gebe
  1. SadmiN

SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

Beğenilen Mesajlar:
    966
    Ödül Puanları:
    113

Du Hast şarkı sözü ve türkçesi

Konu, 'Almanca Türkçe Şarkı Sözleri' kısmında SadmiN tarafından paylaşıldı.

du hast şarkı sözleri du hast sözleri mich şarkı mich sözler Du Hast
    Du Du
    Du hast
    Du hast mich x2
    Du hast mich gefragt x3
    Und ich hab nichts gesagt

Willst du bis der tod euch scheide
    Treu ihr sein für alle tage

Nein

Willst du bis zum tod der scheide
    Sie lieben auch in schlechten tagen

Nein

------------------------------------------

Sen Sahipsin
    Sen
    Sen
    Sen sahipsin
    Sen bana
    Sen bana sordun
    Sen bana sordun ve ben söylemedim
    Ölüm sizi ayırıncaya kadar istiyor musun?
    Her zaman için vefalı olmayı

Hayır!

Ölüm sizi ayırıncaya kadar istiyor musun?
    Onu kötü zamanlarda da sevmeyi

Hayır! ​

Du Hast şarkı sözü ve türkçesi konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Buck Dich almanca şarkı sözü ve türkçesi

Buck Dich almanca şarkı sözü ve türkçesi

almanca şarkı çevirileri buch dich sözleri bück dich sözleri buck buck çeviri Buck Dich Buck dich befehl ich dir wende dein Antlitz ab von mir dein Gesicht ist mir egal buck dich Ein Zweibeiner auf allen Vieren ich fuhre ihn spazieren im Passgang den Flur entlang ich bin enttauscht Jetzt kommt er ruckwarts...
  2. Das Modell almanca şarkı sözü ve türkçesi

Das Modell almanca şarkı sözü ve türkçesi

almanca şarkı sözleri ve türkçeleri almanca şarkılar ve türkçeleri en iyi şarkılar muhabbet şarkısı en güzel Das Modell Sie ist ein Modell und sie sieht gut aus ich nehm sie heut gerne mit zu mir nach Haus sie wirkt so kuhl an sie kommt niemand ran doch vor der Kamera da zeigt sie was sie kann Sie trinkt in...
  3. Der Meister  almanca şarkı sözü ve türkçesi

Der Meister almanca şarkı sözü ve türkçesi

eski almanca şarkılar eski alman şarkıları almanca şarkılar parçalar mekan kommt 2 Der Meister Lauft! Weil der meister uns gesandt Verkunden wir den untergang Der reiter der boshaftigkeit Futtert sein geschwur aus neid Die wahrheit ist wie ein gewitter Es kommt zu dir du kannst es horen Es kund zu tun ist ach...
  4. Ein Lied almanca şarkı sözü ve türkçesi

Ein Lied almanca şarkı sözü ve türkçesi

almanca şarkılar almanca şarkı sözleri şarkı sözleri ve türkçeleri çevirileri Ein Lied Wer Gutes tut dem wird vergeben So seid recht gut auf allen Wegen Dann bekommt ihr bald Besuch wir kommen mit dem Liederbuch Wir sind für die Musik geboren Wir sind die Diener eurer Ohren Immer wenn ihr traurig seid...
  5. Adele Melt My Heart To Stone Şarkı Sözü Türkçesi

Adele Melt My Heart To Stone Şarkı Sözü Türkçesi

adele atkins adele melt my heart stone çeviri adele melt my heart to stone Sevilen şarkıcı Adele Atkins'in seslendirdiği Melt My Heart To Son adlı şarkının sözlerini ve de Türkçe çevirisini siz meleklerimiz ve sayın misafirlerimiz için yayınlıyoruz melekler :tik: Right under my feet there's air made of bricks Tam ayağımın altında havadan yapılmış tuğlalar var Pulls me down turns me...

Sayfayı Paylaş