketi

    akıl verin anketi

    sevdigi kişiyi ailesini dinlemeyip alanlar durumlarınız nasıl bana kısacık yazın :u020:
  3. akıl veriN :S

    akıl veriN :S

    meraba meLEk abLAlarım siz büyükSÜnüz da ei biLİrİSiniz ve daha Geniş çapLı dÜşüNÜrSnz bn 3. sınıfa kadar marmara adsında oturDum orda olcay die birini severdim oda bni severdİk çocukLuk aşkı işte ordan taŞınDık ve şuan sakarya da oturuorzaradan 8-9 yıL geÇTİ bn ramazn bayramında adaya gttim birBİrimizİ görDk ama konuşmaDık sonra bu bnm numaramı buLmuş snra konuşmaya baŞLaDık ona karşı sevGİm...
  4. Akıl verin lütfen

    Akıl verin lütfen

    yardım edin lütfen açtığım başlıktaki konuya hiç bir melek cevap vermek istemedi sanırım konuyu silmek istiyorum bu kouda yardım edin lütfen
  5. Ne olur akıl verin

    Ne olur akıl verin

    Arkadaşlar ben yeni üyeyim benim adetim geçen ay temmuz 14 de olmuştu bu ay hala olmadı 15 gün geçti adetim 10 gün geçtiğinde evde test yaptım negatif çıktı.idrar testi olan gebelği göstermediği oluyormu acaba hamilemiyim ne olur akıl verin

Sayfayı Paylaş