gebe
  1. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL

    bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    Konu, 'Komik Resimler' kısmında MEÇHUL tarafından paylaşıldı.

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]







    ayyyy yanii iyikii bölee değilizz olsaydıkk çok komik ve iğrenç olurdu..ayran içtiğin zaman üstüne bulaşır yhaa öööööööö iğrenççç:D:D:D:D


     
  2. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy
    :haha::haha::haha:
     
  3. blmr_dnz

    blmr_dnz Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    sadece dusuncede kalsın bence...:hhh::hhh::hhh:saol canmm
     
  4. mislinay

    mislinay Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.130
    Beğenilen Mesajlar:
    39
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    güzele ne yakışmazzz:hhh::hhh:
    emeğine sağlık canım
     
  5. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy
    ikinizede hak veriyorummmmm teşşekürler güzel yorumalr içinnn komikler amaaa:d:hhh:
     
  6. nisan yagmuru

    nisan yagmuru Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    kostence
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    :haha::haha::haha:diyecek baska sozum yok gulmekten kirildim burda
     
  7. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy
    :haha:bendeeeee
     
  8. esra

    esra Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    TOKAT
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    kızlar gerçekten yaradılışımızda olsaydı erkekler hakkımızda ne düşünürlerdi yada bizi öperlermiydi:)
     
  9. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    bence çok saçma olurdu.... YÜCE RABBİM herşeyii yerli yerine koymuşş binlerce şükür vallaa
     
  10. *jellibon*

    *jellibon* Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenilen Mesajlar:
    36
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    mutluluk ülkesinden
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    ıyy kalsın en sinir olduğum şey bıyık tiksiniyorum açıkçasıı
     
  11. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    bende canımmmmm tiksiniyorumm:)
     
  12. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    guzel olurmus:D:haha:

    ben ısterdım herhalde:D:D:D:D:D:D
     
  13. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    :haha:yakışırdııı nurummmm:hhh:
     
  14. fırtına

    fırtına Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.895
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    :hhh::hhh::hhh::hhh:yakışanada yakıyomuş haniiii :hhh::hhh::hhh::hhh::hhh:
     
  15. AnGeL_0F_DeaTH

    AnGeL_0F_DeaTH Forum Okuru

    Cevap: bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy

    ay erkekte bile iğrenç duruyor :) bu ne bööle
     
bıyıklı olduğumuzu düşünsenizee ayyyy konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. ayyyy bu neeeeee

    ayyyy bu neeeeee

    ayyyy neeeeee alıntıdır...
  2. bıyıklı ünlüler

    bıyıklı ünlüler

    bıyıklı sanatçılar bıyıklı ünlüler biyikli ünlüler ünlülerin bıyıkları biyikli sanatcilar
  3. Bıyıklı Ali Paşa

    Bıyıklı Ali Paşa

    İstanbullu olup fakir bir ailedendir. Babası öldükten sonra Büyük Ayasofya evkafı kâtibi Mehmet Efendi tarafından himaye edilmiş; tenasübü endamı ve sesinin güzel olmasıyla sarayda kiler odasına alınarak Darüssaade ağası Hacı Beşir Ağa'ya müezzin olmuştu. Hacı Beşir Ağa vefatından evvel I. Mahmut'a rica ettiğinden Ali müezzin başılık ile hasodaya alınmış ve burada yükselerek 1164 H. - 1751...
  4. bıyıklı atkı:):)

    bıyıklı atkı:):)

    Her bayana lazım
  5. Bıyıklı Msn İfadeleri Smiley

    Bıyıklı Msn İfadeleri Smiley

    bıyıklı smile bıyıklı msn ifadeleri smiley ifadeler msn ifadeleri smiley Şunlara bakın ne tatlılar :)

Sayfayı Paylaş