gebe
  1. renesme

    renesme Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    414
    Beğenilen Mesajlar:
    77
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    hatay iskenderun

    Bu adam 36 yıldır hamile?????

    Konu, 'Burası benim köşem...' kısmında renesme tarafından paylaşıldı.

    :D:DHintli Bagat’ın karnı bir kaç ayda hızla büyüdü. “Tümördür” diyen doktorlar Bagat’ın karnında insana rastladı. Ama [​IMG] Arnold Schwarzenegger’in “Ufaklık” filmindeki gibi Hindistan’ın Nagpur kentinde yaşayan Sanju Bagat’ın karnı birkaç ay içinde hızla büyüdü. Arkadaşları “Hamile misin?” diye alay bile ettiler. Birgün nefes darlığı çekince hastaneye kaldırıldı. Doktorlar “Karnında tümor var” dedi. Ameliyata alınan Bagat’ın karnında tümör yerine bir insana rastlandı.. ​


     
    büşra.shid, Gülvan ve kurabiye79 bunu beğendi.
  2. MAGENTA

    MAGENTA Hamiş Melek

    Kayıt:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    278
    Beğenilen Mesajlar:
    51
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    ISTANBUL
    herşeyde hintlilerden çıkıyo ha köpekle evlenen karnında insan taşıyan öküze taparlarsa böle olur işte Allah ın uyarısı bunlar bence
     
    arfe bunu beğendi.
  3. SweetCurse

    SweetCurse Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    558
    Beğenilen Mesajlar:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İzmir
    Çok şaşırdım ya :D Keşke erkekler doğursa hep böyle :D
     
  4. kurabiye79

    kurabiye79 Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    324
    Beğenilen Mesajlar:
    139
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    konya
    Allahın takdiri hintlilere uyarı veriyor ama anlayan nerde
     
  5. Gülvan

    Gülvan Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Ocak 2011
    Mesajlar:
    171
    Beğenilen Mesajlar:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    hahahavalllaaa pes doğrusu bu kadarınada
     
  6. LiLi'

    LiLi' Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    karnını yarıp alsınlar insanı :D şaka şaka.
     
  7. best_dream

    best_dream Hamiş Melek

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    512
    Beğenilen Mesajlar:
    512
    Ödül Puanları:
    0
    yok ya olamaz inanasım gelmiyor olur mu böle saçmalık içerde 36 yaşında bir insan mı var yani?ne yiyor ne içiyor
     
  8. büşra.shid

    büşra.shid Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    953
    Beğenilen Mesajlar:
    175
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the clouds :)
    aaaaa şok oldum yaa nolmuş peki almışlar mı insanı karnından :D
     
  9. Cennet-ul Meva

    Cennet-ul Meva Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.230
    Beğenilen Mesajlar:
    159
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    ❀⊱╮ ѦчЄπ
    yalan haberdir kesinn..:D
    haha nekadar sacmaa :D
     
  10. sevde 7

    sevde 7 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2011
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenilen Mesajlar:
    1.092
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yuvamın huzurlu olduğu heryerde
    ya iğrenç bu gerçekmi inanasım gelmedi ıyyyyyyyyy rrabbim sen koru bizi .
     
Bu adam 36 yıldır hamile????? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Bu adama hastayımmmm :)

    Bu adama hastayımmmm :)

    arkadaşlar Ben Bu Adama Hastayım Yaaa Adam Resmen Karizmaaa :) evet Yakışıklı Diyenler Burayaaaaaaa :)))))))))
  2. Barack Obama Yılın adamı

    Barack Obama Yılın adamı

    Time dergisi ABD'nin ilk siyah başkanı seçilen Barack Obama'yı “yılın adamı” ilan etti. Obama, bu karanlık dönemde gelecek için gösterdiği hırs ve Amerikalılara umut verme yeteneği dolayısıyla, Time dergisi tarafından "yılın en önemli şahsiyeti" seçildi. Derginin sıralamasında sıkıntıdaki banka ve finansal kuruluşlarının 700 milyar doları bulan batık kredilerinin devlet...
  3. bu adam ne yapıyo

    bu adam ne yapıyo

    hamarat valla hem show yapıyo
  4. Rüyada Hamile Adam Görmek

    Rüyada Hamile Adam Görmek

    Rüyada Hamile Adam Görmek ne anlama geliyor lütfen bu konuda bana bilgi verin rüyamı yorumlayın kızlar.
  5. Bu Diyetle 36 Kilo Verdim.

    Bu Diyetle 36 Kilo Verdim.

    Diyet listeleri maalesef bir çoğumuzun uymakta zorluk çektiği , kaçamakların her zamankinden tatlı geldiği programlardır. Ama sağlıklı kilo vermek ; daha da önemlisi tartıda eksilen kiloların karşılığının kas ve su olmasını engellenmek için ,kısacası yağ yakmak için diyetisyen kontrolü ve programa uymak bu işin 2 kere 2 dört eder gibi değişmez kuralıdır. Ben uzunca bir süre diyet yapmak ,...

Sayfayı Paylaş