gebe
  1. Rukiyeaydemir26

    Rukiyeaydemir26 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    17 Ekim 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    Beta 0.1 çıkmış hamile olabilirmiyim sizce

    Konu, 'Gebelik testi - hesaplama' kısmında Rukiyeaydemir26 tarafından paylaşıldı.

    Beta 0.1 çıkmış mıu/ml <7 yazıyor adetime 4gün var daha ama sabredemedim hamile olabilirmiyim sizce??
     
  2. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.628
    Beğenilen Mesajlar:
    1.524
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba değer gebelik lehine değil. Gecikmeniz en az 3 günlük olursa testi tekrarlayın..
     
Beta 0.1 çıkmış hamile olabilirmiyim sizce konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. hamile olabilirmiyim?

    hamile olabilirmiyim?

    04 haziranda adet gördüm şimdi 4 temmuz adet henüz görmedim.2 temmuz yanı adetime 2 gün kala idrar testi yaptım bişey çıkmadı.ıkı haftadır kasıklarım agrıyo hersey kokuyo sevdım seylerden tıksindim miğdem bulanıyo ve uyku halındeyim.hamıle olabilirmiyim acaba
  2. hamile olabilirmiyim ?

    hamile olabilirmiyim ?

    arkadaslar lutfen yardım edermısınız adetim 1 temmuzda bıttı esımle 7 temmuzda (yani en verımlı donem dıye bılıyorum) korumasız bırlıkte olduk daha sonrasıda oldu ama o zmanlar korumasız donem dıye bılyıroum neyse. ilişkiden bi kac gun sonra benım bel kasık ve sırtlarım agrımaya basladı aynı adet olacakmısım gıbı son bı kac gundurde goğuslerımde hassaslık ve ara ara ateım cıkıyor sabahlarıda...
  3. hamile olabilirmiyim?

    hamile olabilirmiyim?

    Mrb bişe sormak istiyorum. çatlatma iğnesi vurduralı 16 gün oldu 14.günümde kan tahlili yaptırdım sonuç negatif. Hastada olmadım. Sonradan pozitif olma ihtimali var mı acaba . Dişimden dolayı antibiyotik kullanmam lazım nolur nolmaz diye beklemedeyim. Acil yardım..
  4. hamile olabilirmiyim

    hamile olabilirmiyim

    Esimle adetime 3 gun kala iliskiye girdik 3 gun boyunca bikackez iliskidn snra azck kanama olduyodu 3 gun sonra adet gordum adetim6 gun surdu o gunun aksami da iliskiye girdik 4 gun falan simdi yatarken belimde agri oluyo karnimda şişiklik var sabah 7 de uyanan ben 1 den asaga yataktan kalkamiyorum kalktmmi basim donuyo hamile olmaihtimalim varmi yoksa fazla istedigim ve arastirdigim icin...
  5. hamile olabilirmiyim ?

    hamile olabilirmiyim ?

    eşimle 2 ay önce korunmayı bıraktık. bu ay adetim 1 gün gecikti test yaptım şimdi negatif ama çok halsizim gebelik olasılığım nedir ?

Sayfayı Paylaş