gebe
  1. gülon87

    gülon87 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    ARKADAŞLAR!!!

    Konu, 'Hamilemiyim Sorular Cevaplar' kısmında gülon87 tarafından paylaşıldı.

    SLM arkadaslar bende aranızda yenı sayılırım normalde ben regle olmadan 1 gün önce yada aynı gün kahve akıntım gelirdi ve buda 1 gün yada saat sürerdi 3 gündür bende leke leke kahve oluyo bazen yapışkan gibi sıvı gibi ama reglime daha 7 gün var sizce neden olabilir ve kasık ağrlarıda var?

     
  2. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.592
    Beğenilen Mesajlar:
    1.516
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba , lekelenmeler kist, miyom ,yara,üstüne görme ,rahim kaynaklı sorunlar, hormonal problemler den kaynaklanabilir. Devamlılık gösterirse hekime görünüp muayene olun.
     
  3. gülon87

    gülon87 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    bana yerleşme de olablir dediler aklım karıstı suanda :( miyom zannetmıyorum ama bılemedim şimdi
     
  4. halimee000

    halimee000 Forum Okuru

    aklın niye karışıyor ya anlamıyorum bi test yapmak bu kadar zormu test alıp yapsana
     
  5. gülon87

    gülon87 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    erken gebelk testi yaptım dün cıkmadı..bu seferde erken yapmıssın dedıler çıkmaz diye ondan dolayı kafam karıstı
     
  6. gülon87

    gülon87 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
ARKADAŞLAR!!! konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kız Arkadaşının Arkadaşını Ayarla

    Kız Arkadaşının Arkadaşını Ayarla

    Çok güzel bir oyun BURADAN
  2. Arkadaş

    Arkadaş

    Kişinin kendi haline, tavır ve davranışlarına delalet eder. (Ayrıca Bakınız; Dost / Dostluk.)Ticarette başarı ve iyi şansa yorulur. Arkadaşınızın mutlu olduğunu gördüyseniz, bu sizinde mutlu olacağınız anlamına gelir. Arkadaşla kavga:birisine anlattığınız sırrınızın herkesin ağzına düşeceğine işarettir. Arkadaşınızı hasta veya üzgün gördüyseniz, ondan kötü bir haber alacaksınız demektir....
  3. arkadaş....

    arkadaş....

    ARKADAŞ Vietnam Savaşı sonrası... Evine dönmekte olan bir asker San Francisco'dan ailesini aradı: - "Anne, baba eve dönüyorum, ama sizden bir şey rica ediyorum. Yanımda bir arkadaşımı da getirmek istiyorum." "Memnuniyetle, O'nunla tanışmak isteriz", diye cevapladılar. Oğulları "Bilmeniz gereken bir şey daha var." diye devam etti. - "Arkadaşım savaşta ağır...
  4. arkadaş

    arkadaş

    Kişinin kendi haline, tavır ve davranışlarına delalet eder. Ticarette başarı ve iyi şansa yorulur. Arkadaşınızın mutlu olduğunu gördüyseniz, bu sizinde mutlu olacağınız anlamına gelir. Arkadaşla kavga:birisine anlattığınız sırrınızın herkesin ağzına düşeceğine işarettir. Arkadaşınızı hasta veya üzgün gördüyseniz, ondan kötü bir haber alacaksınız demektir. Ticarette başarı ve iyi şansa...
  5. arkadaşlar ...

    arkadaşlar ...

    hemen bir konu açmak istiyorum çünkü merak ediyorum benimle aynı sıkıntıyı çekenler varmı diye kaynana ve kayınederiyle aynı evde oturan var mı? varsa nasıl gidiyor? ben çok yakında ayrılıyorum inşallah. ama bir senede çok çektim artık son zamanlar dişimi sıkıyorum Allah dğına göre kar verirmiş ama eşimle çok iyi anlaşmama rağmen çok üstüme gelindi geçen geçiyor da unutulmuyor işte bazı...

Sayfayı Paylaş