gebe
  1. kaprisli

    kaprisli Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.648
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    0

    Doktor Azeri Olursa

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında kaprisli tarafından paylaşıldı.

    - Gelesen! - Selam doktor bey! - Salam... Sabahın hayır! (Selam. İyi sabahlar)
    - Ne salamı? Kızımı muayeneye getirdim.
    - Gızım, sen yahşi birine ohşayırsan! (Kızım sen iyi birine benziyorsun.)
    - Neee! Kızım kimi okşuyormuş?
    - Vallahi kimseyi okşamıyorum baba!
    - Sus kız! Koskoca doktor yalan mı söyleyecek? Ellerindeki pişikten anladı herhalde!
    - Pişik ele degel kucağa yaraşır. (Kedi ellenmemeli, kucağa alınmalı.)
    - Doktor sen ne diyosun yaa?
    - Siz haradan gelisiz? (Siz nereden gelirsiniz?)
    - Biz at mıyız haradan gelecek? Doktor, ağzını topla...
    - Gızım soyunasın, sırtına gulag asmag isterem. (Kızım soyun da sırtını dinleyeyim.)
    - Baba ya... bu adam kimin kulağını sırtıma asacak?
    - Men indi gızına dayandıraaram. Marağım gabardı. Neçe ağlarsın?
    (Ben şimdi kızınızı durdururum. Merak ettim. Neye ağlarsın?)
    - Baba ne diyo bu?
    - Gızım sen kârhanede çalışırsın? (Kızım sen fabrikada mı
    çalışıyorsun?)
    - Lan p... doktor... Küüüüütttt...
    - Özümü itirdim, dağlara kar düşende, bülbüle gam düşende, ruhum bedenden oynar, gözüme yumruk gelende...


    alıntı

     
  2. kar_tanesi

    kar_tanesi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.891
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KaYSeRi
    Cevap: Doktor Azeri Olursa
    :piha::piha: cok güzel yaa tskler paylasım için
     
  3. kaprisli

    kaprisli Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.648
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Doktor Azeri Olursa

    sağol canım:kiss:
     
  4. pofuduq_she

    pofuduq_she Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    419
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    sakarya
    Cevap: Doktor Azeri Olursa

    :hhh::hhh::hhh::hhh: kopTum güLmekTen yha bayıLDım çok komikmiş emeğine sağLık
     
  5. esra

    esra Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    TOKAT
    Cevap: Doktor Azeri Olursa
    Men indi gızına dayandıraaram. Marağım gabardı. Neçe ağlarsın?
    oyyyyyyyyy koptummmm
     
  6. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Cevap: Doktor Azeri Olursa

    mukemmel ya..emegıne saglık
     
  7. kaprisli

    kaprisli Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.648
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Doktor Azeri Olursa
    rica ederim arkadaşlar sağolun:thanks:
     
Doktor Azeri Olursa konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. doktor azeri olursa

    doktor azeri olursa

    Tık, tık, tık... - Gelesen. - Selamlar doktor bey. - Salam. Sabahın heyır. ( Selam, iyi sabahlar). - Sabahları salam yasak mı diyosunuz? Biz nerden bulalım salamı doktor bey? Neyse zaten hasta olan kızım. Bir muayene ederseniz. - Gızım sen yahşi birine ohşayırsan. ( Kızım sen iyi birine benziyorsun). - Neee! Benim kız kimi okşuyormuş? - Valla kimseyi okşamıyorum baba! - Sus...
  2. azeri doktor

    azeri doktor

    Doktor azeri olursa:) Tık, tık, tık... - Gelesen. - Selamlar doktor bey. - Salam. Sabahın heyır. ( Selam, iyi sabahlar). - Sabahları salam yasak mı diyosunuz? Biz nerden bulalım salamı doktor bey? Neyse zaten hasta olan kızım. Bir muayene ederseniz. - Gızım sen yahşi birine ohşayırsan. ( Kızım sen iyi birine benziyorsun). - Neee! Benim kız kimi okşuyormuş? -...
  3. doktor azeri olursa

    doktor azeri olursa

    Tık, tık, tık... - Gelesen. - Selamlar doktor bey. - Salam. Sabahın heyır. ( Selam, iyi sabahlar). - Sabahları salam yasak mı diyosunuz? Biz nerden bulalım salamı doktor bey? Neyse zaten hasta olan kızım. Bir muayene ederseniz. - Gızım sen yahşi birine ohşayırsan. ( Kızım sen iyi birine benziyorsun). - Neee! Benim kız kimi okşuyormuş? - Valla kimseyi okşamıyorum baba!...
  4. azeri aşık olursa:)

    azeri aşık olursa:)

    azeri aşık olursa Sen meni sev,men seni sevim Sen menin için yan Men seni severah yanim dutuşim Klasik Ask neyse onu yasiyah Yada sevme haberin olmasin Men sana sevdalanip dolasim Platonik ask neyse onu yasiyah Sevdada oturah , yiyah içah Elele olah, kan kusah Tombilik ask neyse onu yasiyah İstersen sevdandan kendimi kesim Sagi mi solu mu dogriyim biçim? Psikopatik ask neyse onu...
  5. doktorlar olmasaydı neler olurdu

    doktorlar olmasaydı neler olurdu

    Doktorlar olmasaydı neler olurdu arkadaşlarım ?

Sayfayı Paylaş