gebe
  1. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS

    Bebegin anne karninda söyledikleri

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında CaRiZmA tarafından paylaşıldı.

    1. ulen iki tekmeliyim de sevinsin garibanlar bari.
    2.-içme su sigarayı kadın ya boğulacağım burada.


    3.(ikizler konuşmaktadır)


    - Allah kurtarsın kardeş..
    - eyvallah..


    4.-şafak 210, şafak 209, şafak 208....


    5.-icme su viskiyi kardeşim ya. 7 aylık bebeği sarhoş ettiniz..


    6.ikizler
    - ben çıkıyorum Melis,10 dakikaya kadar dönmezsem polis çağır


    7.- bu dünyaya çocuk olarak gelmek istemiyorum selin
    - eşek zeki..ne olarak geleceksin..30 yaşında mı çıkacaksın oradan..


    8.- Şimdi 9 ay 10 gün sonra çıkacağıma göre..bir hesap yapsak..9*30+10..hım 280 gün..ya nasıl dayanıcam ben burada o kadar..eğelendirecek de bir şey yok ki ortamda..ne bilgisayar almış annem ne televizyon..neyse yaa ya bir fil olarak doğsaydım onların hamileliği çok daha uzun sürüyor..yaşasın sadece 9 ay 10 gün sonra çıkacağım buradan..hey yo liii laa lii
    - pollyanna bir susar mısın? uyumaya çalışıyorum!


    9. ihi onlar beni beklerken barbie bebeğimi yollicam önden..dumur olsunlar ihi


    10.Yahya Kemal Beyatlı doğmak üzere..
    - artık demir almak günü gelmişse zamandan
    meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan


    11.william Shakspeare doğmak üzere bu sefer de..bu biraz daha önce oluyo tabi..
    - çıkmak mı,çıkmamak mı..işte bütün mesele;
    çıkıyom anasını satiim


    12.-ulean 5 aydır tekmeliom!!! dur ben bunu bir ısırayım...


    13.- ağlasam sesimi duyar mısınız mısralarımda? he, sorarım size? ama nerden duyacaklar, işleri güçleri kız mı oğlan mı...


    14. şampiyonlar ligi maçı var içeride sen burada ütü yapıyorsun anne yaa.. babamızın hayrına mi tekmeliyoruz..


    15.bu kordonu modifiye ettiricem ulan ben ne bu böyle ip gibi , şöyle afilili bisi taktiricam ,, daraldım zaten burada.

    alinti

     
  2. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.965
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
Bebegin anne karninda söyledikleri konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. annenın kahkaha atması bebege yarıyor

    annenın kahkaha atması bebege yarıyor

    Japonya'da yapılan bir araştırmada, bebek emziren annelerin kahkaha atmasının, anne sütündeki melatonin düzeyini artırdığı ve bu sayede bebeğin alerjiye yakalanmamasına yardımcı olduğu ortaya çıktı. Osaka'daki Moriguchi-Keijinkai hastanesinden Hajime Kimata, anne sütü emen 5-6 aylık, toza alerjili ve egzema hastalığı görülen 48 bebeğin anneleri üzerinde araştırma yaptı. 24 bebeğin annesine...
  2. Anne Karnindaki Bebegin gelisimi

    Anne Karnindaki Bebegin gelisimi

    Anne Karninda Bebek Gelişimi: bebeğin anne karnındaki gelişimi 33 haftalık bebeğin kilosu 36 haftalık anne karnındaki görüntüsü 33 doğan bebekler 17 bebek görüntüsü arkadaslar son haftadan gelisim basliyor ilk haftanin gelisimleri son sayfadadir,kusura bakmayin hata ettik rabbim herkese bir bebek nasip etsin insssssssss anne karninda bebegin duygulari Hamileler, bebeği ile ilgili pek...
  3. anne karnındakı bebegın etkılesımı

    anne karnındakı bebegın etkılesımı

    anne karnındaki bebeğin annesine mektubu anne karnındaki bebeğe mektup bebeğin mektubu BEBEĞİN ANNE KARNINDA İKEN ALDIĞI ETKİLER Ruh enerjisinin fiziksel beden haline gelmesi için ana rahmine en karne olduğu nokta, 24 saat içinde Burçlar kuşağının etkilerini alır. Ay ise her 28 günde bir, gelişmekte olan fiziksel bedeni etkilemeyi sürdürür. Ceninin dokuz aylık...
  4. Anne karnındaki bebegin gelişim evreleri

    Anne karnındaki bebegin gelişim evreleri

    bebeğin gelişim evreleri anne karnındaki bebeğin gelişim evreleri Doktor randevumuz gelmeden biz bebegimizin gelişmelerini çok merak ederiz arkadaşlarımıza sorar başlarını ütüleriz :çapkın: hamile meleklerimin işine çok yarıcak :D 6. Hafta: Kalp çalışmaya başlar. Kol ve bacakları oluşturacak tomurcuklar belirir. Bebek boyu 5 mm (elma çekirdeği kadar), Ağırlık: 0.4 gr. 6. Hafta:...
  5. Anne karnında

    Anne karnında

    slm anne karnında bebeğin biyerinin kırılma ihtimali varmı:( lütfen cvp

Sayfayı Paylaş