gebe
  1. @Kendi@

    @Kendi@ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    melekler şehri..

    en son gece rüyanızda ne gördünüz..:)

    Konu, 'Melek Oyunları' kısmında @Kendi@ tarafından paylaşıldı.

    ben dün gece rüyamda evimdeyim yanlızım ve elektrikler kesiliyor bagırarak uyandım çok korkmuştum nedense eşimde korktu gecenin bi yarısı ben bagırınca:ehi:
     
  2. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    gözlerime mavi lens almıstım :S
     
  3. @Kendi@

    @Kendi@ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    melekler şehri..

    hımm anlamı ne acaba..ama mavi iyidir renk olarak
     
  4. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.965
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
  5. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.849
    Beğenilen Mesajlar:
    185
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    SAMSUN
    ben dün gece sevdiğimi gördümm biraz karışıktıı :S savaş vardı resmen rüyamda...savaşıyordukk sevdiğimle top siper :huhe:
     
  6. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.965
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
    Yaa akşam okadar çabalıyorum bu gece kesin gördüklerimi hatırlayacagım diye ama uyandıgımda herseyi unutuyorum...
     
  7. suCre

    suCre Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.120
    Beğenilen Mesajlar:
    135
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Niye bizemi geleceksiniz:)
    ben bi rüya görüyom sabah eşim işe gitmeden başlıyom anlatmaya adam üstünü giyiniyo ben ardına geziniyom yahu yeter mubarek diyo efsane yazdın :D bir gecede bukadarını nasıl gördün valla o biraz tecrübe işi:D sen beceremiyon benide kıskanma :D
     
  8. tavuk_kavurma

    tavuk_kavurma Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    964
    Beğenilen Mesajlar:
    125
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    mawi ile dedikodu yapıoduk walla çenemiz durmuodu :D:D:D Sadminde köşede masada çalışıp duruodu garibim :hhh: :hhh:
     
  9. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    ayy sevgilimi ilkdefa kıskanmıyordum :D:D
     
  10. @Kendi@

    @Kendi@ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    melekler şehri..
    benim kedim vardı birine verdim.

    rüyamda onu gördüm üzülerek uyandım..çok özlüorum minnoşumu:(
     
  11. suCre

    suCre Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.120
    Beğenilen Mesajlar:
    135
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Niye bizemi geleceksiniz:)

    enem kıyamam hamişime üzülme bebişin büyüsün ilerde gene alırsın...

    ya ben düngece rüyamda kızımı nasıl dövüyorum böyle yüzüne yüzüne tokat atıyom
    hırsımı yenemiyom yenemiyorum bu defa çenesine vuruyordum:((( sabah bi kalktım

    kızımı nasıl kucaklıyom rüyamı anlatıyom olur dşyo anne bende bazen öyle kötü rüyalar

    görüyorum:D:D yirim ben onu büyümüşte annesinin rüyasını yorumluyo:D tabi rüyada başrolde kendisi var olacak okadar:D
     
  12. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.384
    Beğenilen Mesajlar:
    970
    Ödül Puanları:
    113
    Konuyu okuyunca şimdi hatırladım. Dün chatboxtan domatesin 5 tl ye kadar yükseldiğini, akdeniz bölgesinde ise 3,5 tl olduğunu söyledim, neyse sabah kalktığımda tek hatırladığım şey, menemen oldu :D Evet rüyamda menemen gördüm :D:D
     
  13. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    ben dün gece birşey gördüm ama unuttum :S büyük ihtimal karmakarısık bir rüyaydı unutmam doğal :D
     
  14. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Cennete gittim rüyamda :)Çok güzeldi
     
  15. üni-melek

    üni-melek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    700
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ş€HR~!~ÜN!
    ayyy cok korkunçtu dün gece feci bi rüya gördüm benim bebegimi kaçırıyorlar dı :(
     
en son gece rüyanızda ne gördünüz..:) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. En son ne zman?

    En son ne zman?

    Herkes bir altındakine en son ne aman la başlayacak bir soru soruyor.. En Son Ne Zaman bisiklete bindin?
  2. Rüyamda ev gördüm ne demek

    Rüyamda ev gördüm ne demek

    Bakınız; Bina, Ev Taşımak.Güzel, temiz, ferah bir evde olduğunu görmek hayatının da gönlüne göre olması demektir. Hayatı boyunca güven içinde ve yaptıklarından zevk alacak demektir. Evin genişliği mutluluğun artması demektir. Karanlık ve pis ev sıkıntı anlamındadır. Dağ başında ev görmek yükselmenin, herkesten üstün duruma geçmenin haberidir. Güzel, temiz, ferah bir evde olduğunu görmek...
  3. en son ne yediniz?

    en son ne yediniz?

    BeN eN SoN ChiPS YeDiM... Ya Siz?
  4. gece rüyamda ölmüş dedemi ve babaannemi gördüm yorum bekliyorum

    gece rüyamda ölmüş dedemi ve babaannemi gördüm yorum bekliyorum

    Arkadaşlar geçen gece rüyamda ölmüş babaannemi ve dedemi gördüm.Tövbe tövbe birimizi çağırıyor olmasınlar :S Allah korusun :S
  5. rüyamda abajur gördüm ne demek ?

    rüyamda abajur gördüm ne demek ?

    Kızlar rüyamda abajur gördüm, başka şeyler de görüm ama net olarak hatırladığım sadece abajur, ne anlama gelir abajur görmek ?

Sayfayı Paylaş