gebe
  1. Lamazi

    Lamazi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.338
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BURSA

    Dede ile Nene Ye Bak 70 inden Sonra Coşmuş Bunlar Beee !!!

    Konu, 'İlginç Siteler' kısmında Lamazi tarafından paylaşıldı.

    Dede ile Nene Ye Bak 70 inden Sonra Coşmuş Bunlar Beee !!! aşşagıdaki açılan pencereye arada açılınca üstlerine tıklasanız daha çok güleceksiniz:):)
    [​IMG]
    BURDAN


     
  2. *jellibon*

    *jellibon* Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenilen Mesajlar:
    36
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    mutluluk ülkesinden
    Cevap: Dede ile Nene Ye Bak 70 inden Sonra Coşmuş Bunlar Beee !!!
    güzeldi emeğine sağlık canım :huhe:
     
  3. leylaşah

    leylaşah Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Dede ile Nene Ye Bak 70 inden Sonra Coşmuş Bunlar Beee !!!

    ruh gıbı dans edıyolar:Dancing_o_O:
     
  4. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.365
    Beğenilen Mesajlar:
    960
    Ödül Puanları:
    113
    Cevap: Dede ile Nene Ye Bak 70 inden Sonra Coşmuş Bunlar Beee !!!

    ruh gibi değil maus ile tıklayın duvardaki resim bile dans ediyor iyimi :):24::24:
     
  5. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Cevap: Dede ile Nene Ye Bak 70 inden Sonra Coşmuş Bunlar Beee !!!
    gitti ninenin poposu şamar morlukları vardır :haha: lem ben yoruldum bunlar yorulmadı :haha: cidden böyle bi dedem ve ninem olsun hayattan daha ne isterim ki :haha:


    paylaşım süper neşeliydi tşkler :)
     
  6. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.376
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    süpeeeeeeeeeeeeer ameğine sağlık
     
  7. tuqqce

    tuqqce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    6.382
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Wuppertal-Germany
    Oyy kıyamam :D ya benimde böyle dede ve nenem olsunnnn bende istiyorummm beraber oynarız yuhuuuuu:D :yahoo:
     
  8. juju

    juju Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.779
    Beğenilen Mesajlar:
    223
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    ne güzel bir dans bu tokat hele bir harika buda yeni dans modeli olsa gerek
     
  9. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    ıyy bu ne ya salak gibiler :D:D
     
  10. La Noyee

    La Noyee Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2009
    Mesajlar:
    306
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    eheh çok güldüm :D teşekkürler
     
Dede ile Nene Ye Bak 70 inden Sonra Coşmuş Bunlar Beee !!! konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Bİ De Bunlara Bakin

    Bİ De Bunlara Bakin

    Soru: 4.murat neden intahar etmiş? Cevap: İlk 3'e giremediği için Evlenmeden olmaz Erhan ! O zaman evlenince ara beni... Soru : Metroseksuel nedir? Cevap : İ.enin yer altından gideni... Soru : Otuz Laz denizci boğulmuş, neden ? Cevap : Denizaltıları bozulunca ittirmeye kalkmışlar Temel yeni bir ayakkabı almış ayakkabıcıda ilk bir hafta sıkabilir demiş. Temelde ilk hafta giymemiş....
  2. ineklere bak beee:):)

    ineklere bak beee:):)

    ineklere bak :hhh::hhh: :hhh::hhh: :hhh::hhh: :hhh::hhh: :hhh::hhh:
  3. insan ne ile yaşar?

    insan ne ile yaşar?

    insan ne ile yaşar yer Anladım ki; Allah insanların birbirinden ayrı ayrı değil, tek vücut halinde yaşamalarını istediğinden, her birine kendi ihtiyaçlarını değil, hepsi için gerekli olan şeyleri ilham ediyor. Anladım ki; insanlar kendilerini düşünerek yaşıyor gibi görünse de, gerçekde onları yaşatan tek şey sevgidir. Kim severse, Allaha yaklaşır, Allah da ona yaklaşır. Çünkü O sevgiyi...

Sayfayı Paylaş