gebe
  1. CanSimidi

    CanSimidi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    142
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Bana da akıl fikir lütfen:((

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında CanSimidi tarafından paylaşıldı.

    Arkadaşlar ben birilerinin ısrarıyla biriyle tanıştım, bir kere kahve içtik Açıkcası ondan etkilendim. Sonra ayrılırken bir dahaki kahve senden olsun dedi. Ben de tamam dedim. Birkaç gün sonra arayıp kahve içmeye davet ettim. İşim var başka zaman olsa olur mu yazmış. Ben de çok bozuldum ve cevap yazmadım. Yapışkan kız konumuna düşmemek için yeniden davet edemiyorum. Eğer o görüşmek isteseydi arardı diye düşünüyorum. Değil mi? O kadar ciddi sorun varken ben de bunu düşünmekten kafayı yiyecem yakında.:shootout:Bir akıl verin bana,çok ihtiyacım var.
     
  2. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    Seni anlayabiliyorum tatlim, yani bulundugun celiskili durumu.
    2 defa bir erkek aranmakla kimse yapiskan moduna girmez melegim :) merak etme.

    Kaldiki madem etkilendin, ve oda 2 kahve icin yesil isIk yakti, tereddüt etmene gerek dahi yok.
    Yok o nie aramio diyorsun, haklisin arayabilirdi, ama yaptigi gibi aramayadabilir, bu seninle ilgilenmedigi anlamina gelmezki.
    GERCEKTEN ZAMANI OLMAYA BILIR.

    Benim sahsi fikrim Tatlim, 1 kez daha ara derim, kaybedecegin ne olabilirki???

    Eger birkez daha : zamanim yok der, VE seni birdahaki bulusma icin kendi aramasa, BOSVER derim gülüm :)

    Ama kafayi yemen icin bir durum yok :tik:

    Rabbim hayirlisini nasip etsin :)

    Saglicakla kal melegim :kiss: :6:


     
  3. CanSimidi

    CanSimidi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    142
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür ederim, yazdıkların için. Evet kafayı yemek tabiri fazla olmuş, yani kaç günden beri bu konu aklımı meşgul ediyor. Bakalım yarın davet edeyim sonuç ne olacak. Tekrar teşekkür ederim.
     
  4. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.384
    Beğenilen Mesajlar:
    970
    Ödül Puanları:
    113
    Bence hiçte davet etmeyeceksin :) Bu benim naçizane fikrim tabiki, davet edersen kaybedeceksin bunu bu kadar net söyleyeyim.

    Senin onu düşündüğün gibi, o seni düşünüyorsa zaten arayacaktır. Emin ol ;)
     
  5. * MuCiZé *

    * MuCiZé * Forum Okuru

    bence kesinlikle aramamalısın,görüşme sinyallerini zaten vermiş,sen üzerine düşeni yapmışsın,işi varmış madem bırak o seni arasın işim vardı uygunsan görüşelim desin. ayrıca işim var başka zaman olur mu demesi yerine,şuan işim var ben sana döneceğim dese çok daha iyi olurdu,ama erkek milleti işte,ille biz koşacaz peşlerinden hahaha
    valla kısaca bencede eğer ararsan kesinlikle kaybedersin...
     
  6. asi&mavi

    asi&mavi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    197
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    DENİZLİ
    bende aramaman taraftarıyım cnm eğer seninle tekrar görüşmek isteseydi emin ol arardı yada arayacak ona düsen arayıp gecen kahva içmeye cağırmıstn davetin hala gecerli mi demek...zaten tekra senin aramanı beklememesi lazım ne o kız gibi naz mı yapıcak...tatlım kimse için kafanı boş yere mesgul etme hem böle beklemdiğin bi anda ararsa daha hoş olmaz mı:D herşeyi akısına bak canım:D
     
  7. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.849
    Beğenilen Mesajlar:
    185
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    SAMSUN
    bence aramamalısın sen zaten ilk adımı atmışsın eger senin etkilendiğin kadar o kişi de senden etkilenmişse senin peşinden gelir gelmese de kendi kaybeder hem hiçte yapışkan olmamışın bence bitanem.
     
  8. CanSimidi

    CanSimidi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    142
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya aslında işim var demedi tam olarak şuan şehir dışındayım o yüzden başka bir gün olsa olur mu demiş. Neyse aramamam konusunda bu kadar ısrar var:)) Aramam o halde ben de.
     
  9. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    :D:D:D

    ya burdaki cevaplar, uzaktan davulun sesi.... misali olmus biraz :D:D:D

    Neyse :D

    Karar elbette senin Tatlim.

    Umarim ilerde Pisman olacagin kararlar vermezsin :tik:
     
  10. * MuCiZé *

    * MuCiZé * Forum Okuru


    valla canım elbette kendi kararı ama bence aramamalı,zaten eğer adam istiyorsa yüzdeyüz arar.bizzat yaşadım valla,erkek milletinin üstüne düşmeyeceksin bu devirde.
    yav hep ben senin fikirlerine katılırdım niye busefer ayrı şeyleri düşünüyoruz hercaim meleğim lilili:D
     
  11. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    hahaha

    olsun canim, hezaman ayni fikirde olacak degilizya :)

    allah baska seylerde (hayatin önemli kararlarinda) fikir ayriligi vermesin :)

    Arkadasin hakkinda hayirli ne ise o olsun :):)

     
  12. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Mutlaka oyle dediyse isi vardir,belkide istemedigi halde reddetmek zorunda kalmistir,nasilsa gorusmek isterse o arar,sen arama derim,nasilsa arayacaktir.
     
  13. beren.efe

    beren.efe Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    29 Ekim 2009
    Mesajlar:
    174
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ülkemin en sıcak köşelerinden bir yerden.
    Bence aramamalısın. Eğer görüşmek isterse o mutlaka arar ve geçen sefer işim vardı kahve teklifin hala geçerlimi falan filan bir şey der.
     
  14. eyvallah_21

    eyvallah_21 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    238
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    melekler şehri
    kesinlikle üstüne düşme derim... zaten o da etkilenmişse mutlaka arayacaktır.. ama etkilenmemişse senin aramanın hiç bir faydası olmaz... hakkında hayırlısı olsun tatlım..
     
  15. $ul€

    $ul€ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.205
    Beğenilen Mesajlar:
    424
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iڪے†∂ηßﺙℓ
    belki gerçektende vakti yoktur..ama 2.defa aynı şeyi söyerse salla gitsin onda iş yok derim
     
Bana da akıl fikir lütfen:(( konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Lütfen biri bana akıl versin!!

    Lütfen biri bana akıl versin!!

    merhaba arkadaşlar yeni katıldım aranıza 22 yaşındayım ve 30 yaşında bi sewgilim wardı,beni tam 4kişiyle aldattı we hepimizi aynı anda idare ediyordu..çok köütüyümm..çok iyi bi işte çalışmasına rağmen yediğini içtiğini harçlığını ben veriyordum,sadece sevdiğim için benim olan onundu.şimdi yalvarıyor,geceleri arıyor açmıyorum..ama ben onu çok seviyorum..gönlüm onu istiyor..ama korkuyorum..acaba...
  2. Lütfen bana akıl verin lütfen :(

    Lütfen bana akıl verin lütfen :(

    ilk önce hepinize meraba uzun bir süredir takip ediyordum geçenlerde üye oldum ve şimdi size bir sorunumu paylaşcam lütfen bana akıl verin... Konu şu benim 4 senelik sözlüm var birbirimizi çok seviyorduk benim ugruma ailesini karşısına aldı tabi bende emek gösterdim 4 sene boyunca herneyse biz bunla agustos ayından beri ayrıyız bi takım sorunlar oldu o ora bir kızla çıkmaya başladı ve...
  3. Bana da lütfen yardım edebilir misiniz melişler

    Bana da lütfen yardım edebilir misiniz melişler

    lütfen yardım merhaba arkadaslar sat 18 hazıran yumurtlama gunumde eşimle ilişkiye grdık 1-2 gun sonra mıde bulantısı bas dönmesı bas agrısı gıbı şikayetlerim oldu ama hiç gögüslerimde agrı olmadı bebek sahıbı olmayı cok ıstıyoruz son gunlerde goguslerımde agrı karnımda şişlikler oldu bugun sabah uyandım lavaboya gıttıgımde kırmızı renkte kan gldı ama hiç agrım yoktu kanamam devam edıyo agrım...
  4. merhabalar karışk ama lütfen okuyup akıl verip bana yardım edermisiniz

    merhabalar karışk ama lütfen okuyup akıl verip bana yardım edermisiniz

    Benimle aynı kurumda çalışan ve arkadaşım olan biri vardı,adı M. sosyal arkadaş yani, o bana bi kız olduğundan bahsediyordu hep, ama arkadaşız diyordu, kız bunu günaydoğulu olduğu için küçümsüyormuş kız tek çocukmuş şımarıkmış güzelliğine güveniyormuş benden akıl istiyordu, bende çaya götür filan dedim, sonra anlamıdığım şekilde herkesten kaçarken ben bu M. ile sevgili oldum, bana hep biz...
  5. Eşinden ayrılanlar lütfen akıl verin bana

    Eşinden ayrılanlar lütfen akıl verin bana

    Ben 25 yaşındayım bir kez evlendim ayrıldım çocuğum yok.. sevdiğim bi adam var gerçekten seviyorum onu 33 yaşında oda iki çocuğu var annesinde kalıyorlar ailemin tepkisini merak ediyorum izin vermezler arkadaşlarimda salakmisin çocuklu adamla evleniyosunDiyorlar ama dul bi bayan olarak ikinci kez evlenince çok dusunmek lazım bide benim gibi dul olmasi daha iyi ilerde başıma kakma durumu olmaz...

Sayfayı Paylaş