**aşkın için ne yaparsın**

Konu, 'Melekler Cafe' kısmında @şK_MeLeĞ!. tarafından paylaşıldı.

  1. @şK_MeLeĞ!.

    @şK_MeLeĞ!. New Member

    benim için ne yaparsın aşk için ne yaparsın aşkın aşkın neler benim sorusuna cevap
    meleklerım başlıgımız şuuu::::aşkın için ne yaparsın:: hadı bakalım benım meleklerım aşkı için neler yaparr....
     
  2. @şK_MeLeĞ!.

    @şK_MeLeĞ!. New Member

    Cevap: **aşkın için ne yaparsın**

    ben aşkımı çok sewıyorummm.aşkım için ölurumm..yaa sız meleklerımmm
     
  3. Tethys

    Tethys New Member

    Cevap: **aşkın için ne yaparsın**

    Valla kimse için ölmeye değmez ama bişeyler yaparız:)
     
  4. zuzu65

    zuzu65 New Member

    Cevap: **aşkın için ne yaparsın**

    valla ne dıyeyım güzel bir ilişkiyi götürmek adına elımden ne gelıyosa onu yaparım
     
  5. gurbet kuşu

    gurbet kuşu New Member

    Cevap: **aşkın için ne yaparsın**

    aşkım için (kocam yane) iki çocuk yaptım daha napim yeter o benim için ne yapsın asıl.....
     
**aşkın için ne yaparsın** konusuna benzer içeriklerimiz
  1. unutmamak için ne yapmalıyız

    unutmamak için ne yapmalı unutmamak için bilgileri ne yapmalı utanmamak çabuk Uzun süre evli kalmış çiftlerin sıklıkla karşılaştıkları bir sorun var. Evlilik yıldönümünde kadın tarafından evde güzel bir masa ve hoş bir ortam hazırlanır. Hatta özenle seçilen bir hediye bile konur masanın üzerine. Akşam eve gelen eş, gördüğü manzara karşısında donup kalır. Eşinin bu ince düşüncesi karşısında...
  2. Ne; ne demektir (erkekler için)

    [B]Erkeğinizin sizi sevdiğini, önemsediğini, değer verdiğini nasıl anlarsınız? Tabii ki davranışlarından, sözlerinden... İşte birkaç ipucu! Erkek ne der? Ama aslında ne demek ister? 1. "Ben balığa çıkıyorum" Çevirisi: Ben elimde bir çubukla bütün gün sandalda oturucam, kusana kadar içicem ve denizde yüzen balıkları izliycem" 2. "Bu erkekleri ilgilendiren birşey"...
  3. Arkadaşlar ne günler için!

    arkadaşlarımızdan kocaman bi çikolatalı pasta ya da alışverişe çıkmayı istemenin yeni versiyonu bu :D :D [URL]http://bitanesinyaparsin.kizlararasinda.com/[/URL] isteklerinizi yazıyosunuz çok komik bi video hazırlıyo sizin için o videoyu da arkadaşınıza gönderiyosunuz baya eğlenceli :)
  4. Hangi fırça ne için???

    [B][FONT=Comic Sans MS]Hangi fırça ne için? Makyajınızı daha güzel yapabilmeniz için gerekli olan fırçaları tanımaya ne dersiniz? O zaman yazımızı dikkatlice okuyun ve hangi fırçanın ne işe yaradığını öğrenin. Far fırçası Kısa ve yumuşak kıllardan oluşur. Kılları uca doğru yuvarlaklaşan türleri iyidir. Farı gözkapağınıza daha iyi yaymanızı sağlar. Farklı iki renk kullanacaksanız bu renkleri...
  5. Mesigyna Ne İçin Kullanılır?

    masigyna nedir,mesigyna neden kullanılır,mesigyna hamilelikten korurmu,mesigyna gebelikten korurmu,mesigyna hakkında bilgiler [ATTACH=full]32840[/ATTACH] Mesigyna gebe kalmayı önleyici bir ilaçtır. Mesigyna bu etkisini, yumurtalıklardan yumurta atılmasını (yumurtlamayı) engellemenin yanında, rahim boynundaki salgılarda değişimlere sebep olarak gösterir. Mesigyna aşağıdaki durumlar ile...

Sayfayı Paylaş