gebe
  1. fırtına

    fırtına Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.895
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul

    bir şiddet olayı

    Konu, 'Kadınlar' kısmında fırtına tarafından paylaşıldı.

    Sevgili arkadaşlarım sizlerle bişeyi paylaşmak, sizinde fikirlerinizi almak istedim benim çok sevdiğim bi arkadaşımın başına gelen eşinden gördüğü şiddet olayını anlatmak istiyorum....
    Severek evlendiği adam zamanla değişmeye başladı ilk başlarda sinirlendiğinde hafif çapta şiddet uygulayan adam artık zıvanadan çıkmışa benziyor son yaptıkları bence bardağı taşırdı artık onu terk etmek zamanı geldi ve geçiyor bile diye düşünüyorum
    benim kıymetli canım arkadaşım her şiddet gördüğünde telefon elinde bana uzun uzun msjlarla olanlara anlatırdı bende okurken üzülmeye başlardım canım sıkılırdı ama son olan olay artık bu duruma yeter deme zamanının geldiğini gösteriyor......
    şimdi size son olan olayları anlatmak istiyorum
    .......


    bayram öncesi yine gereksiz bi konudan dolayı arkadaşımın gözünü morartan eşi özür dileyip arkadaşımı bayramda tatile götürüyor iyi güzel hoş dimi ama tatil dönüşüne 1 gün kala kendi yaptığı bi hatadan dolayı arkadaşıma sokak ortasında aklınıza gelmeyecek iğrençlikte küfürler ediyor rencide ediyor bide tekme atıyor olacak şey mi bunlar yaaa yarın arkadaşımla rahat rahat uzun uzun konuşacağım 2 yıl öncesine kadar aman sakın boşanma düzelir bebeğin var diyordum ama artık işin rengi değişti bu adam bunu huy haline getirdi artık iflah olmaz gençliğine yazık diye düşünüyorum :(:(:(

    sizce de öyle değil mi yolun sonu gelmiş artık, artık arkadaşımı teselli edemem bitmesi gerekiyor diye düşünüyorum :S:S


     
    Son düzenleme: 27 Eylül 2009
  2. orkide

    orkide Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.672
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    bende anlayamadım neresi
    bencede sonu gelmiş gibi ama sorunnun kaynağına ini,lmeli derim ben yani bir danışmana yada psikoloğa gidilmeli sonunun gelmesi ondan sonra tedavi varsa tedavişden sonra karar verilmeli diyorum ben yumuşak bir anından faydalanıp psikoloğa götürsün bakalım sorunu neymiş gerçekten bir sorun olabilir bu bir deneme yanılma dır yani mutlaka sorunlu çıkacak die bir şey yok ama sokak ortasındada bunu yapan biri bence sorunludur derim ben canım fırtınam allah arkadaşına sabır versin :
     
  3. * MuCiZé *

    * MuCiZé * Forum Okuru

    severek evlendiler diyosun,ben anlayamıyorum ya sevip evlendikten sonra bölesine değişen ilişkileri:S bana da bitmiş gibi geldi bu ilişki,ama anladığım kadarıyla 2,3 yaşlarında bi çocuğu var,genede iyi düşünsün.ben babasız büyüdüm ya kolay değil.ama öle bi babayla büyümektense sanırım babasız büyümek daha mantıklı:S bence arkadaşın eşini sakin bi zamanda alsın karşısına konuşsun.sorsun neden böle yaptığını falan,hani tam bilmiyoruz içlerini ama konuşsın derim ben.umarım tatlıya bağlanır,öle bi adamla her dakika diken üstünde ömür geçmez ya.umarım herşey istediği gibi olur.
     
  4. fırtına

    fırtına Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.895
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    aslında normal zamanda melek gibi biriymiş arkadaşımı gezmelere götürür eğlendirir falan ama bazende işte zıvanadan çıkıyor bence yürümez bu şekilde adam şiddete ufaktan başlamış arkadaşım diyoki bi karşına alıp konuşsan ileri görüşlü modern dersin diyo ama yaptıkları ilerletmiş en iyisi bitmesi normal zamanda sakinken pişman oluyor adam ama iş işten geçtikten sonra ne anlamı var benim arkadaşımda çok pasiftir korkar :cry:
     
  5. * MuCiZé *

    * MuCiZé * Forum Okuru

    madem pişman oluyo sakinken,en iyi zaman işte alsın karşısına konuşsun.pasiftir kokar demişsin de canım ya evliliği biterse daha mı iyi olcak,ozaman hayat daha zor olucak.eğerki eşinin düzelme gibi bi durumu varsa elinden geleni yapsın,alsın konuşsun karşısına,gezdiriyo diyosun.noluyo da bukadar güzelken herşey adam kuduruyo kavga çıkıyo:S kendisi halledemiyosa ve eşinin ailesiyle arası iyiyse onlarla konuşsun.onlar girsin araya.ama en başta kendi halletmeye çalışırsa bence daha iyi olur.yaşıda çok büyük değil sanırım arkadaşının,bu yaşta ayrılık da zor olur...
     
bir şiddet olayı konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Esir olan bir ben

    Esir olan bir ben

    sir olan bir ben var... Bu satırları okumanın hiçbir anlamı olmayacak, bir eksiklik bir şeylerin eksikliği içinde. Bilmediğin, bilemediğin şeyler. Belki de anlatmadığım, anlatamadığım. Benden uzaklarda,ağır bir yaşamın kollarını arasındasın. Her bir kol ahtapotunkiler gibi kessen aynı yerden çıkıyor.Ama farklı adlarla her birininki değişik. Ben zor zamanlarda, karanlıklar içinde esirim. Karşı...
  2. şiddet"e neden olan duyguları anlamak

    şiddet"e neden olan duyguları anlamak

    şiddet"e neden olan duyguları anlamak.. Aile içindeki çatışmalar bize bir şeylerin istediğimiz gibi olmadığını anlatır. Böyle durumlarda da kızgınlık, nefret gibi duygular yaşayabiliriz. Duygular hakkında bilgi edinmek ve duyguları fark ve ifade etmek bizi rahatlatır. Örneğin şiddet davranışına neden olan duygumuzu anlar (kıskançlık, hiçe sayılma gibi) ve fark edersek davranışımızı...
  3. bir sazan olayı

    bir sazan olayı

    bir sazan olayı Otobüsle giderken, Bolu Dağı'nda verilen molada hemen tuvalete koşturdu. Korkunç sıkışmıştı. Şansına boş kabin bulup kendini oraya attı... Tam oturmuştu ki yan kabinden bir ses "merhaba" dedi. Adam şaşkın "Merhaba" diye cevap verdi. Ses devam etti: "Nasılsın?" İlk defa başına böyle bir şey geliyordu... Yine şaşkın şaşkın yanıtladı: "Sağ ol,...
  4. müthiş bir sazan olayı

    müthiş bir sazan olayı

    Otobüsle giderken, Bolu Dağı'nda verilen molada hemen tuvalete koşturdu. Korkunç sıkışmıştı. Şansına boş kabin bulup kendini oraya attı... Tam oturmuştu ki yan kabinden bir ses "merhaba" dedi. Adam şaşkın "Merhaba" diye cevap verdi. Ses devam etti: "Nasılsın?" İlk defa başına böyle bir şey geliyordu... Yine şaşkın şaşkın yanıtladı: "Sağ ol, iyiyim. sen...

Sayfayı Paylaş