gebe
  1. kzlgns

    kzlgns Forum Okuru

    Döl yolu darlığı/lütfen yardımcı olun

    Konu, 'Tüm Sağlık Konuları' kısmında kzlgns tarafından paylaşıldı.

    Merhabalar, bazı sağlık sorunları sebebiyle evlenmeyi düşünerek hastaneye muaneye gittim böbrek hastasıyım her hangi bir engel var mı diyerek. Kadın hastalıklarında muane oldum döl yatağı/vajen girişi dar şuan evlilik düşünülemez dediler bana böyle bir durum atlatan birisi var mı nişanlanacaktım herşey öylece kaldı bir bilginiz varsa lütfen beni aydınlatın. Bu durum da Nasıl bir tedavi süreci var beni neler bekliyor zorluklarla mı olacak bu süreç kafam çok karışık lütfen yardım Edin :(((
     
  2. Meleklerin Meleği :)

    Meleklerin Meleği :) *Tüm hamişler toplandık Topik Sorumlusu* Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    595
    Beğenilen Mesajlar:
    1.145
    Ödül Puanları:
    93
    CNM NERDE OTURUORSUN SEN ISTANBULDA MI MUSTAFA ACET DIE BI DOKTR VAR BAK ONUNLA BI GORUS DERIM BEN O SENI AYDINLATI FACEDEN HERYERDEN ULASABILRSIN ISMIN YAZ YETER RABBIM SIFA VERSIN UMITSIZ OLMA DERDI VEREN ALLAH DERMANINI DA MUHAKKK VERIR
     
  3. kzlgns

    kzlgns Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Şehir:
    Ankara
    Ankara da oturuyorum Facebook'tan beni aydınlatabilecek biri mi acaba siz de bu durumları yaşadınız mı hesabım onaylanmadı tekrar giriş ve kayıt yaptım :(
     
Döl yolu darlığı/lütfen yardımcı olun konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. lütfen yardımcı olun

    lütfen yardımcı olun

    ben 20 aydır aylık iğneyle korunuyorum iğnemin günü 10gün geçti bu on günde hamile kalmış olabilirmiyim
  2. yardımcı olun lütfen...

    yardımcı olun lütfen...

    merhaba herkese. ben yaklasık 1 sene once evlendım. esımle bı fiil süreklı tartısıyoruz. bunun nedenı benım. süreklı olur olmaz bıseye takılıyorum. hıç tatlı dıllı değilim. sürekli ortam arasında laf sokuyorm. elımde değıl ılla bısey bulurum.neden?
  3. Lütfen yardımcı olun.

    Lütfen yardımcı olun.

    Arkadaşlar ya da ablalarım :) Ben 16 yaşındayım ve babamın annemi aldattığını öğrendim ama ne derecede aldattığını bilmiyorum yani sadece mesajlaşıyor da olabilirler. Annem de biliyor ve babamdan boşanmak istiyor, babam da boşanmak istemiyor. Ben de bu duruma çok üzülüyorum, canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Kendimi saldım gitti kaç gündür duş bile almadım, sürekli ağlıyorum, ne yapmalıyım...
  4. Lütfen yardımcı olun kardeşlerim

    Lütfen yardımcı olun kardeşlerim

    Sevgili melekler,anneler anne adayları,yeni evlencek kardeşlerim,eğitim gören sınavlara hazırlanan arkadaslarım...Benim bu dünyadaki en büyük arzum bir Anne olup hayırlısıyla bebeğimi kucağıma almak..Öyleki bu durum artık bende psikolojik sorunlara,evliliğimi bitirme noktasına kadar geldi..Eşimi bu durumdan dolayı ciddi olarak üzüyor,bütün hıncımı bütün içimdeki duyguların patlamasını sevdiğim...
  5. hamilemiyim lütfen yardımcı olun

    hamilemiyim lütfen yardımcı olun

    benim karnımın alt tarafında oturup kalkarken ağrı oluyo yumurtlama dönemimin son iki günü ama düzenli olarak ilişkiye girdik hemen anlayabilirmiyim veya hamile isem hemen anlaşılır mı lütfenbana yardımcı olun

Sayfayı Paylaş