gebe
  1. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS

    Bebek replikleri, cok komik

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında CaRiZmA tarafından paylaşıldı.

    komik bebek yazıları
    1.-ulen iki tekmeliyim de sevinsin garibanlar bari.
    2.- star warz anduroyidi miyiz insan mıyız belli değil arkadaş, aylardır iki büklüm bekliyoruz ulan...

    3.- werdiler teknoyu, dup tis tempoyu kafamızı dinlenemiyoruz şurda iki dakka...piyasa insanların ewladı olacaz belli ki...

    4.(ikizler konusmaktadir..)
    - allah kurtarsin kardes..
    - eyvallah..

    5.- sevgili gunluk..ne suc i$ledigimi bilmiorum ama,beni 9 aydir bu kapali kutuda tutuyolar! vucuduma bagli olan $u kordonu sokup kurutuyorum kac gundur sopa niyetine,aha $uraya yaziorum 9 bilemedin 10 gun sonra on bolgeyi sopayla delip cikacam..

    6.(ikizler halen konusmaktadir)
    - ehhihi bu çok eğlenceliymis simdi chateau brillant nasil
    - abi benim canim acaip sekilde mango tur$usu çekti nerden söylüyoruz?
    - merak etme aşertiriz gelir şimdi...
    - supersin baba yaaaa

    7.-melis bak on tarafimda bisey cikti yeni..gecen gun yoktu.. aaa? sende yok?
    -malsin kursat.. mal geliyosun dunyaya mal gidiceksin.

    8.ikizler..
    muhittin osurur..
    selahattin : ulan ağzıma sıçsaydın bari..haywan

    9.- şafak kaç hoca
    - sen sayıyorsun ya °°°°°, aynı işte..

    10.-ulean 5 aydır tekmeliom!!! du ben bunu bi ısrayımm..

    11.yaw anne sağa sola dönüp durma, kıpraşma zati kaydırak gibi kayıyorum, bi türlü uyutmadın beni, hah tamam şimdi oldu kıpırdama artık, hmmmmm şimdi oldu parmak emerek uyumak güzelmiş, insan bi müzik çalar, ninni söler öle uyutur yaaaa

    12.-yaw ammada sulu bir ortam bu yaw, bebek miyiz, balık mıyız anlamadım gitti?

    13.-ne garip bi yer ya, herşeyin sesi elektrik süpürgesi gibi geliyo, bi de elektrik süpürgesi ne acaba?

    14.-. ağlasam sesimi duyar mısınız mısralarımda? he, sorarım size? ama nerden duyacaklar, işleri güçleri kız mı erkek mi..

    15.-(ikizler)
    -olm geyirmesene lan..
    -olm valla midesi guruldadı annemin..

    16.-(zit ikizler)
    - cikarin beni buradan. kirlarda kosmak, sevgilimle cosmak istiyorum..
    - yurumene 1 sene var daha, ne kosmasi ne sevgilisi..
    - yapma yaa.. daha cikmadan depresyona giricem be kardesim..

    17.-yahya kemal beyatlı doğmak üzere..
    - artık demir almak günü gelmişse zamandan
    meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan

    18.-william shakespeare doğmak üzere bu sefer de..bu biraz daha önce oluyo tabi..
    - çıkmak mı,çıkmamak mı..işte bütün mesele;
    çıkıyom anasını satiim

    19.-sampiyonlar ligi maci var iceride sen burda ütü yapiyosun anne yaa.. babamızın hayrına mi tekmeliyoruz..

    20.-Ikiz bebekler ..
    + Kardesim .. sayiyom sayiyom 10 cikio ..
    - Ne ?
    + Parmak diyorum .. Bende 10 tane .. sende neden 11 tane ?!
    - Bilmem ..
    sevgi.us


     
  2. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Cevap: Bebek replikleri, cok komik
    emegıne saglık:haha:
     
Bebek replikleri, cok komik konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kedİ(mutlaka Okuyun Cok Komik)

    Kedİ(mutlaka Okuyun Cok Komik)

    KEDİ(MUTLAKA OKUYUN COK KOMIK) Adam karısının kedisinden o kadar nefret ediyomuş ki, ne yapıp yapıp ondan kurtulmanın yollarını düşünüyomuş.. sonunda bir sabah kediyi arabaya attığı gibi evlerinin 20 blok ötesinde bir sokağa götürmüş onu orda bırakıp doğru işe gitmiş. Aynı adam işten eve gelmiş bi bakmış kedi evin bahçesinde karısıyla oynuyor.Kadın neşe içinde "ay bütüngün...
  2. Geniş Aileden Komik Replikler :)

    Geniş Aileden Komik Replikler :)

    - Bak Ulvi seni en zayıf torbaya koyar, fikstürünü çekerim.Seri sonu Ulvi. - Sıfatını tamlattırma lan bana. Keçe kardeşler Kunter'in gözünü morartmıştır. Zekai: Bakış açını kim değiştirdi kunter? Cevahir: Çabuk beni hastahaneye götür. Koyu Bilal: Yoğun baktım ya lan daha ne ? Mürsel: Nazan ev buldum bir oda hiç salon. Cevahir hastanededir. Cevahir: Hocam benim bu flashdiskime...
  3. Türk Sinemasından Komik Replikler :)

    Türk Sinemasından Komik Replikler :)

    komik replikler en komik replikler replik replikleri Çocukluğumda gayet ciddi ve güzel gelirdi böyle şeyler arkadaşlarım ama şimdi okudukça gülesim geliyor. İşte karşınızda Komik Türk Sineması Replikleri Guzel oldugunuz kadar kustahsiniz da. -Annecigim ben bu amcayi cok sevdim. Ona baba diyebilirmiyim? -Bana annemi tekrar anlatir misin babacigim? Senin annen bir melekti yavrum. -Neden...
  4. Komik Replikler

    Komik Replikler

    Komik Replikler arıyorum ben bu replikleri kendi oynayacağım rolde kullanacağım şimdiden tşklerimi sunuyorum.
  5. En Komik dizi Replikleri

    En Komik dizi Replikleri

    En Komik Replikler Komik Dizi Replikleri Merhaba Sevgili melek'ler ve biraz gülmek isteyen siz sevgili misafirler, bu yazımızda sizlerle günümüzün en komik dizi repliklerini paylaşıyoruz ve buyrun bol bol eğlenin diyoruz :) Mecnun: Pasaportum yok ki benim. Leyla: Pasaportun mu yok? Mecnun: Evet. Leyla: Hiç mi yok? Cevahir: Çabuk beni hastahaneye götür. Koyu Bilal: Yoğun baktım ya lan...

Sayfayı Paylaş