benimde bebeğim olsun istiyorum yaa ;((

Konu, 'Gebelik' kısmında sılam_nisa tarafından paylaşıldı.

  1. sılam_nisa

    sılam_nisa Hamiş Melek

    bebeğim olsun istiyorum bir bebeğim olsun erkek istiyorum erkek bebegim merhaba melekler ben bugün aranıza katıldım.üç aydır hamileymişim gibi belirtilerle bekliyorum ama hayal kırıklığı ile karşılaşıyorum :(( bu ay adetim ilk defa gecikti ama malesef geldi tabiki fakat diğerlerinden farklıydı bir günlük normal bir kanama sonra yok gibi üstüne görme dedikleri şeyden şüpheleniyorum ama bilemiyorum bide dişim iltihaplandığı için antibiyotik ve ağrı kesici kullandım yoksa bu ilaçlar mı bana bunu yaptı..sizce ne yapmalıyım?birazda korkuyorum ya hamileysem ve kullandığım ilaçlar bebeğe zarar verirse offfff offffffff
    kafayı yiycem yardım lütfen .....

     
  2. mrs m.

    mrs m. Daimi Üye


    merhaba aramıza hoşgeldin...psikolojik hamilelikler hepimiz yaşayabiliyoruz, kafanı rahatlatman lazım. dr ların söylediği şey korunmuyorsanız kesinlikle ilaç kullanmayın yönünde, sen debir daha içme bence. istersen test yap çıkar zaten...inşallah regldir.
     
  3. sılam_nisa

    sılam_nisa Hamiş Melek

    teşekkürler testi deniyeceğim
     
  4. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Vay beee neler yazmışsın böyle sılam nisa bak hamilesin ilk bayramda aldık haberini :) Rabbim isteyen herkese versin bebeği nasip etsin. Bu arada bir konuda da senin tüp bebek ile ilgili değişik teknik kullanan doktorunla ilgili bilgiler almak istiyoruz.

    Diğer anne olmak isteyen arkadaşlarımıza da yardımcı olursun.
     
    guzmelegi ve sılam_nisa bunu beğendi.
  5. sılam_nisa

    sılam_nisa Hamiş Melek

    Evet Sadminim yaziyi gorunce simdi duygulandim :) Allah razi olsun abim. Allah isteyen herkese tez zamanda yasatsin bu duygulari elimden gelen bisey varsa yardim ederim abi seve seve ;)
     
benimde bebeğim olsun istiyorum yaa ;(( konusuna benzer içeriklerimiz
  1. benimde köşem olsun be...

    burası benim köşem olsun ben bu siteyi çok seviyorum hiç bişeyden eksik kalmiyim olmazmı?:a050::d040:
  2. ya olmaz benimde köşem olsun dimi

    MUTLULUK YAGSIN KOŞEME E BİDE SİZ MELEKLERİM YAGSIN şimdi ben pek bilmiyorum köşede ne olur ama olsun sayenizde ögrenicem artık ne isterseniz ben hep burdayım hep beraber olucaz inşallah çok güzel olucak
  3. Bebeğim olsun istiyorum... :-(

    Merhaba, ben yeni katıldım. 2 yıllık evliyim. bebeğimiz olsun istiyoruz.olmadı. bu reglim 10 gün gecikti. hem idrar hemde kan testi yaptırdım ama negatif çıktı.
  4. Bebeğim olsun diye tedavi oluyorum ama sonuç yok

    Meraba arkadaslar bana yardim ederseniz cok sevinirim. Ne yapacagimi bilmiyorum yillardir bebek icin tedavi aliyorum ama hicbi sonuc yok. buda yetmezmis gibi bugun kocamin baska kadindan ikiz cocuklari oldugunu oyrendim ne yapacagimi sasirdim aglamakdan gozde yas kalmadi artik.
  5. bebeğim olsun istiyorum....

    arkadaşlar 1 yaklaşık 2 yıldır ewliyim.6 aydır da bebek istiyoruz.hiç bi sorunumuz yok.korunmamıza rağmen olmadı bu 6 ay içerisinde..doktora gittim birisi tiroitten kaynaklanıyo olabilir dedi .tiroidi ölçtürdük normalden az yüksek çıktı..ilaç kullanmam gerekmedi tiroit için..sonra gittiğim bu doktor yumurtlanmanın sağlanması için bi ilaç verdi..uyguladığı o programla beraber werdiği ilacı...
  6. Hamişşş kalmak isteyenler..benimde melegim olsun diyenler....

    Kızlar ben 5 aylık evliyim ve hiç korunmadım...her ay aynı ızdırap regl oldugum zamn.yarın adet olmam gerek tek istegim umarım bu ay hamileyimdir..bu arada eşimle hafta sonları bi kaç bira içeriz sizce bunun bir zararı varmı bundan dolayı mı acaba hamile kalamıyorum....
  7. Benimde köşem olsun :)

    Herkesin köşesi olurda Şam şeytanı'nın olmaz mıı ? Diye düşündüm ve bende kendime bir köşe açtıım :) Tüm melekleri köşeme bekleriim çay , börek , çörek , kek yapııp getiricem ben size :) Geldiginiz için teşekkür ederim :) ​
  8. bebeğim olsun istiyorum

    merhaba hanımlar 5 senelik evli bir bayanım ve eşimle uzun bir süredir bebeğimizin olması için uğraş veriyoruz. Gittiğimiz doktor bize herhangi bir sağlık sorunumuz olmadığını doğal yolla hamile kalabileceğimi söylesede her ayın sonu hüsranla bitiyor artık psikolojim iyice bozuldu ve sanki hiç anne olamıcam bebeğim olmıcak gibi geliyor bana.. Size sorum şu şekilde olacak acaba sık ilişkiye...
  9. bebeğim 45 günlük kanguru kullanmak istiyorum erken mi?

    Kizlar size bir sorum olcak benim kizim 45 günlük be Ben kanguru kullanmak istiyorum cok mu erken tecrubeli anneler cevap yazarsaniz sevinirim.
  10. Erkek bebeğim olsun istiyorum ne yapmalıyım?

    erkek bebeğe hamile kalmak için ne yapmalıyım,erkek bebek olması için ne yapmalı,erkek bebek olması için ne yapmalı,erkek bebeğe hamile kalmak için yapılması gerekenler Eger hamile olmaya karar verdiğinizde istediğiniz bebeğin cinsiyetini belirlemek için doğal yöntemlerle şansınızı arttırabilirsiniz. Tabi ki sizlere verecegimiz bilgiler ve teorilerin herhangi bir garantisi bulunmamaktadır....

Sayfayı Paylaş

Meleklermekani.Com misafirleri bu sayfayı şunları arayarak geldiler :

  1. bebeğim olsun istiyorum