gebe
  1. PaSikA

    PaSikA Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    21.238
    Beğenilen Mesajlar:
    598
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul

    Ben Yapmadım O Yaptı

    Konu, 'Karikatürler' kısmında PaSikA tarafından paylaşıldı.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


     
  2. BöğüRTLen

    BöğüRTLen Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.473
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Ben Yapmadım O Yaptı
    ahahaa sonuncuya bittim :D
     
  3. aSqimSin

    aSqimSin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.472
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanßuL
    Cevap: Ben Yapmadım O Yaptı

    teşekkürler çok komikler:D
     
  4. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS
    Cevap: Ben Yapmadım O Yaptı

    Süper valla :puha:
     
  5. RoCCo

    RoCCo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.477
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Ben Yapmadım O Yaptı
    ay süper ya koptum:zuha:hele bakış açısı:zuha::zuha:
     
  6. deniz_25710

    deniz_25710 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    393
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    trabzon
    Cevap: Ben Yapmadım O Yaptı

    :zuha: go go go:zuha:
     
  7. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Cevap: Ben Yapmadım O Yaptı
    sonuncuya koptum yaaaaa...emegıne saglık
     
Ben Yapmadım O Yaptı konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Bunları ben yaptım=)

    Bunları ben yaptım=)

    Seramik kursuna gitmiştim bi ara kurstaki yaptığım tabaklardan bir kaçı=)Zevkli ama baya zahmetli,ince bir iş.Sizlerle paylaşmak istedim.Bakalım beğenecek misiniz=)?
  2. oda parfümünüzü siz yapın

    oda parfümünüzü siz yapın

    Sevgili melekler, Çamaşır için kullandığımız yumuşatıcıyı püskürtmeli bir şişeye koyun....Koyduğunuz yumuşatıcı kadar da su ilave edin.....Karıştırın.....Her yere püskürtün..Missler gibi koksun eviniz...Perdelere ,odalara ,wc ye,banyoya...... Mis gibi hem ucuz, hem oda parfümlerinden daha kalıcı.... Yumuşatıcınız renkli bile olsa iz bırakmıyor... Hadi kolay gelsin!!!!:temizlik:
  3. ben ve başkası yapınca!

    ben ve başkası yapınca!

    Bencilliğin ölçüsü:deli: Başkası bir işi uzun sürede yapıyorsa, yavaştır. BEN uzun sürede yapıyorsam titizimdir. :halı: Başkası bir işi yapmıyorsa,tembeldir. Ben yapmıyorsam MEŞGULÜMDÜR. :ruyam: Başkası bir şeyi söylenmeden yapıyorsa, sınırlarını aşmıştır. Ben yapıyorsam,insiyatif kullanmaktır. :loco: Başkası bir görgü kuralını çigniyorsa KABADIR. Ben çiğniyorsam, KENDİME ÖZGÜ...
  4. Tiramisu(ben yaptım)

    Tiramisu(ben yaptım)

    Dün akşam gelen misafirlerimize yemek sonrası tatlı için tiramisu yaptım Tarif ise söle olur ki; Malzemeler: 1 adet pastaban 2 çay bardağı toz şeker 2 kaşık un 2 yumurta sarısı 1/2 litre süt 1 adet vanilya 1 adet labne Keki ıslatmak için; 1 yemek kaşığı nescafe 1 yemek kaşığı şeker 1 bardak sıcak su not:1 bardak nescafeli su kaşıkla kek ıslanacak kadar gezdirilmelidir tamamı fazla...
  5. ben bişey yapmadım

    ben bişey yapmadım

    ya arkadaşlar ben bu sene liseye yeni başladım çok mutluydum taki onun yüzünden. sınıfta bir kız var ismini söylemiyeceğim bu kız bana okulun ilk gününden itibaren bana gıcık oluyor ben oysam o kıza merhaba bile demedim gelip slm demedim bana kötü davranıo benim hakkımda millete karşı kötü kötü konuşuyor ben ne yapacağım bilemiyorum mesela sınıfa karşı iyi davranıyor bende kimseye gidip...

Sayfayı Paylaş