gebe
  1. beklenenbebis

    beklenenbebis Forum Okuru

    Allah rızası için yasin okumaya varmısınız?

    Konu, 'Gebelik' kısmında beklenenbebis tarafından paylaşıldı.

    yasin okumak 40 yasin okumak herkese çok teşekkürler.sona ermiştir.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 18 Nisan 2011
    orjinal-catlaq ve 19bjk03 bunu beğendi.
  2. geweze

    geweze Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Aralık 2009
    Mesajlar:
    175
    Beğenilen Mesajlar:
    169
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    ankara
    ben okurum 2 tane..
     
    19bjk03 bunu beğendi.
  3. gülparem

    gülparem Hamiş Melek

    Kayıt:
    7 Mart 2011
    Mesajlar:
    240
    Beğenilen Mesajlar:
    336
    Ödül Puanları:
    0
    ben 6 yasin 3 de meryem suresi okurum Rabbim inş okuduğumuz bu surelerin duaların hürmetine hepimizin kucağını doldurur bebişlerle...
     
    19bjk03 bunu beğendi.
  4. bembeyaz

    bembeyaz Hamiş Melek

    Kayıt:
    13 Ocak 2011
    Mesajlar:
    516
    Beğenilen Mesajlar:
    562
    Ödül Puanları:
    93
    Canım ben türkçesinden okusam olur mı sence?
     
  5. beklenenbebis

    beklenenbebis Forum Okuru

    olur bembeyaz önemli olan niyettir...inş kabul olur.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 31 Mart 2011
    bembeyaz bunu beğendi.
  6. haziran13

    haziran13 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2011
    Mesajlar:
    521
    Beğenilen Mesajlar:
    687
    Ödül Puanları:
    0
    bitanem 3 tane yasin de ben okurum... allah kabul eylesin dualarımızı inşallahhh.
    aminnnn
     
    19bjk03 bunu beğendi.
  7. hurish

    hurish Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    406
    Beğenilen Mesajlar:
    558
    Ödül Puanları:
    93
    Şehir:
    Ankara
    simdilik 3 yasin de ben alayim sonra alabilirsem tekrar alirim arkadaslar
     
  8. melodi_cn

    melodi_cn Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    2.697
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    melegimin yanında :)
    Kuzum sen bana 40 yasın 7 meryem suresı ve yusuf suresını yaz bana
    arkadaslar yusuf suresınıde okuyun 7 gun ust uste okumak cocugu olmayanlar ıcınmıs ben evdeyım okurum......
     
    orjinal-catlaq ve 19bjk03 bunu beğendi.
  9. aymelek

    aymelek Hamiş Melek

    Kayıt:
    8 Aralık 2010
    Mesajlar:
    362
    Beğenilen Mesajlar:
    181
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    erzurum
    bende okurum iki tane..Rabbim ne olur dualarımız kabul eyle..
     
    19bjk03 bunu beğendi.
  10. sea34

    sea34 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2010
    Mesajlar:
    277
    Beğenilen Mesajlar:
    244
    Ödül Puanları:
    0
    2 yasin de ben okurum...yusuf we meryem suresini de bulabilirsem 7 şerde onları okurum...
     
    19bjk03 bunu beğendi.
  11. LALEZAR

    LALEZAR Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    6.194
    Beğenilen Mesajlar:
    2.943
    Ödül Puanları:
    113
    adetim 3 gün sonra biter, bitince bende 2 tane okurum ... bende Türkçe okuyucam ama malesef :(
     
    19bjk03 bunu beğendi.
  12. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    Cnm iki yasin de ben alayım istersen.Bugün biraz toparladım inşallah hafta sonuna falan da tam biter kanama falan.İki tane de ben okuyayım inşallah.Bugün CUMA Rabbim mübarek CUMA yüzü suyu hürmetine birbirimze ettiğimz duaları kabul etsn,gönlmzdekini nasip etsn inşallah.Hepinizi çok seviyorum dualarm hepiniz için olucak inşallah MEVLAM duası kabul olunanlardan etsin bizleri..Gıyabında içten edilen dua kabul olur inşallah.Cumanz mübarek olsun inşallah
     
  13. pirenses

    pirenses Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Şubat 2010
    Mesajlar:
    908
    Beğenilen Mesajlar:
    81
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar 2 tanede ben alıyım allah dualarımızı kabul etsın inşallah
     
    orjinal-catlaq ve 19bjk03 bunu beğendi.
  14. musab

    musab Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    ben 10 tane alıyorum allah razı olsun mevlam en yakın zamanda bizlerede annelik duygusunu tattırsın 4 seneden beri bekliyorum melegimi inş en yakın zamanda kavuşuruz meleklerimize bide arkadaşlar (16 fetih süresini konuşmadan dilek tutup okursak allah'ın izniyle dilegimiz kabul olurmuş) inş
     
  15. beklenenbebis

    beklenenbebis Forum Okuru

    .okuduktan sonra beni bilgilendirirseniz sevinirim
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 25 Ağustos 2012
    orjinal-catlaq, 19bjk03 ve melodi_cn bunu beğendi.
Allah rızası için yasin okumaya varmısınız? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. ALLAH rızası için dua edin =( almasın Yaradanım onu benden

    ALLAH rızası için dua edin =( almasın Yaradanım onu benden

    arkadaşlar sizlerden tek bir ricam var.benim hayatım yaşıma göre pek normal bir hayat degil.acılarla dolu yetimligin verdigi bir sürü sorun işte.ben, bu karanlıgımda sadece aydınlatan tek bir adam var.oda babam gibi gördügüm dedem.rahatsızdı ve bu aralar durumu gittikçe kötüleşiyormuş. ben perşemde günü yanına gidicem trabzona.onu yanluz bırakamamçher telefonda gül kokulum gelde seni son kez...
  2. Allah rızası için duama ortak olun.. tefriciyeme  yardım

    Allah rızası için duama ortak olun.. tefriciyeme yardım

    selamınaleyküm kızlar.. duanın kuvvetine inanarak ve müminin mümine yaptığı dua daha makbul diyerek sizden yardım istemeye karar verdim.. cuma günü tefriciye okumaya başlayacağım.. sizdenden okuyabildiğiniz kadar okumanız için yardım istiyorum.. şimdiden Allah razı olsun
  3. ALLAH rizasi icin bi yasin

    ALLAH rizasi icin bi yasin

    arkadaslar sizden bi ricam olucak eger okuyabilme durumunuz varsa benim icin yasin okuyabilirmisnz bi sikintim var kazasiz belasiz kurtulmam icin simdiden Allah razi olsun
  4. Allah rızası için okur musunuz?

    Allah rızası için okur musunuz?

    Merhaba melekler, Beni tanıyanlar çoğunluktadır fakat bilmeyenler için kısaca kendimi tanıtayım; öğretmenim 28 yaşındayım ve 5 yıllık evliyim. Evimi şenlendirecek bir can olacak olan bebeğime bir türlü kavuşmak nasip olmadı :18: Yıllardır her ay bebek özlemi içime işledikçe işledi ve doktorlar aşılamalardan netice alamadım hep hüsrana uğradım :18: Birçok arkadaşımın hamiş :nazar: haberiyle...
  5. Allah rızası için sadaka diyen dilenciyi terslemek doğrumu?

    Allah rızası için sadaka diyen dilenciyi terslemek doğrumu?

    Sual: Bazılarının zengin olduğu, dilenciliği meslek haline getirdiği söyleniyor. Böyle kimselere para vermek haram mıdır? Sadaka istemek ne zaman caiz olur? CEVAP Bir günlük yiyeceği bulunan kimsenin dilenmesi haramdır. Hiç yiyeceği bulunmayıp, sağlam, çalışacak, ticaret edecek halde olan kimsenin de, yiyecek, içecek veya bunları almak için para istemesi, dilenmesi haramdır. Bunun varlığını...

Sayfayı Paylaş