gebe
  1. omorfo

    omorfo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Mart 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaslar lütfen cevap verinn....

    Konu, 'Gebelik' kısmında omorfo tarafından paylaşıldı.

    14 haftalık hamileyim gebelıkte hurma yemenin sakıncası varmı yiyen varmı???
     
  2. gül deniz

    gül deniz Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Aralık 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Trabzon
    kız ne sakıncası,büyük faydası var hattaa,çocuğun üstün zekalı olur.günde 3 tane yemeli her hamilee doğurana kadar :)devam et yemeye yarasın bebişee:):)
     
  3. dünüş

    dünüş Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    hiç bir zararı yok hatta kurandada geçiyo die duymuştum ben onu kolay doğum yaptırıyo hurma ben doğumuma yakın 2 ay öncesinden yemeğe başlamıştım hergün 2 tane fazlasını yiyemiyodum çünkü şekerim yükselmişti
     
  4. omorfo

    omorfo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Mart 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Rahim kaslarını calıştırdıgı için erken doguma sebep olur dıye duymuştum yemeye korkar oldum çok sagolun kızlar hemen kalkıp yıyorum :)
     
arkadaslar lütfen cevap verinn.... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. tecrübeli arkadaslar acil yardim lütfen!!!

    tecrübeli arkadaslar acil yardim lütfen!!!

    mrb ben yeni üye oldum. 3 yillik evliyim ve artik cocuk istiyoruz bu ay denedik adetime 9 gün var ve 1 haftadir tuhaf degisikler var bende. beklemek ne kadar zormus daha ilk denemede beni bu kadar stres sardi. simdi benim son adetim eylülün 1 iydi ve ben 24-25 günde bi adet oluyorum normalde. bu ayin 8,10,12,14 ünde ilsikiye girdik. son 1 haftadir da karnima asiri dercede sislik ve gaz var ve...
  2. slm arkadaslar  acil cvp lütfen

    slm arkadaslar acil cvp lütfen

    benim iki gün önce karnm agridi adet oldm gibi az bi kan gldi snra majezik 100 ml bi tane hap ictim ertesi gün adet kesildi ve hamilelik testi yaptim hamileymisim attigim majezigin bebege zarari olurmu acele cwp bnm durumuma hic düsmüs olan war mi ????????????????????????
  3. hamişler acil cevap lütfen

    hamişler acil cevap lütfen

    bugün regl olmam gerekiyordu olmadım.reglim düzenli olmasına rağmen hiç belirti yok.kasıklarımda şiddetli batma var.hamilemiyim lütfen hamişler bana cevap yazın.
  4. lütfen cevap verin

    lütfen cevap verin

    arkadaşlar ben 27 sinde adet oldum ancak,her zamankinden çok farklı olarak.Bu kez adet belirtilerini hiç yaşamadım 26sı gece biraz kanama geldi diğerlerine göre daha farklı renkte..ilk gün biraz kanama geldi ama diğer günlerde yok denecek kadar az..bi ara hiç kanama gelmedi daha sonra biraz daha geldi..İlk gün geldiği renkte..Kahverenginin daha açık tonunda..Bitti diye düşünürken 1 damla kadar...
  5. acil cevap lütfen !

    acil cevap lütfen !

    mrb . ben nişanlıyım ve nişanlımla yumurtlama dönemimde birlikte oldum adetim 3 gün gecikti mide bulantım arada bi kasık ağrılarım göz kararmaları ve sık sık idrara çıkma hissi daha doğrusu çıkma sizce normal bir gecikmemidir yoksa hamile olabilirmiyim?

Sayfayı Paylaş