gebe
  1. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.718
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya

    Bana dua edin lütfen,bitte,please,

    Konu, 'Gebelik belirtileri' kısmında eminegelin tarafından paylaşıldı.

    bana dua edin Merhaba arkadaslar,
    ben daha bugün üye oldum, biraz kendimi tanitim size:

    ben emine 23 yasinda, 1bucuk senelik evliyim ve almanyada personel müdürü olarak calisiyorum. Bundan 2 ay öncesine kadar bebek acikcasi istemiyordum. Kariyer, i$, hayat $artleri falan. Ama 2 ay önce bana birsey oldu. A$iri bi bebek isteyi dogdu icimde. Tüm arastirmalarimi yaptim. Hamilelik öncesi neler yapilcaksa yaptim. Doktora gidip nekadar test varsa yaptirdim, doktorumum verdigi Folik asite basladim, Kahveyi, kolayi azaltim v.s. anlicaniz internette ne okuduysam yaptim J

    Yumurtalmadan 5 gün sonra hafif ba$ dönmeleri yasadim, bel agrizi,beyaz bi akintim oluyor ara sira ve durmadan hap$iriyorum.
    Suan adet olmama 5 gün var. meraktan catlamak üzereyim. Ben biraz cok harektli biriyim, ve yaptigim hareteklerin farkina varmiyorum, farkina vardigim ana ise " allahim hamileysem bebeyime birsey olmasin" diye dua ediyorum.
    Dün yine kendimi cok yordum ve belime asiri agri girdi, yataga yattigimda elimi karnima koyup yine ayni duayi yaptim ve "allahim eger hamileysem sen bana bi isaret ver" diye duya ettim. Sabaha karsi hic sevmedigim bi türden rüya gördüm, cenazeli bi rüya. Baya etkilendim. Cünkü ben rüyalari gercek gibi görülüm. Bürom´da Rüya tabirine baktigim ise cok $a$irdim. Söyle yaziyordu " yeni bi hayat kurmaya, evlenmeye veya Cocuk sahibi olmaya" of of nasil beklicem ben 5 gün yaaaa. Bi ögrensem hareketlerime daha cok dikkat ederim ozaman. simdi unutuyorum bazen ve hamileysem ve birsey olursa cok fena üzülürüm.
    Biraz uzun yazdim, basinisi $i$irdim, lütfen kuzuruma bakmayin, ama icimi dökmem gerekiyordu.

    Bana Dua edin lütfen…allah herkezin gönlüne göre versin insallahhh.


     
  2. tatlı cadım

    tatlı cadım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.998
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    0
    selam emıne oncelıkle hosgeldın eger suphen varsa ve ordada yapıyolarsa kan testı yaptır cıkar sonuc turkıye gıbı olmayabılır orda bılgım yok ama kan testıyle bır hafta onceden sonuc bılınebılıyo tatlım
     
  3. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.718
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya
    iki kere yayinlandi, Silemedim :-(
     
  4. PaSikA

    PaSikA Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    21.234
    Beğenilen Mesajlar:
    598
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Aramıza hoşgeldin...Allah gönlüne göre versin eminegelin
    Hayırlısıyla en kısa zamanda minik meleğini kucağına alırsın inşallah:)
     
  5. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.718
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya
    canim hosbulduk, Kan testi icin aramistim ama 04.03.2010´a termin verdiler ozamana kadar´da zaten adet zamanim geciyor. mecbur beklicem. Dualerini bekliyorum
     
  6. tatlı cadım

    tatlı cadım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.998
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    0
    tamam ozaman stres yapma kendıne zamanın gelmesını bekle canım zaten o sureye ne kaldı hem zaten bebıs varsa ozaman kadar 4 haftalık falan cıkar muhtemelen daha ıyı olur yoksa da zaten regl olursun tatlım sıkma canını bekle bakalım
     
  7. laetitia

    laetitia Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa
    canım Allah'tan en hayırlısı olsun.5 gün sabret bence niye bukadar aceleci ve sabırsızsın dikkat et kendine lütfen.
     
  8. ebraryksl

    ebraryksl Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Ocak 2010
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BURSA
    Canımm Allah hakkında hayırlısını versin
     
  9. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.184
    Beğenilen Mesajlar:
    2.224
    Ödül Puanları:
    113
    Öncelikle kesinleşmeyen henüz gebeliklerde bir tehlike olacağını sanmıyorum hareketlerinin..
    Burda şunuda belirtmeliyimki örneğin gebelik kesinleşti diyelim ama tam bilmiyorsunuz henüz ve ilaç kullanıyorsunuz.Adet gecikiminden 10 gün kadar sonrasına kadar ilacın bebeğe zararı olmuyormuş çünkü benim ikinci gebelikte başıma geldi buna benzer olay ve doktorum bu konuda endişelenmemi söyledi.Ha birde tekrar şunuda belirtmeliyim ki canım inan koruyan Allah öyle bir koruyor ki sen merak etme Allah korusun bebek varsa ve birşey olacaksa inan bana yattığın yerde bile oluyor o yüzden daha şimdiden bu tü şeylerle kafanı karıştırıp canını sıkma.=)
     
  10. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.718
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya
    Öncelikle hepinize yazilariniz icin cok tesekür ediyorum. Kendimi bügün sayenizde cok iyi hissediyorum. maWi´cim icimi cok rahatlattin, sagol..
    Öpüyorum hepinizi
     
  11. pirenses

    pirenses Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Şubat 2010
    Mesajlar:
    908
    Beğenilen Mesajlar:
    81
    Ödül Puanları:
    0
    hoşgeldın canım allah gonlune gore versın adetten bır hafta once belırtılerbaşlıyor benımkı 25 gunluken başlamıştı
     
  12. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.718
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya
  13. Lara74

    Lara74 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.919
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Almanya/Frankfurt
    Sevgili Eminegelin,
    bende yeniyim burada ve ilk yazimi sana yaziyorum.Öncelikle tez zamanda muradina kavusmani diliyorum.Ayrica MaWinin yazdiklarinada katiliyorum.Dünyada yiyecek rizki olana hicbirsey engel olamiyor.Bende benzer durumdayim.15 aydir korunmuyorum ve her an bir hamilelik bekliyorum.Allah bagislarsa 13 yasinda bir oglum var ve malesef 4 tana de düsük yasadim.Allah kimseye tattirmasin...
     
  14. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.718
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya
    Laracim öncelikle Hosgelin ve yazdigin icin tsk ederim.
    Insallah allah gönlüne göre verir, Oglu$unada allah uzuun uzzuuuun ömür versin.
    iyi haberlerini bekliyoruz :)
     
  15. Lara74

    Lara74 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.919
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Almanya/Frankfurt
    Hosbulduk Eminecigim.Iyi dileklerin icinde ben tsk ederim.Aynen sendende iyi haberler bekliyoruz.Ben en azindan bir kez yasadim o mutlulugu Allah isteyen herkese nasib etsin.Benim icin önemli olan oglumun kardessiz kalmamasi,o yüzden son bir kez denemeye karar verdim.Bugün benim 26.günüm.30.güne kadar regl olmazsam pazartesi test yapmayi düsünüyorum.Belirtiler bende oldukca gec basliyor onun icin ilk isaret regl olmamam oluyor.Allah herseyin hayirlisini versin canim...
     
Bana dua edin lütfen,bitte,please, konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. melekler bana dua edin

    melekler bana dua edin

    benim canım arkadaşlarım isten bir istegim var. yarın iş görüşmesine gidicem ne olur bana dua edin. işe gireblim dualarınızı eksik etemyin arkadaşlar gerçekten çok istiyorum çalışmayı
  2. Lütfen bana yardım edin :(

    Lütfen bana yardım edin :(

    Selam güzel melekler benim biraz uzun bi hikayem var sıkılmayıp okur ve bana bi tavsiye verirseniz beni çok mutlu edersiniz başlıyoruz Ben çiçeği burnunda 3 aylık evli bi bayanım.Eşimle herşey çok güzel başladı.İkimiz de birbirimizi deliler gibi seviyorduk(ben hala da seviyorum).Ama ne olduysa eşim bana bir anda olur olmadık bi sürü yalanlar söylemeye başladı.Kredi kartım ondaydı kullandı ben...
  3. lütfen dua edin:((

    lütfen dua edin:((

    arkadaşlar şuan çok kötü bi haber aldım abimin kızı çok kötüymüş hastaneye kaldırmışlar başka bi ile sevk edilmiş.tedaviye cvp vermiyomuş Rabbim yardımcısı olsun dermansız dert vermesin onu bize bağışlasın...Lütfen dua edin şuan çok ihtiyacımız var.:((((
  4. melekler bana yardım edin okuyun lütfen yorumlayın :((

    melekler bana yardım edin okuyun lütfen yorumlayın :((

    Öncelikle lütfen uzun ama okuyun çok ihtiyacım var bunalımdayım:(( siteye yeni üye oldum. Aylardır içimi sıkan durumumu sizlerle paylaşmak istedim. Geçen nisanda tanıştık onunla önceden hep bana bakıyordu zaten de çok yakışıklıydı ben de çok etkilenmiştim bir gün kantinde otururken yanımdaki arkadaşım gidince yanıma geldi ve tanıştık dersten sonra da oturup konuştuk. Rüya gibiydi çok özel, çok...
  5. Lütfen Melekler bana yardım edin

    Lütfen Melekler bana yardım edin

    Melekler bundan sonra her hafta bir meleğimizle röpörtaj yapıp bunu sitemizde yayınlayacağız sizden ricam bana bu konuda yardımcı olmanız ilk hafta kiminle röpörtaj yapayım.yardımlarınızı bekliyorum.Saygılar

Sayfayı Paylaş