gebe
  1. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Demet Akalından Giderli şarkılar parçasının sözleri

    Konu, 'Soru-Cevap' kısmında Kayıtsız Üye tarafından paylaşıldı.

    Ben Demet Akalın fanatiğiyim ve Giderli şarkılar parçasının sözlerini buraya yazmanızı ria ediyorum. Sağolun şimdiden..
     
  2. TİTAN

    TİTAN *Melekler Mekanı*

    Kayıt:
    21 Eylül 2012
    Mesajlar:
    14.192
    Beğenilen Mesajlar:
    2.685
    Ödül Puanları:
    113
    Bu kalbin üzülmesine izin vermeyeceğim
    Sevgi saygı ne varsa yitirdik

    Mutlu sonu görmeden asla ölmeyeceğim

    Giden kazansa illaki bilirdik

    Çat diye kaldırıp atıyorum resimlerimizi duvardan

    Herkes nasibini alır giderli şarkılardan

    Arkasına bakmadan çekip giden birisi var

    Eminim bu gidişin yarın u dönüşü var

    O şimdi kaf dağında ve kendine çok emin

    Tabi kaderin her zaman son bir gülüşü var
     
Demet Akalından Giderli şarkılar parçasının sözleri konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Demet Akalın - Çanta Şarkı sözü

    Demet Akalın - Çanta Şarkı sözü

    çanta ile ilgili sözler Bu şarkıyı dinlerken nedense içimden bi şeyler kopuyo :) Gidiyorum şimdi elimde bi yürek Bu sonuca nasıl geldik delice severek Güm güm atıyor çok üzülerek Ölüyorum ama gidiyorum Gücüme gidiyor kurduğun cümleler Düştüğüm hallere inanamıyorum Üstümde kurduğun edepsiz baskıya Dayanamıyorum Bu sabah aynada kendime bir söz verdim Belki de bu aşka ve sana zarar verdim...
  2. Demet Akalın - Zirve şarkı Sözü

    Demet Akalın - Zirve şarkı Sözü

    demet akalın kandırma kendini dinle Bu şarkı harbi tam bir zirve yahu...Dinle ve kop.... Kandırma kendini bitmedim görüyorsun Şimdi kimin başına çoraplar örüyorsun Kafama koyarsam alırım öcümü Öyle unuturum belki acımı Senin verdiğin o sahte tacını Ben zaten hiç takmamıştım Altın çamura düşerse değeri kaybolur mu ? Yeniden doğdum desem acaba moralin bozulur mu ? Artık uzaktan bakar, bakar...
  3. Demet Akalın Sabıka şarkı sözleri

    Demet Akalın Sabıka şarkı sözleri

    demet akalın sabıka şarkısı, şarkı sözleri sabıka sözleri, sözü, burada arkadaşlar "Aşk" adını verdiği albümünün ikinci klibini çektiği "Sabıka" adlı şarkısı ile oldukça iddialı olan Demet Akalın'ın bu güzel şarkısının sözlerini yani Sabıka sözlerini bu makalemizde sizlerle paylaşıyoruz Melek'ler. Kalbime kurdum mahkeme, Yargıladim seni her gece, Hafifletiçi bir...
  4. Demet Akalın-Pırlanta Şarkı Sözleri

    Demet Akalın-Pırlanta Şarkı Sözleri

    Pırlanta Şarkı Sözleri Sadece sen mi kurnazsın Yalanına çocuklar inansın Bende ne noksan ne eksilen var Seni yüzde doksan etkileyen var Tercihine saygı duyacaktım Efendi efendi susacaktım Ne zaman ki gerçeği öğrendim Gülmekten ölecektim Özgüveni tavan eksik afilli Avucuna almış seni besbelli Şirazeni kaydırmış temelli Minicik kaldırım taşı pırlantaya mı karşı Özgüveni tavan eksik...
  5. Demet Akalın -İntikam Şarkı Sözleri

    Demet Akalın -İntikam Şarkı Sözleri

    Demet Akalın İntikam Şarkı Sözleri Bu kalbi kıranlar cezasız kalmadı Senin farkın ne ki ucuz kurtulacaksın? Yalansız bir dünya var ama uymaz sana Peki benden sonra kimi kandıracaksın? Hariçten gazel okumasın hiç kimse Ne çektiğimi benden başkası bilemez Özrün de bir karizması kalmadı Aman eksik olsun vallahi istemez Vicdanın konuşacak uykuların kaçacak Bütün olup bitenin hesabı sorulacak...

Sayfayı Paylaş