gebe
  1. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL

    Babamın Antropozu ( Nolur Yardım Edin)

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında HaYaL tarafından paylaşıldı.

    Offf meleklerim benim derdim hiç bitmiyor. Dert mıktatısı gibiyim. Kendi dertlerim yetmiyor bi de nelerle uğraşıyorum yahu. Evet konu babam! Adama resmen bir haller oldu yav. 50 yaşında ve son 1senedir o kadar garipleşti ki. Hele son 2 aydır bu garipleşmeyi iyice abarttı. Facebok açtık ona bi tane. Açmaz olaydım. 800 küsür arkadaşı var ve çoğu da genç kızlar. Yaa şu manyak manyak heryere beni ekle yazanları bile eklemiş.

    Annem çok üzgün. Bu yaştan sonra boşanmayı aklının ucuna bile getiremiyo. Aslında o kadar ezik ki zavalı annem boşanmayı düşünmek bir yana babamın bu kızlara dalıp da kendini boşamasından korkuyor.

    Babam çok zengin de değil öyle. Ya bunlar nasıl insan anlamıyorum. Evli hem de bu yaşla bir erkekle görüşen bir kız yani nasıl bir kız olabilir ki zaten. Hayır merak ediyorum istediklerini (para) bulamayınca ne yapacaklar.

    Bir yandan da annem sürekli ağlıyo, sızlıyo geliyo bana dertleniyo. Takma kafana, ne yaparsa yapsın diyorum ama nasıl takmasın. Belli ki korkuyo. Babası yani dedeim öldü annesi de dayımın yanında kalıyo. Ben deseniz daha atanamadım ve erkek kardeşim hala okuyo. Anlayacağınız sığınacak bir dalı yok. İntihar etmekten filan bahsediyo.

    Ne yapmalıyım bilmiyorum. Hiç başınıza böyle bişey geldi mi arkadaşlar. Nolur fikir verin bana. Çok ihtiyacım var fikrinize. Kendi dertlerim zaten malum bi ton bi de bu artık iyice köşeye sıkışmış durumdayım.

    La havle ve la kuvvete illa billahil aliyyil aziym...

     
  2. يeKe®îм

    يeKe®îм Forum Okuru

    Canım çok üzüldüm..:(
    Babanın facesini şikayet edelim el birliğiyle kapatalım..

    Ama kesin çözüm olmaz bir daha açar:(

    Babanızla konuşsanız ,annenin üzüntüsünü söleseniz dinler mi?

     
  3. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Ablam kıyamam sana ya nelerle uğraşıyosun çok zor bi durum Allah senin ve ailenin bilhassa annenin yardımcısı olsun. Ne dicemi bilemiyorum ablam Allah sabır verisn demekten başka söylicek söz bulamıyorum yaşayan bilir acısını Allah yardımcın olsun ablam Allah seninle beraber olsun....
     
  4. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.973
    Beğenilen Mesajlar:
    1.316
    Ödül Puanları:
    113
    Tatlım zor bir durum allah annene ve sana sabır versin.. öyle kızlar oldugu sürece bu millet düzelmez..
     
  5. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Canim gecici bir durumdur umarim belki atlatir gecer gider,fakat sen face acmasanda kafeden vs birini bulur actirir zaten,belkide facebook dan takip etmek daha kolay olur.
     
  6. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    şifresini kırabilirsen değiştir bence msn falan giremesin tabi kendi almayı öğrendiyse oo zorr tabii ama erkeklerde belirli bir dönem sonra böyle şeyler oluyomuş öyle duymustum eski haline döneceğini düsünüyorum ben :S
     
  7. sudembeyaz

    sudembeyaz Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.596
    Beğenilen Mesajlar:
    118
    Ödül Puanları:
    63
    hayalim canımm :uhu: Allah sabır versin ne dimm çook zor Allah böyle kızların belasını versin ne anlıyolar ya ... Canım bence face kapat yada nete girmesini engelle
     
  8. hüzün meleği 26

    hüzün meleği 26 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenilen Mesajlar:
    77
    Ödül Puanları:
    48
    ne kızlar var yaaa hiçmi utanmıyo bunlar facebook hesabıda kapanmıyo bildiğim kadarıyla allah sana yardım etsin hayalim zor gerçekten
     
  9. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Fikirleriniz için teşekkür ederim canınlarım maalesef facebook hesabı kapanmıyo kapansa dahi yenisini almak zor değil.:( Ne yapsam boş. KOnuşsam dinleyeceğini de sanmıyorum çünkü facebook arkadaşlarından hep bahsediyo ama sosyal arkadaş olarak. Yani ben aksini söylesem de yalanlar...

    Rabbim bize sabır babama da akıl versin.:(
     
  10. ayşegüüll

    ayşegüüll Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    20 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.636
    Beğenilen Mesajlar:
    423
    Ödül Puanları:
    83
    canım benim yaa kıamam sana allah babana hayırlı düşüncelerle doldursun biran önce annenle çok mutlu olurlar inş ne denirki böyle bir konuda rabbim yardımcınız olsun melek yüzlü şirin adminimm
     
  11. KeLeBeK's

    KeLeBeK's Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    9 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.223
    Beğenilen Mesajlar:
    186
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Ҝє£єβєҜ'£єЯ Ď¡¥àЯı
    canım pcden facebook sayfasının erişimini engelle,faceye girerken bağlantı zaman aşına uğradı diyorya o zaman belki giremedikten bir müddet sonra vazgeçebilir.Allah yardımcın olsun canım...
     
  12. juju

    juju Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.779
    Beğenilen Mesajlar:
    223
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    zor bir durum canım allah yardımcınız olsun canım
    kelebek dogru diyo engelle
     
Babamın Antropozu ( Nolur Yardım Edin) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Arkadaşlar nolur yardım edin çaresizim

    Arkadaşlar nolur yardım edin çaresizim

    sevgilim bana küfür etti rüyada sevgilini ailenle tanıştırmak sevgilim küfür ediyor rüyada sevdiğini ailenle tanıştırmak arkadaşlar yardımınıza tecrübelerinize ihtiyacım var benim bi erkek arkadaşım var.. onu ailemle tanıştırdım ve bende onun ailesiyle tanıştım... aramız çok iyi... beni çok ama çok seviyor bi dediğimi iki etmiyor..başka erkeklerin hayır diyeceklerine sadece beni üzmemek adına...
  2. banada yardım edin nolur acil

    banada yardım edin nolur acil

    ben foruma resim ekleyemiyorum.yazı boyutunu yazı türünü rengini falan değiştiremiyorum.çünkü hiç birinede basamıyorum mausu üzerine götürdüğüm zaman link ekle grafik ekle diyor ama basılmıyor.smillerede basamıyorum .yani düz yazı yazmaktan başka bişi yapamıyorum.neden basamıyorum onlara.üyeliğimle ilgili bi sorunmu oldu anlamadım.lütfen yardım resim eklemem lazım elemekleri topiğime ...acilen...
  3. Hamilemiyim nolur yardım edin

    Hamilemiyim nolur yardım edin

    Hamilemiyim Adetime 1 gün var korunmayı bırakmıştık bu ay mide bulantım oluyor test yapsam doğru çıkarmı acaba meraktan çatlıyorum
  4. Nolur yardım edin !!

    Nolur yardım edin !!

    arkadaşlar ben bi hata yaptım.erkek arkadaşımla buluştuğumuz bi gün cinsel organına dokunmamı istedi ve bende dokundum fakat elime hiç bi şekilde sıvı gelmedi. dokunduktan sonra elimi silmedim,20-25 dakika sonra tuvalete gittim silmediğim elimle peçete alıp vajinamı temizledim fakat çok korkuyorum farkında olmadan elime sperm gelipte elimden vajinama geçtiyse diye. bu olay olduktan 23gün...
  5. hamilemiyim nolur yardım edin

    hamilemiyim nolur yardım edin

    hamilemiyim arkadaşlar kendimi çok yorgun ve halsiz hissediyorum öğlene doru ise uykum geliyor.Ayrıca kasıklarımda regli dönemine benzer ağrılar var ve sabaha karşı tuvalete çıkma durumum söz konusu bu durumu yumurtlama dönemine bağlıyorum. Reğli dönemim 22-25 temmuz gibi ama bilemiyorum.Bu arada hamile kalmayı da çok istiyorum acaba psikolojik de olabilir mi bunlar ..bana bu konuyla ilgili...

Sayfayı Paylaş