gebe
  1. barbie bebek

    barbie bebek Forum Okuru

    Dertler Bitmiyor !!

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında barbie bebek tarafından paylaşıldı.

    Merhaba ben daha yeni üye oldum 17 yaşındayım Benim dertlerim aslında basit şeyler yani herkese basit geliyor 1 gün mutlu olsam 5 gün mutsuzum sürekli aksaklıklar sürekli anlaşmazlıklar herşeyi çok fazla taktıgımı söylüyorlar ama bu benim elimde olan bişey degil geliyo bi dert kalbime apagır oturuyor sanki en ufak şeye gözlerim doluyor çok hassasım ne yapacagımı bilmiyorum yardım eder misiniz bu dertleri takmamak için ne yapabilirim şimdiden teşekkürler ..

     
  2. mavi_kelebek

    mavi_kelebek Forum Okuru

    sal gıtsın canım ferah ol daha kotusunu dusun herzaman halıne sukret
     
  3. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.367
    Beğenilen Mesajlar:
    960
    Ödül Puanları:
    113
    Henüz daha 17 yaşındasın, yani yolun başındasın. Eğer bu yaylarda bu kadar erken derdim var diye ortalara çıkıp bmağırırsan emin ol ileriki yaşlarında senin işin çok zor olur. Üyemiz sal gitsin demiş. Salma neden böyleyim düzelteyim diye uğraş ha onun gerisindekileri sal tabiki. Mutlak suretle mutlu olmayı öğrenmelisin. Yoksa ileride ne kendine nedebaşka bir kişiye hiç bir şekilde yararın olmaz. Önce kendine doğmalısın ki, insanları ışığınla aydınlatıp ısıtabilesin.

    Sevgiler.
     
  4. barbie bebek

    barbie bebek Forum Okuru

    Tavsiyeleriniz için teşekkürler ..
     
  5. rabbinegüvenn

    rabbinegüvenn Forum Okuru

    aynı şey benimde başımda kızlar , konu acacğım ama daha onaylanmadı , onaylanınca lütfen bir derman olun beklerim... Allah'a Emanet Olun.
     
Dertler Bitmiyor !! konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Dertlerinizi Asın

    Dertlerinizi Asın

    Eski çiftlik evini restore etmek için tuttuğum marangoz, işteki ilk gününü zorlukla tamamlamıştı. Arabasının patlayan lastiği onun işe bir saat geç gelmesine neden olmuş, elektrikli testeresi iflas etmiş ve şimdi de eski püskü pikabı çalışmayı reddetmişti. Onu evine götürürken yanımda adeta bir taş gibi oturuyordu. Evine ulaştığımızda beni, ailesiyle tanışmam için davet etti. Eve doğru...
  2. Dert

    Dert

    Her türlü gam ve keder sevinç ve sürura, Dertli olduğunu görmek, hak ve gerçek doğrular uğruma kafa yormaya, insan olma erdemini kendi şahsında yaşatmaya delalet eder.Rüyada dertlenmek, sevince işaret eder.
  3. ...Bitmiyor aşk...

    ...Bitmiyor aşk...

    her düşüşünde gözümden siyah damlaların, birikmiş keder, unutulmamış acılara bi taş daha konuluyo kalbimde...Ürperen tenim değil, ruhum bu sefer. öyle bi esiyor ki rüzgar, kalmayacak senden diye inatla haykırıyor yüzüme.Cok soğuk bu gece.bütün hücrelerim kalbimin ortasında inatla tütmeye devam eden küllerin etrafına dizilmiş, küllerin yeniden alev almasını sağlayacak o közü bekliyorlar...
  4. Böğürtlenin faydaları saymakla bitmiyor

    Böğürtlenin faydaları saymakla bitmiyor

    bögürtlen, sifa, bitki, faydalari, hafizaya ne iyi gelir, ile ilgili tüm bilgileri burada bulabilirsiniz Böğürtlenin faydaları saymakla bitmiyor İçeriğinde bulunan ellagik asit antikanserojen madde olarak biliniyor. Bu madde kanser hücrelerinin ve tümörün büyümesini engelliyor. Göğüs ve rahim tümörünün büyümesini engellediği Amerika’da Kuzey Carolina’daki Clemson Üniversitesi’nde...
  5. Biberiyenin faydaları saymakla bitmiyor

    Biberiyenin faydaları saymakla bitmiyor

    Aslında daha çok yemeklere tat ve hoş koku vermesi amacı ile bir baharat gibi kullandığımız biberiyenin sağlığa da pek çok faydasının bulunduğu bilinmemektedir. Her mevsim yeşil kalan, çalı cinsi bir bitki olan Biberiye, İğne yapraklıdır ve koyu yeşil renkte olan yapraklarını kış aylarında da dökmez. Son yıllarda zayıflama çaylarında adı sıkça geçmektedir. Hemen hemen tüm zayıflama çaylarının...

Sayfayı Paylaş