gebe
  1. canımınici

    canımınici Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    0

    asilama icin yardim ne olur...

    Konu, 'Aşılama Yaptıranlar Bölümü' kısmında canımınici tarafından paylaşıldı.

    Merhaba arkadaslar burda okudugum kadariyla tecrübeli arkadaslar var... banada yardim edin. Ben 3 yildir evliyim ve gebe kalamiyorum ben yurtdisinda kaliyorum burda bütün testlerim yapildi esiminde ama sorun yok. yinede olmuyor. ankarada iyi bir doktor tavsiye edecek kimse varmi. (Kadin doktor olmasi sartiyla) ve fiyatlar tam olarak ne kadar. ilk asilama ne kadar sürer benim isyerinden izin almam gerekiyor o yüzden tam olarak ögrenmem lazim. bana yardimci olursaniz sevinirim tsk. :D
     
    Asena_Sule bunu beğendi.
  2. bitanesi

    bitanesi Hamiş Melek

    Kayıt:
    2 Haziran 2011
    Mesajlar:
    972
    Beğenilen Mesajlar:
    497
    Ödül Puanları:
    93
    Şehir:
    istanbul
    Canim ben istanbuldayim yeni yaptirdim asilama sonuc bekliom. Ben 350 tlye yaptirdim adetken baskio ilk muayne 10 yada 15 gun icresinde tum islemler bitiyo hayirlisi osun
     
  3. canımınici

    canımınici Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    cevap icin tsk canim insallah hakkimizda en hayirlisi olur rabbim hayirli evlatlar nasip etsin. Ben dedigim gibi yurtdisindayim belki önümüzdeki aylarda gelebilirim.. ben ankarada bir özel doktorla görüstüm o bana yumurta takibi ve asilama icin 480 lira dedi.. Bana kullanacagim ilaclarin ismini söyledi gonadotropin hormon ignesiymis bir adiylada ovitrelle olarak geciyor nette. ilaclarin fiyati beni sasirtti 500 lira dedi igneler icin. bu fiyat normalmi? ve hsg icin de 600 lira dedi.normalde bu kadar pahalimi?
     
  4. bitanesi

    bitanesi Hamiş Melek

    Kayıt:
    2 Haziran 2011
    Mesajlar:
    972
    Beğenilen Mesajlar:
    497
    Ödül Puanları:
    93
    Şehir:
    istanbul
    Hayir ben ovitrelle 3 kere aldim ozelden 70 tl

    - - - Updated - - -

    Hsgyi de ozel hastamede cektirdim sigortaliya 145 tl idi
     
  5. canımınici

    canımınici Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    kiz bu beni kandiriyormu yoksa bu kadar pahali olurmu bu isler.. Canim bana bütün asilaman 1000 lira felan tutar dedi. normalmi?yani sen biliyon ya ondan soruyom...
     
  6. sunflower

    sunflower Hamiş Melek

    Kayıt:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    638
    Beğenilen Mesajlar:
    417
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    istanbul
    canım benim aşılamam 2000 tl yi buldu hastaneye göre değişiyor fiyatlar...aşılama işlemim 1200 tl - muayne 250 tl - gerisi de ilaçlar...
     
  7. canımınici

    canımınici Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Sagol canim cevap icin.. Øylemi normal yani fiyatlar. iyimis o zaman tsk kizlar. aklima takilanlari sorarim yine.
    Asilama yapana kadar sorarim artik haha...Benden cekersiniz...:oppucuk:
     
    sunflower bunu beğendi.
  8. vuska

    vuska Forum Okuru

    ben asilama icin bash vurdum doktora,bana asilama fiyati 1400tl soyledi,ben azerbaycanda yashiyorum.Ilaclar da kac para tutacaq bilmyorum(( cokmu pahali?? Neden ilk asilama tutmuyo? bilen varmi??
     
asilama icin yardim ne olur... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Dışarda Düş İçimde Yaş 'AğLasam Ne oLur?

    Dışarda Düş İçimde Yaş 'AğLasam Ne oLur?

    Merhabalar degerli misafirimiz, sitemizde toplu bir temizlik yapmak zorunda kaldik. Su anda gormek istediginiz konuyu maalesef sizlere sunamiyoruz. ilgili sayfamizin google siralamalarindan dusmesi icin gerekli algoritmik degerleri sitemize verdik. Verdigimiz rahatsizlik icin sizlerden ozur dileriz. Dilerseniz yukaridan sitemizin logosuna tiklayarak anasayfamiza gidebilir, Ya da ust sag...
  2. ne olur bana yardim edin

    ne olur bana yardim edin

    eşimin ilgisini nasıl çekebilirim eşimin dikkatini nasıl çekebilirim ben almanyadan cok büyük sorunum var esim türkiyeden son zamanlarda cok zitlasmaya basladik her ikimizinde ayri ayri sorunlari var piskolojimiz cok bozuldu ama en büyük sorun esimin bana karsi soguk olmasi artik SIK SIK görüsmek istemiyor msnde beni görmemek icin cok bahane buluyor hayatinda birimi var diyorum yok diyor...
  3. çalışan anneler için kreş yardımı ne kadar veriliyor

    çalışan anneler için kreş yardımı ne kadar veriliyor

    Selam arkadaşlar.Ben çalışıyorum ve 3.5 yaşında ki kızımı da kreşe vermem lazım.Bir yerde duydum çalışan annelerin çocukları için kreş yardım parası veriliyormuş.Bu doğru mu ve ne kadar veriliyor ?
  4. Asilama icin hormon? OVITRELLE- GONADOTROPIN.

    Asilama icin hormon? OVITRELLE- GONADOTROPIN.

    slm arkadaslar ilk asilamami olcam hayirlisiyla.. dr bana gonadotropin kullanacagimi søyledi? Yani hormon ignesiymis herhalde? ücreti 500 veya 600 dedi.. BENIM SORUM ? benim gibi kimse kullandimi yani ovitrelle diye birsey de varmis aynisi herhalde... ortalama fiyatlari ne kadar siz asilama yaptiran arkadaslar sizde kullandinizmi?? Beni bilgilendirirmisiniz??
  5. Hsg icin yardim...

    Hsg icin yardim...

    Slm kizlar Hsg cektiren varmi bana yardimci olurmusunuz?? Ben hsg icin ankarada bi dr la görüstüm fiyatinin 600 lira oldugunu söyledi... Normalmi Bu fiyat...?? Hsg bütün kadin dogum hastaneleri cekiyormu?? siz cektiyseniz kaca cektiniz?? yardimci olun kizlar!!

Sayfayı Paylaş