gebe
  1. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.167
    Beğenilen Mesajlar:
    2.216
    Ödül Puanları:
    113

    Diesel 2009 ilkbahar-yaz koleksiyonu

    Konu, 'Popüler Markalar Hakkında' kısmında MaWiM tarafından paylaşıldı.

    tahsin özlenir diesel elbise ironi giyim Pilili, ince belli yani 1950... Türk modaseverler arasında öyle bir kesim var ki, 'denenmişi' bile giymiyorlar. Yüksek belli jeanleri ilk giyen de onlar oluyor, iki sezon sonrasını talep eden de... Diesel'de bir şeyler oluyor! Her şey, geçtiğimiz aylarda yapılan 30. yaş kutlamalarıyla başladı. Kutlamalar öyle coşkulu geçti ki, uzun süre moda tutkunlarının çenesini ve medyayı meşgul etti. 30'unu dolduran marka hâlâ genç, hâlâ çılgın olduğunu bu partilerle gösteriyordu göstermesine ama ilkbahar-yaz kampanyası, bir şeylerin değiştiğine işaret ediyordu. Fotoğrafların görselliği, Diesel'in bilindik ironisini geri planda bırakıyordu. Aslında ironi de yoktu. Daha lüks markalara benzer bir tavrı vardı sanki. Yoksa Diesel büyüyor muydu? Markanın Türkiye temsilcisi Özlenir Giyim'in Yönetim Kurulu Başkanı Tahsin Özlenir, neler olup bittiğini ve Türk modaseverlerin markayla ilişkisini anlattı...

    Defilede çıkanı hemen istiyorlar
    [​IMG] Diesel’in ilkbahar-yaz 2009 koleksiyonu, 1950’leri geri getiriyor. Elbiseler yine çok var ama boyları biraz uzamış.

    Türk modaseverler arasında öyle bir kesim var ki, 'denenmişi' bile giymiyorlar. Yüksek belli jeanleri ilk giyen de onlar oluyor, iki sezon sonrasını talep eden de.....

    Diesel'de bir şeyler oluyor! Her şey, geçtiğimiz aylarda yapılan 30. yaş kutlamalarıyla başladı. Kutlamalar öyle coşkulu geçti ki, uzun süre moda tutkunlarının çenesini ve medyayı meşgul etti.

    30'unu dolduran marka hâlâ genç, hâlâ çılgın olduğunu bu partilerle gösteriyordu göstermesine ama ilkbahar-yaz kampanyası, bir şeylerin değiştiğine işaret ediyordu. Fotoğrafların görselliği, Diesel'in bilindik ironisini geri planda bırakıyordu.

    Aslında ironi de yoktu. Daha lüks markalara benzer bir tavrı vardı sanki. Yoksa Diesel büyüyor muydu? Markanın Türkiye temsilcisi Özlenir Giyim'in Yönetim Kurulu Başkanı Tahsin Özlenir, neler olup bittiğini ve Türk modaseverlerin markayla ilişkisini anlattı...

    [​IMG] - Diesel artık belirli bir olgunluğa erişti. Bu olgunluğun getirdiği ne gibi değişiklikler var?
    - İlk etapta kış sezonunda, uzun yıllardır Diesel'den giyinen ama belirli bir olgunluğa erişen modaseverler için Black Gold adlı yeni bir seri sunduk. Daha olgun, daha fazla alım gücüne sahip ve daha sofistike ürünler isteyen Diesel hayranları, belirli bir yaştan sonra da tarzından ödün vermesin diye ortaya çıkmış bir koleksiyon.

    - Diesel'in Türkiye'de, özellikle gençler arasında lüks bir algılanışı var zaten...
    - Sıradışılık, aykırı görünüş ve belirli bir fiyat yapısında olması, ister istemez öyle hissettiriyor. Black Gold ise, krem şantinin üzerindeki kiraz gibi biraz.

    - Türkiye'deki Diesel müşterisini dünya geneliyle karşılaştırırsak, ortaya nasıl bir tablo çıkar?
    - Türkiye'deki Diesel müşterisinin genelini erkekler oluşturuyor. Ama diğer ülkelere göre kadın müşterimiz çok daha fazla. Diesel'in Türkiye'de hitap ettiği kesim, çok hızlı tüketiyor. Hemen alıp, kullanıp, "Sırada ne var?" diye soruyorlar. Her şeyi çok iyi takip ediyorlar. Zaman zaman hızlarına yetişmekte zorlanabiliyoruz. Mesela New York Moda Haftası'ndaki defileyi görür görmez, mağazalara gelip sormaya başlıyorlar. Oysa ki gördükleri, bir sonraki sezonun ürünleri oluyor.

    - Bu aralar en çok hangi ürünlere talep var?
    - Son dönemde bol paçalı, normal belli, fazla yıkamalı olmayan jeanler çok satılıyor. İspanyol paça ile boot cut arası kesim, en başarılı olanlar.r.

    AŞIRI YÜKSEK BELLER ÇOK TALEP GÖRDÜ
    - Erkekler arasında hangi jeanler popüler?
    - Türk erkeği biraz tutucu. Dünyada çok büyük bir skinny jean modası var ama burada, erkekte satamıyoruz. Türk erkeğinin vücut yapısı da buna çok uygun değil. Sadece çok küçük, 'trendy' diyebileceğimiz bir kesim aldı erkek skinny'lerini. Kadınlar ise daha ileriye dönük şeyler istiyor. Görülmemişi, denenmemişi talep ediyorlar bizden.

    - Çok şaşırdım! Ne gibi mesela?
    - Mesela yüksek bel daha telaffuz bile edilmezken, biz çok ciddi miktarda yüksek bel sattık. Hatta mağazalara deneme için koyduğumuz modeller bile anında tükendi.

    Yeni sezonun ilham kaynağı: 50'lerin Amerikan üniversite hayatı
    Diesel'in yeni sezonunun ana teması, 1950'li yılların Amerikan üniversite kampus hayatı. Biraz rock'n roll esintisinin de hissedildiği, kolej ağırlıklı koleksiyonda, büyük harf işlemeleri ve V yakalar çokça kullanılmış. Kadınlarda, yine 50'lerin pilili kloş etekleri, vücuda oturan tişört ve elbiseler ile soket çoraplarla giyilen ayakkabılar öne çıkıyor. Kadınlar, çok uzun modellerden kaçınmakla beraber, bu yaz da elbise giymeye devam ediyor. Jean elbiseler, jean tulumlar ve tabii ki jean şortlar da söz konusu.

    Renkler biraz daha canlı. Çok bağırmasa bile erkeklerde de tozlu yeşil, sarı, turuncu tonları görülüyor.

    Kadınların yanı sıra erkeklerde de şort var. Geçen yaz erkek şortları biraz kısalmaya başlamıştı. Özlenir, epey kısa erkek şortlarının ülkemizde de ilgi gördüğünü söylüyor. Ayrıca çok açık; 'buz mavisi' dediğimiz renk tonları da geri dönüyor.

    [​IMG] Mesaj yok!
    Provokatif, ironik ve düşündürücü reklam kampanyalarıyla bilinen Diesel'de, iki sezondur başka bir değişiklik de göze çarpıyor. Şimdiye kadar hep 'mesaj kaygısı' taşıyan ilanların önceliği, 'görselliğe' kaymış durumda.

    Markanın kreatif direktörü Wilbert Das, fotoğraflarda hiçbir alt mesaj aranmaması gerektiği konusunda baştan uyarıyor. Ayak fetişizmi sinyalleri veren karenin bile provoke etmekten başka bir derdi yok.


     
Diesel 2009 ilkbahar-yaz koleksiyonu konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Valentino 2009 İlkbahar Yaz koleksiyonu

    Valentino 2009 İlkbahar Yaz koleksiyonu

    Sade ve şık tasarımların yanı sıra ipek parlaklığı sunan Valentino 2009 İlkbahar Yaz koleksiyonu, sezonun tüm trendlerini yansıtıyor. Tüller, danteller, ipek elbiseler, sezonun modası tek omuzlu elbiseler. Tüm detaylarıyla 2009 İlkbahar Yaz sezonunun modasını yansıtan Valentino 2009 İlkbahar Yaz koleksiyonu, siyah ve beyazı ağırlıklı olarak sunuyor.
  2. Diesel Black Gold 2009 ilkbahar yaz koleksiyonu

    Diesel Black Gold 2009 ilkbahar yaz koleksiyonu

    DIESEL BLACK GOLD 2009 İLKBAHAR YAZ KOLEKSİYONU Şık çanta ve ayakkabılar, farklı şapka tasarımları, Diesel Black Gold 2009 ilkbahar yaz koleksiyonunda tamamlayıcı olarak karşımızda.
  3. Mango 2009 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu

    Mango 2009 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu

    Mango 2009 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu Mango'nun yeni sezon koleksiyonu artık vitrinlerde görülmeye başladı. Bu yazın trendlerinden olan bol paça ve şalvar pantalonlar, mini şortlar, narçiçeği, fuşya ve oranj renler, ayrıca büyük güllü aksesuarlar Mango'nun 2009 ilkbahar yaz koleksiyonunda da gözümüze çarpıyor. Ayrıca Mango yeni sezona yeni bir kampanya ile girdi. Mango'dan alacağınız ikinci...
  4. Issa 2009 ilkbahar-yaz koleksiyonu

    Issa 2009 ilkbahar-yaz koleksiyonu

    Issa 2009 ilkbahar-yaz koleksiyonu görücüye çıkardı çok şık ve zarifler..
  5. Aker 2009 ilkbahar-yaz koleksiyonu

    Aker 2009 ilkbahar-yaz koleksiyonu

    aker 2009 yaz sezonu aker 2009 ilkbahar yaz koleksiyonu ilkbahar koleksiyonu sezonu akerin yeni sezonunun merak eden bayanlar buyrum hep beraber bakalım

Sayfayı Paylaş