gebe
  1. bloodsucker countess

    bloodsucker countess Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    beden istanbul akıl ankara :(

    biterrmiiii buuuuuuu????????

    Konu, 'Meleklerin Günlüğü' kısmında bloodsucker countess tarafından paylaşıldı.

    hiç bitmicekmiş gibi hissediyorumm yrgunumm halsızımm..beklemekten degıl asla yanımda olmamasından dolayı yrgunum....şafak hala 375 sankı 2 aydır dıılde 2bın yıldır ykmus gbı hssedıyorum ...ıkı gecedır hıc uyuyamadım yıne internette zaman gecrmeye calısıyrum.mktup yazıyrm yada saate bakıorum ykkk hıcc gecmemıssssss cıldırıcamm ....zaman ole acımasızkı ne olur sankı o benım yanımdayken hızla akıp gttıgı gıbı sımdıde aksa ...inat yapar gibi yanımda oldugunda su gıbı a kıp gden zamn sımdı bır oylesıne haantal miskin....bılıorumkı yanıma geldıınde yıne hızlanıcak zaman ....bılıyrm daha bırrr yıll varr :uhu: ama sonuna kadar bklıcem yaşamak için nefesım o cnkı nefessz kalamaz kii insan...hayatıma geldıınde bana gulmeyı ogrttı...ve nekadar yakıstıgınıhatrlattı sık sık onun kalp atıslarının benım dudklarımın arasında oldugunu soyledı hep....bana uzulme dıe soz verdırmek ıstedı veremedımkı daha o gtmeden gulucuklerım anlamını ytrmeye baslamıstı.....thmn ettgım gıbıde oldu...giderken gülücüklerimide gtrdü.bir ceset soguklugu tasıyorum yuzumde...yattıgıım yatagın kabırden bır farkı yok...dayanmaz zorundayım...bu kabus bıle olamaıcak kadar kotu bır düşş fakat 375 gun snra o düşten uyanıcaz ve rüyalarda biile olamıcak kadar saf cıkrsz cocuksu delı dolu sınırsız askımıza devam edıcez...sonsuza kadar ....sn nefslerımızı brlıkte vercez....canyelegımmm o benmm savunmasızım onsuz gucszum....ama hersey bıtmeye mahkum ömrümüzün 15 ayı vatana gerisi ebediyete kadar sadce 'BİZ'e ait olucakkkk ....:18: bana hep derki :meleğim vtan için geldim senin için dönücem...burda her sabah vatan sağolsun derken içimdn her defasında canımda vatanımda sensın benım dıyorum unutma benı sakın...

    unutmak mümkünmüüü sniii cennetimmmm....ben snde yasıyorum sen bnm cennetımmmsınn snsiz kırılır kanatlarım üzerime düşer gkyuzu....askerim benimmm...sahibimmmm sen duuymuyorsun bıle ama suan dudaklarımda gitmeden bır oncekı gece aglaya aglaya gozlerıne bakıp soyledıgım sarkıyı mırıldanıyorum.....seni canımdan ve herseyden cok sevıyorum.....



    Çaresizim mecbur bu veda...
    Kokun üzerimde gidiyorum uzaklara .

    Sığınıp anılara,bu hasrete dayanırız elbet.
    Ümidimiz muradına erecek sabret.
    Geçici bu ayrılık bir rüya farzet
    Sonunda zafer bizim olacak sabret...

    Sabret sabret inci tanem bekle beni
    Döneceğim mutlaka sabret
    Ağlama ne olur vazgeçme bekle beni
    Döneceğim mutlaka sabret...

    ''vız gelir dağlar denizler,yaban eller..
    sevmeye engel değil mesafeler.... ''

     
  2. tuqqce

    tuqqce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    6.382
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Wuppertal-Germany
    Ayy kıyamam ya deme böyle şeyler bitanesi valla çok duygulandım ben neredeyse ağlıycam şuan.Birbirinizi çok sevdiğiniz söylediklerinzden belli zaten.Bak zaman çok çabuk geçicek beraber olunca bu günleri hatırlıycaksınız inan bana üzmeyin kendinizi.ve sende üzüldüğünü ona yansıtma olurmu?
     
  3. bloodsucker countess

    bloodsucker countess Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    beden istanbul akıl ankara :(
    o uzulmesın dıe hc bısı demıorum zaten ama anlıyorum oda telefnda knsrken zr tutuyo kndını bnde avutuyorum onu kapattıktan snra mafoluyorum ama ck zr bıse gercekten allah kmseyı ayrmasın ya.hastalanıosun onun haberı olmuyo belkı bogazları agrıo ıhlamur yapamıyosun acmısın tkmusun dıye soramıyosun eksık yasıyosun ıste.sevddiğin kalbinide alıp gidiyo...bazen dıyorumkı bu cockken ızledgmz czgı flmlerdekı gbı hersey mumkn olsa bı cadı uytsa benı...o gelene dek yatsam uyusam snra o gelınce aalnımdan operek uyandrsa devam etsek yaşamaya...işte balık brcuyuz ya bıde hayallerde yuzuyoruz.kafayı ustmezsm iidir :zonked::çitos::hmm:
     
  4. tuqqce

    tuqqce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    6.382
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Wuppertal-Germany
    Senin onu avutman lazım tabiiyuvayı dişi kuş kurar bilirsin:)Üşütmezsin az dayan yahu
     
  5. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.965
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
    Canım ortak bir derdimiz var oda her ikimizinde sevdigi askerde.. Allah kavuştursun 1 tanem... Umarım sağsalim vatani görevini tamamlar ve birbirinize olan hasretiniz sona erer... Sonsuz mutluluklar diliyorum...
     
  6. bloodsucker countess

    bloodsucker countess Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    beden istanbul akıl ankara :(

    öle tabiii yıkan erkekler yapan kadınlar :)
     
  7. bloodsucker countess

    bloodsucker countess Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    beden istanbul akıl ankara :(
    cnm benmm ck saoll işallah sızıde tez zamanda kavusturur bir daha hiç bir ayrılık yaşamazsınız tatlımm :( ii biyerde allahtan ankarada en azından terorden uzk aklımı kacrrdım yksa ama safakk cookk karanlıkk 374 olduk bu gece snkı hc gecmıyo gıbı zama ya ... herkz abrtıyosun dıyo bana ama gercekten oyle :( ve 2 bucuk ay oldu ben sokaga 3 kere cıktım ondana ewıme 5 dakıkalık uzklıktakı postaneye mektup atmaya herseye kapandım ya uzk kalınca birkez daha anlaşılıyor değerleri :uhu:
     
  8. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.965
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
    Birtanem ama sen kendini bukadar üzer yıpratırsan çok erken yaşlanırsın... Yaşlanmaktan ziyade kendine dert edinirsin.. Canım sonucta bu vatani görevi ve dediğin gibi güzel bir şehre düşmüş... Unutmaki sonunda sana dönecek... Sen güçlü olmalısın kendine iyi bakmalısınki dönüşünde enerjin olsun .... Bu askerlik daha önünüzde çoookkkk zaamanlar olacak hayatı dolu dolu yaşamak için..Hayatı kendine zehir etmek yerine bugunlerinin kıymetini bil.. Kendine yeni hobiler edin.. Yeni şeyler keşf et öğren... Nişanlıymıssın eviniz için yuvanız için bişeyler yapmaya çalış ve ayrılıgı fazla dusunmee.. Kuzumsen nişanlı iken bu kadar yıpratıyorsun o zaman ben evli biri olarak kenndimi biyerlerden atam:( hiç olurmu ??? Sıkma sayılı gun cabuk gecer.. benimde şafak daha uzun .. beraber sayarızzz... elbet gecer....
    Sıkıcı şeyler düşünecegine güzel şeyler düşün mesela bu ayrılık aşkınızı dahada kuvvetlendiri....
    Üzülmek üzmek yok hep gülmek mutlu olmak en onemliside umutlu olmak var...
    Buarada sen hangi şehirdesin tatlım ?? yaş kaç??
     
  9. bloodsucker countess

    bloodsucker countess Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    beden istanbul akıl ankara :(
    20 yaşındayım ben istanbuldanım ...biliyorum yprandığımı ama engel olamıyor insan gerçekten yani bide o benm herşeyim yani sevgilim nişanlım değil ne biliyim bi baba bi arkadaş bi dost sırdaş kardeş sevgili hayat yoldasım canyeleğim bana hatalarımda kızmayıp dgruyu gsteren insan sanki onunla tanıstıgımda dgmuş gibi hssedıyorum hep kndımı bebek olarak gittim ona büyüttü genc bır kız kadın yaptı benı hayatı askı onunla ogrendım kımseden grmedgm sevgısı saygıyı sevkatı grdum..bennm ailem katdr baya sevgılerını ck gstermezler ben zhrlenmiştim bkere bişey olmaz demişlerdi ertesi sbha kdr kusunca hastaneye gtmiştik tabiki deger verırler o ayrı ama askerim benim karnım agrıyor dıye aglayan biri.ben agladgmda guler guldrmeye calısır ben susunca o aglar bu defa bn baslarım onu guldrmek ıcın şaklabanlığa sonunda kahkalar atarız sarılırız kocamaann öyylee birr sarılırkii aramızdann rüzgar bile geçmez...onun yanında huzurlu mutlu gwendeyim o yokken yaşamk ne kelime kii o yokken ölemem bile ben :uhu:
     
  10. özledim_seni

    özledim_seni Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2009
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    яυh[ε]И ~ hαккαяỉ
    canım gerçekten çok üzüyorsun kendini bende asker nişanlısıyım daha yenisinz zamanla alıacaksınız bu duruma alışmak zorundasınız...ayrıca sevdiğin ne kadar ii bi yerde askelik yapıor benim nişanlım gibi hakkarinin dağlarında kelle koltukta gezmiyor hiç değilse heran hersaniye korkuyla yaşıyorum ayrıca iletişim çok zor ben ona ulaşamıyorum bile ancak nişanlım arıyabiliyor sen böle yapıyosan benim kendimi çoktan bi yerlerden atmam gerekiyordu desene...üzülmeyi bırak haline şükret zaman zorda olsa geçiyor...

    bizim şafak 142 az kaldı kavuşmamıza Rabbimin izniyle :)

    Hakkari sevdiğimi sana BIRAKMAMMMM
     
  11. Dişeps

    Dişeps Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2010
    Mesajlar:
    745
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    ayyy canım benimyaa..askerliği düşünmek dahi istemiyorum.Benim eşimde henüz gitmedi.nolcak bilmiyorum.bak moralim sıfır şuanda :uhu: :cry::cry:
     
  12. damla19

    damla19 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    benm sevdigimde 1 ay sonra sker şimsiden yıkıldım ben gidnce ne olur bilmyrum zaten biz farklı şehrlerdyiz ayda 1 anck görüşyruz.gece onnla konşmadn uyuymıyrum bile askere gdnce nasıl oulck bilmyrum kendmi cok kötü hissedyrum şimdiden uyuymz oldum.inş sag salim yapar gelir askerlgni ve bida hiç ayrlmazsnz cnm.Allah yardmcnz olsn.seni gerckten cok iii anlıyorum.benm ailem bilmio bide gizli gizli konşyrum askere gdnce nasık konşcam hadi görmemye dayndm diyelim ama sesini duymadan yapamam.offfffffffffffffffffffff :(
     
  13. bloodsucker countess

    bloodsucker countess Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    beden istanbul akıl ankara :(
    Şafak : 352


    gerçekten zor oluyo kızlar kolay gecıyo demıcem cunkı bana herkez ole dedı bende ümit baglamıştım sonra ıse buyuk yıkım oldu hazrlayın kendınızı ama bılıınkı bıtıcek 400 ler cok yavas gecıo 300 bıraz daha ıyı bol bol dua edın sadece.inanınkı bizi tanıyan herkez sıın gıbı aşk yok der heraldı der hep..cok baglıyız bırbırımıze..bnm karnım braz agırsa aglar askerım :( cok zor oluyo ama bıtıcek elbet gelcegı gunu duunuyorum sadece..sizde uzldgnzde bellı etmeyın sakın :( ben bikere telefnda aglama krızıne grdım cıkıp gelıyodu :( destek olun ve bıtıcek sadce buna ınanaın allah hepımıze kolaylık versın canlarımm :( :grouphug:
     
  14. damla19

    damla19 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    offfffffff canm offfffffff nasıl belli etmycn ki olmuo işte ister istemz belli oluo ben cok sulu gözm tutamyrum kendimi ya ama sabretmk zorndayız biliyrm
     
  15. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.973
    Beğenilen Mesajlar:
    1.316
    Ödül Puanları:
    113
    ayy canım benim ya seninle aynı şeyleri hissediyoruz yaşıyoruz benimde sevgılım askerde ve ankarada off ya off bıtmıyorkı vatan gorevı dıyoruz kendımızı tutmaya calışıyoruz allah senınkınıde benımkınıde bı an once bıze yollar inş.
     

Sayfayı Paylaş