gebe
  1. elfce

    elfce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.439
    Beğenilen Mesajlar:
    73
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    evimmdeee :)

    Bittik (mi)

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında elfce tarafından paylaşıldı.

    Ayrılık kapımızı çaldı mı yanı.. bitti mi.. bittik mi? senınle yaşadığım 6 ay masal gibiydi ne kadar tartışsakta ayrılsakta benımdın. bu ayrılışımızda artık bız olmaktan çıktık sankı. sankı herşey bitti ayrı ayrı sen ve ben olduk .. biz değiliz artık.. sen hayatına başka yerde ben hayatıma başka yerde devam edıcem.. hayat ne kadar acımasız dimi. Bi zamanlar benım bıtanemdın.. bi zaman sonra başkasının bitanesı olucaksın.. bunları söylemek canımı o kadar çok yakıyo kı. benım sevdiğim herşeyim başkasının olucak. artık sen yoksun sensizlik var.. ve sensızlık omzumda çok büyük bi yük gibi.. ben nasıl unutucam senı.. yaşadıklarımızı. benı kıskanmalarını.. sana hesap vermelerimi. beni korumaya çalışmanı.. , gözlerini.. gülüşlerini ellerini.. kolay olur mu sence... unutabilir misin beni.. benden başkasına bakabilir misin SEVDİĞİMMMMM... eğer bi gun bi başkasına aşık olursan ve ben duyarsam dayanabilir miyim yapabilir miyim yaşayabilir miyim... her tartıştığımızda deliler gibi ağlayan senı kaybetme korkusunda olan ben nasıl yapabilirim nasıl başarabilirim senı unutmayı.. senin için akan gözyaşlarım hepsi helal olsun.. hiç bi zaman pişman olmadım seni sevdiğime.. ama bizim sonumuz yok.. yapamıyoruz.. belki uzaklıktan.. keşke hep yanımda yakınımda olsan.. yapamıyoruz saçma sapan nedenlerden tartışıp ayrılıyoruz.. bizim kaderımızde de bu varmışş sonu ayrılıkmış.. oysa kurduğumuz hiç bi hayalde ayrılık yoktu nerden girdi hayallerımızın içine nasıl başardı.. önemlı olan nasıl başarmış olması değil aslında sonuçta başarmış olması.. Ayrıldık bitanem..
    bundan sonra birleşmemiz imkansız...
    Sahı sende benı duşunuyo musun şuan.. akılnda nefretle de olsa ben var mıyım.. gün gelıcek unutucaksın benı.. ısmımı cısmımı ...
    nefretle de ansan unutma benı.. herkes unutsun da bı sen unutma benı..Sensizlik koyuyo bana bıtanem yemın ederım koyuyo..Seninle de olmuyo sensız de olmuyo.. artık her gun oluyorum bılıyo musun.. yavaş yavaş senı yaşayarak oluyorumm.. bi gun bi yerlerde karşılaşır mıyız dersin.. o guzel gözlerını bır kez sadece bır kez görur muyum dersın

    hayr hayr görmek ıstemıyorum benım olmayan gözlerı görmek ıstemıyorum. onları görecek kadar güçlü değilim çünkü..
    bundan sonra sensız bı hayat başlıyo..


    kım bılır belki ....
    her neyse hep mutlu ol sevdiğimm. benı hıç unutma



     
  2. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.973
    Beğenilen Mesajlar:
    1.316
    Ödül Puanları:
    113
    bitmesin ya bizim istediklerimiz bitmesin....
     
  3. *şiker*

    *şiker* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.088
    Beğenilen Mesajlar:
    148
    Ödül Puanları:
    0
    canım sevdiğinle ayrılma nedeniniz ne bilmiyorum ama inşş barışırsınız.gerçekten çok zor ayrılık hemdee çookk..inş rabbim sizi tekrardan birleştirirr...
     
    elfce bunu beğendi.
  4. elfce

    elfce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.439
    Beğenilen Mesajlar:
    73
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    evimmdeee :)
    keşke.. keşke o kadar kolay olsa
     
  5. elfce

    elfce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.439
    Beğenilen Mesajlar:
    73
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    evimmdeee :)
    teşekkür ederim canm .. herşey bnım yuzumden ama inş inş
     
  6. sudembeyaz

    sudembeyaz Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.596
    Beğenilen Mesajlar:
    118
    Ödül Puanları:
    63
    canımm ya inan çoook üzüldümm :18: ayrılık hiçbirşeye benzemiyo :18: sebep ne bilmiyorumm ama inşallah barışırsınız
     
  7. FiRaRi_MeLeK

    FiRaRi_MeLeK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenilen Mesajlar:
    201
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    insanların CENNET benim CEHENNEM dediğim yerde...
    ALLAH en hayırlısını yazar kullarının kaderine umarım sizinde (bak sen demiyorum siz diyorum inşalllah barışırsınız)yarınlarınız birlikte mutlu yazılmıştır.canım sevginiz güçlüyse barışırsınız burdanda bize haber verirsin. gül yüzün hep sevdiğinle gülsün canım,kendini fazla üzme.
     
  8. elfce

    elfce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.439
    Beğenilen Mesajlar:
    73
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    evimmdeee :)
    o güzel dileklerin için çoook teşekkür ederimm .:) allah herkesin yüzünü güldürsün insallah .. hakkımızda herşeyin hayırlısı demekten başka çaremız yok sanırsam
     
  9. aysegül87

    aysegül87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.038
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya-Köln
    okudum zaman gözerlim doldu ya harika yazmisin ama ayrilmana üzüldüm
     
  10. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.849
    Beğenilen Mesajlar:
    185
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    SAMSUN
    gerckten cokk kötü oldum yazdıklarını okurken bir ann sevdiğim adamdan ayrıldıgım gün geldii aklıma bak canım gercekten seviyorsan imkansız olan herşeyiii yapabilirsin ne olur sevdiğinin elini bırakma bak ben hiçç bırakmadım ve şimdi el eleyiz..ne olur herşeyin telafisi vardır hata sende iseee telafii ettt ...
    allahım bir ann önce seni sevdiğinle kavuştursun ve bir daha ayrılık yüzü göstermesin size...
    aminnn...
     
Bittik (mi) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Evlilikleri Ebru yüzünden mi bitti?

    Evlilikleri Ebru yüzünden mi bitti?

    Evlilikleri Ebru yüzünden mi bitti? Eşinden boşanan Osmantan Erkır'ın Ebru Gündeş ile aşk yaşadığı söylentisinin çıkmasının ardından akıllara bu soru geldi. 'Popstar Alaturka' yarışmasının jüri üyesi Ebru Gündeş ile programın yapımcı ve sunucusu Osmantan Erkır'ın üç haftadır aşk yaşadığı, hatta Londra'da baş başa beş gün geçirip 'Chicago'...
  2. Ask bitince arkadaslik kalir mi?

    Ask bitince arkadaslik kalir mi?

    Sevgilinizle/Esinizle (allah korusun) ayrildiniz diyelim onunla arkadas kalabilirmiydiniz???
  3. İşin bitince sever misin anne?

    İşin bitince sever misin anne?

    İşin bitince sever misin anne? Mutfaktan tencere sesleri geliyordu. Koşarak yanına gitti: - Sana yardım edeyim mi? dedi en sevimli halini takınarak. Annesi manalı manalı baktı: - Hayırdır? Bir yaramazlık mı var? Bak bir de seninle uğraşmayayım. Çok yorgunum zaten. Gül kokulu kolları… Yorgunluk nasıl bir şeydi? Bazen elinde oyuncağıyla uykuya daldığında anneannesi oyuncağı yavaşça elinden...
  4. Bu ilişkide mi bitti

    Bu ilişkide mi bitti

    ünlü sanatçı Hülya Avşar annesinin vefatından sonra ikinci bir yıkıcı olayla mı karşı karşıya kaldı....... EVE DÖNÜŞ! HÜLYA AVŞAR’I EŞYALARINI TOPLAMIŞ KENDİ EVİNDEN İÇERİ GİRERKEN GÖRÜNTÜLEDİ... Bir grup “Kesin ayrıldılar” derken bir diğer grup “Kesinlikle ayrılık yok” diyor. Avşar ve Saran cephesinde ise konuyla ilgili ağızları bıçak açmıyor. AŞKLARINI KORUMA KARARI ALDILAR İKİ yıldır...
  5. 2012 ygs başvuruları bitti mi

    2012 ygs başvuruları bitti mi

    2012 ygs başvuruları bitti mi ? Arkadaşlar 2012 ygs başvuruları bitti mi bilen var mı lütfen acil banada cevap yazın yardım edin.!

Sayfayı Paylaş