çok kolay bir diyet uygulaması

Konu, 'Diyet - Sağlıklı Beslenme' kısmında MaWiM tarafından paylaşıldı.

  1. kolay uygulanabilir diyetler diyet uygulaması en çok uygulanan diyetler kolay uygulanan uygulaması
    Bu diyet alışkanlıklarınızı değiştirecek.
    31 günde mükemmel bir vücuda kavuşmanın formülü..



    [​IMG]

    1. gün: Sabah kahvaltılarında az yemeyin. İyi kahvaltı edin. 2 yumurta, 2 ince dilim peynir ve bir kase yoğurt yiyebilirsiniz. Kahvaltınıza kızarmış ekmek ve biraz meyve ilave edebilirsiniz.
    2. gün: Günde 5 öğün sebze tüketin. Kahvaltıda bile kızarmış ekmeğin yanında brokoli, domates, patates yiyebilirsiniz.
    3. gün: Günde 10 gr'dan fazla şeker tüketmeyin. Yoğurt, üzüm, kavun, karpuz, incir, portakal gibi besinler yiyin.
    4. gün: 3 veya 5 öğün hubuta tüketin.
    5. gün: Yumurta ve kızarmış ekmek 419 kaloriye eşittir. Her gün bir yumurta tüketmek uygundur.
    6. gün: Kahvaltıda akşam yemeği yiyebilirsiniz. Sebze ağırlıklı yemekler veya pizza sizi gün boyunca tok tutar.
    7. gün: Gece atıştırmak istediğiniz yoğurt, bir bardak süt ve istediğiniz kadar su içebilirsiniz.
    8. gün: Dışarıda yemek yemeyin. Dışarı da yediğiniz günün sonrasında yediklerinize dikkat edin.
    9. gün: Dışarıda yemek durumunda olduğunuzda çorba, sebze yiyin.
    10. gün: Protein içeren besinler tüketin.
    11. gün: Yeşillik yemekten sıkıldıysanız peynir, ton balığı ve beyaz etli sandviç yiyin.
    12. gün: Sebze yeme alışkanlığı edinin.
    13. gün: Yarım bardak fasulyede 8 gr lif bulunur. Günde en az 25-35 gr lifli besin tüketilmesi gerekir.
    14. gün: Fast food restoranlarında tavuk veya çocuk menüsü yiyerek kendinizi ödünnlendirin.
    15. gün: Salata ve meyve yemekten vazgeçmeyin.
    16. gün: Ev yapımı eriştelerin daha az kalorili olduğunu aklınızdan çıkarmayın. Krema ve margarin kullanmayın.
    17. gün: Bol bol ızgara veya buğulama balık yiyin.
    18. gün: Etten çok sebze yiyerek alışkanlıklarınızı değiştirin.
    19. gün: Çikolata, cheeseburger yiyerek rahatlamak yerine meyveli tatlılar, yağ oranı düşük peynirler yiyin.
    20. gün: Haftada en az iki kez yağsız kırmızı et tüketin.
    21. gün: Bugün kendinize ara verin. Dondurulmuş, lif oranı yüksek gıdalar tüketin.
    22. gün: Yediklerinize dikkat ettiğiniz için kilo vermeye başladınız. Atıştırmayın.
    23. gün: Yemekten bir sonra tatlı olarak meyve yiyin.
    24. gün: Gece 22:30 - 03:30 saatleri arasında bir şeyler yememeye özen gösterin.
    25. gün: Çikolata kaplamalı meyve tatlılarından yiyerek çikolata krizini engelleyebilirsiniz.
    26. gün: 11 salatalık 1 kase cips eşit kaloridedir. Bu nedenle düşük kalorili sebzeleri yiyin.
    27. gün: Günde 10 fındık yediğinizde 100 kalori alırsınız. Çerez yemek istediğinize 10 fındık yiyebilirsiniz.
    28. gün: İçki içenler bir bardak şarap, light biro veya meyve kokteyli içerek kendilerini şımartabilir.
    29. gün: Tabağınızı fazla yemekle doldurmayın.
    30. gün: TV karşısında atıştırmayın. Şeker ve karbonhidrat içeren yiyecekler yemeyin.
    31. gün: Diyetinizin 31. gününde küçük bir ara verin. Edindiğiniz beslenme alışkanlığını yaşamınız boyu sürdürün.

Sayfayı Paylaş

Meleklermekani.Com misafirleri bu sayfayı şunları arayarak geldiler :

  1. evde uygulanabilecek diyetler

    ,
  2. kolay uygulanan diyetler

    ,
  3. kolay uygulanabilecek diyetler

    ,
  4. kolay uygulanabilir diyetler,
  5. melekler mekanı diyet