gebe
  1. ross

    ross Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    D&P parfum

    Konu, 'Parfüm' kısmında ross tarafından paylaşıldı.

    dp parfüm dp parfüm çeşitleri listesi bayan listesi bayan Melekler kullandığınız herkesin adını sorduğu D&P parfumunuz hangisi?? :parfum::d040:
     
  2. PeLiNiM

    PeLiNiM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.444
    Beğenilen Mesajlar:
    57
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ANTALYA
    ben varımm!!! D&P den burberrys britt ve tommy hilfiger kullandım. tabi ki parfümün ne diye soran oluyor, olmaz mı buram buram kokuyor. hatta bekledikçe daha iyi kokuyor derler şarap gibi.
     
  3. ross

    ross Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tommy bende kullanıorum yıllardır vazgeçemediğim 3 parfumumden birisi her dpye girdiğimde bi çocuğunu deniorum onlar gibisini bulamıorum nedense.tommy,rush2 vee romance..
     
  4. geweze

    geweze Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Aralık 2009
    Mesajlar:
    175
    Beğenilen Mesajlar:
    169
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    ankara
    lacoste klasik herkes de beğenir...eşimde bu kokuma aşık oldu zaten:D
     
D&P parfum konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Parfüm

    Parfüm

    Parfüm sürmek, bir aşk yaşayacaksınız demektir. Parfüm sürmek, bir aşk yaşayacaksınız demektir. Rüyada parfüm koklamak, hayatınızda hoş değişikliklerin gerçekleşeceği anlamına gelir. Parfüm dökmek, sevdiğiniz bir şeyi kaybedeceğinizin işaretidir.
  2. Sanal Şarkı artık bunu dinlicezzzz :D xD

    Sanal Şarkı artık bunu dinlicezzzz :D xD

    Komple komple komple netteyiZ Komple komple komple msndeyiZ Komple komple komple sohbetteyiZ Koptumu net hadi ya üzülme be abi ya Hayat kısa tabi ya yürü başka pcmi yok Girmeyi versin bas git taksit taksit Komple komple komple netteyiZ Komple komple komple msndeyiZ Komple komple komple sohbetteyiZ Yani değeri bilinmeyen pcnin Güm güm başını vuracak elbet şaşkın Bırakda bi kire...
  3. D&P Parfümleri

    D&P Parfümleri

    dp parfüm listesi dp parfüm kodları d p kodları erkek erkek Kızlar parfümlerim bitti....Geçenlerde arkadaşla konuşurken bana D&p ye bi bak dedi...açık parfüm ama harika kokuları var orjinalinden asla ayırt edemezsin dedi... Eğer aranızda D&P kullanan varsa adını kodunu ve de memnun olup olmadığınızı yazarmısınız melişler Şimdiden tşkler :kiss: :parti: :dilektut:
  4. İşte D&P 'nin 2013 Yılı Parfüm Kodları Listesi

    İşte D&P 'nin 2013 Yılı Parfüm Kodları Listesi

    Bu konu; 2013 D&P parfüm kodları listesi hakkında bilgiler vermektedir. Sevgili melekler, sürekli orjinalini kullandığını iddia etse de her kadının mutlaka D&P'den bir parfümü olmuştur. Orjinallerinin yerini tutmasa da uygun fiyatlarıyla herkes tarafından kullanılan D&P parfümleri 2013 yılında kodlarını yeniledi. Biz de bu sayfamızda kokuların etkisine ve büyüsüne inanan, her...
  5. Parfüm

    Parfüm

    Esmer bayanlara hangi parfümler yakışır.

Sayfayı Paylaş