gebe
  1. *GüMüŞ*

    *GüMüŞ* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.733
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0

    bekar arkadaşları buraya alim lütfen...

    Konu, 'Komik Resimler' kısmında *GüMüŞ* tarafından paylaşıldı.

    [​IMG]
     
  2. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.405
    Beğenilen Mesajlar:
    970
    Ödül Puanları:
    113
    Ce: bekar arkadaşları buraya alim lütfen...
    kız alemsin ha..tipler bak hele:hhh:çok güldüm valla..
     
  3. *GüMüŞ*

    *GüMüŞ* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.733
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: bekar arkadaşları buraya alim lütfen...

    bak nolur çekinme beğendiğin varsa söyle utanmana gerek yok olabilir çok beğenebilirsin söylemeye utanabilirsin anlarız biz seni canım:D:a050:
     
  4. esena

    esena Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.074
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    TRABZON
    Ce: bekar arkadaşları buraya alim lütfen...

    yok kıs biz almayalım
     
  5. *GüMüŞ*

    *GüMüŞ* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.733
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: bekar arkadaşları buraya alim lütfen...
    :d040:esena bak önüne herzaman böyle seçenekler gelmez kaçırma derim ben evliyim oyüzden yoksa bende bi bakardım sen bidaha alıcı gözüyle bak:a025:
     
  6. PaSikA

    PaSikA Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    21.234
    Beğenilen Mesajlar:
    598
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Cevap: bekar arkadaşları buraya alim lütfen...

    ben bekarım ama aralarında seçim yapamadım yoksa çoktan seçicem bi tane :D:D
     
  7. FiRaRi_MeLeK

    FiRaRi_MeLeK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenilen Mesajlar:
    201
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    insanların CENNET benim CEHENNEM dediğim yerde...
    anam bunlar ne korku fılmınden çıkmış gibiler
     
bekar arkadaşları buraya alim lütfen... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. arkadaşlar lütfen yardım edin..

    arkadaşlar lütfen yardım edin..

    sex anılarım Arkadaşlar..ben 21 yaşındayım.etrafımda çok erkek var..ben bekarete önem veren bi ailede yetiştim şu an çevrem farklı bi kısım bunun artık geride kaldığını,bi kısım önemli olduğunu savunuyor..erkek arkadaşım vardı benle birlikte olmak istedi ayrıldım..zorunda kaldım..:hasta:ben kendimi bilirsem önemi yok diyorum ama bi yerde bekaret hep çıkacak önüme..ve diyorum ki bigün...
  2. arkadaşlar lütfen yardım

    arkadaşlar lütfen yardım

    yaklasık 1 bucuk aydır adet görmüyorum bundan bi 10 gun önce evde test yaptım sonuc negatif çıktı sizce kan tahlili yaptrmalı mıyım bide hafif beyazımsı bir vajinal akıntım var ara sıra başım dönuyor o kadar başka hiç bir belirti yok yaklasık 2 senedir bizim cocugumuz olmuyor sizce ne yapmalyım yardımcı olun arkdslarım
  3. lütfen arkadaşlar

    lütfen arkadaşlar

    yalvarırım bi dua arkadaşlarrrrrr yalvarırımmm dua edinn lütfennnn. bildiğiniz gibii görümcem kalp hastası ve hamileydi doğumu gerçekleşti bebek sağlıklı çok şükür ama görümcemin durumu çok kötü kalp kapakçığında pıhtılaşma oluşmuş bu pıhtılar beyne gitmiş ve felç durumu var şuan yoğun bakımda bütün aile başında dua ediyoruz. rabbimm o küçücük sabusuna bağılasın mevlam çocuklarına evine...
  4. arkadaşlar lütfen

    arkadaşlar lütfen

    arkadaşlar lütfen bi akıl verin. 21 de adet oldum ağustosun 1 hafta arayla 5 eylül de bi daha geldi.gecikme olurdu ama erken ilk defa geldi . ne oldu anlayamadım .böyle olan var mı?ne anlama geliyor? dr um dolu gidemiyorum...:( yardımcı olun :)
  5. arkadaşlar acil yardim lütfen

    arkadaşlar acil yardim lütfen

    Arkadaşlar merhaba size bir sorum olacak kısmetse 14 şubatta istemem ve nişanım olcak evde nişanı dışarda yapmıyorum çünkü mayısta düğünüm var. Niye o kadar kısa süre derseniz babam hasta olduğu için uzatmıcaz arayı. şimdi sorum bizim ev çok büyük 50-55 kişilik bir nişan olck daha fazlada olabilir. şimdi kahve yapılırken herkese yapmam gerekirmi yoksa sadece büyüklere anne baba sevgilimin...

Sayfayı Paylaş