Arka Sıradakilerin Oktayı '''Bülent Çetinaslan''' Resimleri

Konu, 'Ünlüler ve Sanatçılar' kısmında aSqimSin tarafından paylaşıldı.

  1. arka sıradakiler oktay resimleri oktayın gerçek ismi arka sıradakiler ibonun gerçek adı sıradakilerdeki oktay kaç yaşında oktayın hayatı
    Arka Sıradakiler dizisinin yakışıklı oyuncusu aynı zamanda dizinin reis olarak bilinen Oktay'ı.. :) Güzel oyunculuğu ve fiziğiyle kızlar tarafından oldukça fark ediliyor aten :) Bize laf düşmüyor pek :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Son düzenleme: 17 Temmuz 2009
  2. Ama ama amaa çok yakışıklı yaaa:):)Ama ama saffet kadar olamaz:D:DÇocuğun gözleri yeter ya ne diyim allah sahibine bağışlasın:D

    Paylaşım için teşekkürler tatlım:)
  3. Saffet kim yaa valla ben dizilere bayağı uzak kalmışım:D

    Hatta benim büyük oğluma çevreden Behlül demeye başladılar yok onun adı Batuhan diyorum ne bilim Kıvanç Tatlıtug dizideki ismi Behlülmüş:D

    o yüzden benim oğlumun adı son zamanda Behlül..:D
  4. ya ben bu adami sirf dizilerde gülmüyo saniyodum, bu gercek hayattaya böyleymis :D:D:D:D

    tskler paylasim icin...
  5. yok yok normalde çok güler yüzlü biri canım :) Aksilik çekmemişler işte :)
  6. [​IMG]

    sakal manyak yakışmış yaa dizide bu kadar yakışıklı görünmüyor ama ben de limonum gibi saffeti daha çok beğeniyorum :)
  7. [​IMG] komik olmuşş ya gömleği türkan sultanın ki gibii
  8. heyyy beni duy bülenttttttt çetinaslan kesinnnn okuu

    Oktayı Cok Seviyorum Yasim 14 Sizin Dizide Oynama hayellerim Cok Var Her Gün Düsünüyorum ne zaman Pazar oLcakda annemLe birLikte Arka sıradakileri izLiyek Diye bekLiyoruz Ewet Arka Sıradakiler fark etmes ne zaman biterse bitsin Ama biter ise bizde fox diye bisey kaLmıcak Herkese SaygıLar...xD
    Son düzenleme: 14 Haziran 2010
  9. Sinem Öztürk yani Gamze 2009 Haziran ayında evlendi ama :) Birlikte olamazlar.
  10. oktay hayranı

    oktay gamzeyi senden çok kıskanıyorum.
    Son düzenleme: 27 Nisan 2010

Sayfayı Paylaş

Meleklermekani.Com misafirleri bu sayfayı şunları arayarak geldiler :

  1. arka sıradakiler oktayın gerçek ismi