Denizbank'tan 'Fenerbahçe Bonus Card'

PaSikA

Yeni Üye
Üye
Denizbank'tan 'Fenerbahçe Bonus Card'
manKarH60ng.jpg


Denizbank Fenerbahçe Kulübü ile işbirliği çerçevesinde taraftarlara özel olarak yeni bir kart çıkardı.


Denizbank Finansal Hizmetler Grubu Başkanı Hakan Ateş, ''Fenerbahçe Bonus Card''ın Fenerbahçe'ye katkısının, 1,5 milyon dolara yakın bir tutar olacağını bildirdi.

Denizbank'ın Fenerbahçe Kulübü ile işbirliği çerçevesinde ''Fenerbahçe'li taraftarlara özel'' olarak geliştirdiği Fenerbahçe Bonus Card'ın tanıtımı amacıyla düzenlenen toplantıda konuşan Ateş, Fenerbahçe kulübünün Şubat 2004'te halka arz işlemini de Denizbank'ın üstlendiğini hatırlatarak, ''Fenerbahçe Sportif A.Ş'nin bir bölümü, pazar değeri, 200 milyon dolar gibi bir değerden halka açılmıştı. Daha sonra bu değer, 1,5 milyar dolarların üzerine kadar çıktı'' dedi.

Fenerbahçe'nin sponsorlarından biri olduklarını hatırlatan Ateş, şunları kaydetti:

''Şimdi, taraftara kadar uzanacak çok daha geniş bir projeye birlikte imza atmak onuruna sahip oluyoruz. O da Fenerbahçe Bonus Card... Bu kart, Bonus Card'ın bütün özelliklerini taşımasının yanı sıra, Fenerbahçelilere, bilet temininden alışverişe bir çok alanda sağlanan indirim ve önceliklerden yararlanma imkanı sunacak. Yıllık taraftar aidat bedelleri ve harcama tutarı üzerinden elde edilen gelirin bir kısmı, Fenerbahçe kulübüne bağış olarak aktarılacak.''

KARTIN BAZI ÖZELLİKLERİ

Hakan Ateş, Fenerbahçe Bonus Card kullanan taraftarların, futbolda A takım ve diğer branşlara hediye bilet kazanıp, antrenmanları izleme şansı yakaladıklarını, deplasman maçlarını Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadyumu Loca 2. katında izleme, anlaşmalı üye iş yerlerinde indirim ve özel kampanyalardan öncelikli yararlanma imkanına sahip olduklarını, belirterek, kartın aynı zamanda kombine kart yerine geçtiğini ifade etti.

AZİZ YILDIRIM

Toplantıda konuşan, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım da 1998 yılında Fenerbahçe'ye başkan olduğu günden bu güne kadar her zaman, kulübün, ekonomik olarak güçlü olması gerektiğini söylediğini hatırlatarak, şöyle konuştu:

''Kulübün, ekonomik yönden güçlü olması için çeşitli kademelerde gelirleri vardır. Bunlardan önemli bir tanesi de sponsorluktur. 1998'de Fenerbahçe bütçesinin yüzde 80'ini oluşturan yayın gelirleri, bugün, yüzde 10'unu karşılamaktadır. Yayın gelirlerimiz şu an 14-15 milyon dolar civarlarındadır. Kulübün toplam bütçesi ise 220 milyon doları bulmuş ve geçmektedir.''

Sponsorluk anlaşmalarından bir tanesinin Denizbank ile yapılan anlaşma olduğunu vurgulayan Yıldırım, Fenerbahçe kulübünün dünyadaki büyük kulüpler içerisinde 19. sıraya geldiğini, bunun anlamının büyük olduğunu ancak, Türkiye'de bu durumun anlaşılamadığını ifade etti.

Denizbank'ın, başkan olduğu günden itibaren Fenerbahçe'ye her zaman katkısının olduğunu belirten Yıldırım, ''Bu, kart uygulamasının da başarılı olacağına inanıyorum'' dedi.

Toplantının ardından gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Yıldırım, bir gazetecinin, ''Kriz, Fenerbahçe kulübünü etkiledi mi? Fenerium'un satışlarında bir düşüş oldu mu?'' sorusuna, ''Kriz, bir çok sektörü etkilediği gibi bizi de etkilemiştir. Fenerium satışlarında da yüzde 10-15 bir azalma var'' şeklinde konuştu.
 
Geri
Üst