gebe
  1. almira

    almira Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    724
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul

    Dünya Forum olsaydı Modlar ne yaparDı :D :D :D

    Konu, 'Siz Geyikmisinz?:))' kısmında almira tarafından paylaşıldı.

    mod: patron aşağı mahallede çok fena kavga çıkmış admin: kilitle gitsin ..


    -Abi duydun mu? Gün gelecekmiş Hackerler hackliyecekmiş buraları falan, öyle diyolar ..
    -DDos yaparsa kasar sadece sistemi. Biz aldık önlemi, gerisi admine kalmış



    yahu sorma ba$ima neler geldi neler.
    -ne bilim olm ben.?! ne geldi ?
    -telefonumu nereye koydugumu unuttum.!
    -hadi be. sag üstte arama link'i var. oraya tikla bi bak bakalim.



    -yahu cemşit nerelerde gördün mü?
    +dur bi. kim online listesine bi bakayim. belki buralardadır.



    - tebrikler beyfendi moderatör bi oğlunuz oldu!
    -Adminime bin şükür!..



    geçen bi arama yaptım 30 küsür hatunla çıkmışım olm, neredeyse database çökecekmiş ehuehuheue
    + hadi yaaa, olm temizlik yapsaydın keşke
    - olm olamadık ki daha yetkili üye nasıl yapayım, kendi hatunlarımı silemiyorum ki ..
    + modlara söyle olm yeni kısmetler var de, yer açsınlar database den.



    -Hacı, şu yedizlerin doğum işi noldu ? Onayladın mı ?
    -Yok abi ben ellemedim. Diğer mod gelsin baksın. Bence mantıksız yani yedisin birden doğması. Ben bölelim diyorum doğumu ..



    - dün gece bakirköy'den sallandik a$agi dogru iniyoz.
    +sobe sobe. bu konu daha önce verilmişti.



    -abi. dün gece taksim'de iki grup birbiriyle cati$mi$.
    +yapma be. modlar ne yapiyomu$ o sira. kitleyememi$ mi taksim'i ?
    __________________

     
  2. Gül Hanım

    Gül Hanım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.278
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    burdur
    çok güzel canım emeğine sağlık
     
  3. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    - tebrikler beyfendi moderatör bi oğlunuz oldu!
    -Adminime bin şükür!..

    Yok artık :haha: Süper di çok güldüm yaa :D:D

     
  4. zaga

    zaga Üye Üye

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    883
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    çok güzeldi,tşk
     
  5. <3PirayeEda<3

    <3PirayeEda<3 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Haziran 2010
    Mesajlar:
    230
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Trabzon
  6. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Güzel olurmuş sanki hehehe :)
     
Dünya Forum olsaydı Modlar ne yaparDı :D :D :D konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. AdminLEr Ek i$ yaparSa :D:D:D NeLer oLur ßakın :D

    AdminLEr Ek i$ yaparSa :D:D:D NeLer oLur ßakın :D

    Manavlık :Taze topicler burda gel gel gel.Hade Minübüsçülük : Verilmeyen teşekkür kalmasın.Arka taraftaki abi sen yolladınmı teşekkürü? Otobüsçülük : Orta konular boş lütfen ilerleyelim yeni üyeler beklemesin İnşaatçılık : Topicler yerleştirildimi,Hadi serverleride taşıyın. Psikologluk :Anlıyorum ama sizde moderatörleri dikkate almalısınız. Doktorluk : Hadi konuyu getirin...
  2. burhan admin gaffur mod :D

    burhan admin gaffur mod :D

    +Burhan bak sana ne diyecem -bıyır canıım +Beni mod yapsana -Niye ama bi neden söle bari +neden yoksa beni beğenmiyormusun? -yok canım olurmu öle şey ben sadece.. +ee neymiş -imzanda cinayet resmi koymuşsun gaffur... +bi sakıncası mı var -yooo yok aslında amaa +Bırhan yaptınmı beni mod -yaptım yaptım hayrını gör + şimdi ana sayfayı kırmızı yapalım kan rengi heheh -olmazz mavi ii öle +bi...
  3. Neden Bunları Yaparız? :D

    Neden Bunları Yaparız? :D

    Sevgili melekler,gülmeye hazır mısınız? İşte seçme saçmalar... hahaha Televizyona çıkan insanlar neden kendilerini Türkiye`deki herkesin izlediğini zanneder? Örneğin; 70 milyon bizi izliyor. Düğünlerde neden ‘Dom dom kurşunu’ ile göbek atılmaktadır? ‘Bir avcı vurdur beni, bin avcı yedi beni’ gibi sözlerle kendinden geçen başka bir millet var mıdır? Cumartesi ve pazartesinin neden...
  4. Ne rezilim yaa :D

    Ne rezilim yaa :D

    Ne kadar salakça bi duruma düşmüştüm yaa gülmekten ölürdünüz görseydiniz hahaha Baya oluyo benim bi hocamın ayakkabı dükkanı var converse almaya gitmiştim. Gri alcaktım 2 tane model verdi bana hocam ben birini aldım giycem ama ayakkabıda bi gariplik var aldım sağ ayağıma giyorum :haha: ama bi değişik geldi bana acaba ters mi giydim diyorum içimden :D:D Sonra giydim ben bunu bi değişiklik var...
  5. kanal d frekansı nedir

    kanal d frekansı nedir

    Kızlar kanal d yi hd uydu sisteminde seyretmek istiyorum ama frekansını bilmiyorum yardım eder misiniz.

Sayfayı Paylaş