gebe
  1. @şK_MeLeĞ!.

    @şK_MeLeĞ!. Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul

    **Erkeğin Hayatı Nasıl Kararır ?**

    Konu, 'Kadınlar ve Erkekler' kısmında @şK_MeLeĞ!. tarafından paylaşıldı.

    [​IMG]
    Erkeğin Hayatı Nasıl Kararır ?
    ERKEK- Söyle. KADIN- . . . . . . . . . . . .
    ERKEK- Söylesene!
    KADIN- Acelen varsa söylemiyim.
    ERKEK- Acelem yok ama çıkıcam, söyle
    KADIN- Söyle söyle diyip üstüme gelme.
    ERKEK- Ya niye üstüne geliyim. Bişey söylemiycek miydin?
    KADIN- Yok bişey yok. Ne söylicem ki sana?
    ERKEK- Yanlış anladım demek ki. Çıkıyom ben o zaman.
    KADIN- Çık sen, çık. Hep kaç!
    ERKEK- Yok kaçırmam otobüsü bugün. Bak daha onbeş dakka var.
    KADIN- Altında kalırsın inşallah!
    ERKEK- Ne?
    KADIN- Bişey söylicem demiştim. Ama beni dinliycek zamanın yok tabii.
    ERKEK- E sen ne söyliyim ki demedin mi?
    KADIN- Git, tamam git!
    ERKEK- Hey allahım! Ben gene yanlış anladım o zaman.Söyle ,dinliyom.
    KADIN- ……………………………
    ERKEK- Heeeee! Beş dakka kalmış otobüsün kalkmasına. Söyle
    KADIN- söyle diyip.
    ERKEK- Euzübillahiminnnn. . .
    KADIN- Ne?
    ERKEK- Yok bişey. Söylicen mi? < BR>KADIN- Söyliyim de bir an önce kaç dimi? Vaktini alıyom.Arkadaşların özlemişlerdir seni.
    ERKEK- Hayatım, hergün görüyorlar beni. Niye özlesinler?
    KADIN- Özlerler. Onları can kulağıyla dinlersin çünkü.. Nedense işe giderken çok neşeli oluyorsun. Ne bekliyorsa seni orda
    ERKEK- Bi dolu iş bekliyo. Ne beklicek ki?
    KADIN- Biliyorum o işleri. İki ayaklı, boyalı, parfümlü işler.
    ERKEK- Yok artık, daha neler! Senin sinirlerin bozuk galiba.
    KADIN- Evet bozuk. Sabahtan beri peşinden koşuyoruz, bişey söylicez diye.
    ERKEK- Söyle diyom ben de sabahtan beri.
    KADIN- Sorun da bu zaten. Söyle diyosun söylüyorum, sus diyorsun susuyorum.Benim söz hakkım mı var bu evde?
    ERKEK- Güzel karıcım niye olmasın! Ya, ben sana ne zaman sus dedim ki?
    KADIN- Bi de deseydin. Konuşmaya da hakkım olmasın. Şu televizyon benden değerlidir bu evde.
    ERKEK- Yok artık o kadar da değil, iyice abarttın. Senin canın sıkkın anladım.
    KADIN- Ne? O kadar da değil mi?
    ERKEK- Değil tabii.
    KADIN- Yani ona yakın. Anladım. Avukata gidiyorum.
    ERKEK- Ne? -
    KADIN-Avukata gidiyorum. Bu iş biter. Hüüüüüüü! ! . .
    ERKEK- Ya, ne dedim ki ben şimdi?
    KADIN- Allahım bi de soruyo. Hemen gidiyorum.
    ERKEK- Nereye?
    KADIN- Bi telefunkenden değerli olmadığım bu evden gidiyorum.
    ERKEK- Tamam Hayatım , Sustuuum.
    KADIN- Susma! Bişey söyle, kaçma. Sus, konu kapansın. Git işine mutlu mutlu.Hayat devam etsin. Yok öyle.
    ERKEK- Tamaaam konuşalım. İşe gitmiyom o zaman.
    KADIN- Naaparsan yap. Ben gidiyorum.
    ERKEK- Nereye?
    KADIN- Odama.
    ERKEK- Eeeee?
    KADIN- Ne istiyorsun?
    ERKEK- Konuşmak.
    KADIN- Günaydıııın!
    ERKEK- Eveeet, heh he!
    KADIN- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    ERKEK- Yaa dur! şaka yaptım. Ortam yumuşasın diye. Ağlama ya!
    KADIN- Hüüüüüü! . . . . Üzme sen kendini benim için.
    ERKEK- Kimin için üzcem, karım diil misin?
    KADIN- Olmaz olaydım.
    ERKEK- Tatlım. . . Büyütüyorsun ama.
    KADIN- Ne?
    ERKEK- Biraz abartmıyor musun?
    KADIN- Ben mi?
    ERKEK- . . . . . . . . . . . . . . ! ?
    KADIN- Ben mi ha! Ben mi? Ben mi büyütüyorum? Topluyorum.
    ERKEK- Ne?
    KADIN- Hemen eşyalarımı topluyorum.
    ERKEK- Saçmalama!
    KADIN- Bırak kolumu, bıraaak! Zorba herif.
    ERKEK- Tamam. Dokunmuyorum. Ama gitme, konuşalım.
    KADIN- Uzak dur! Polisi ararım.
    ERKEK- Yok artık. Hırsız mıyım ben?
    KADIN- Evet, hırsızsın. Hayatımı, yaşama sevincimi çaldın.
    ERKEK- . . . . . . . . . . . . . . . . . . !
    KADIN- Söylicek bişey bulamadın. Dilini mi yuttun?
    ERKEK- Bütün bunları ne zaman yaptığımı düşünüyorum.
    KADIN- Beyimiz kavga istiyor galiba!
    ERKEK- Hayır ama. . . . .
    KADIN- Tamam. Kavga istiyosan, kavga ederiz. Noolcaksa olsun.
    ERKEK- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . !
    KADIN- Gülücek bişey görmüyorum ben durumumuzda. Evliliğimiz çatırdıyor.
    ERKEK- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . !
    KADIN- Sırıtma! Yemin ederim. Avukatı arıcam.
    ERKEK- İstersen ara ama. . . . .
    KADIN- Peki, he men çeviriyorum.
    ERKEK- Nişantaşı’ndan gidelim.
    KADIN- Senin gelmene gerek yok. Ben taksiyle giderim.
    ERKEK- Ben de geliyim. Hem şu uzun deri cekete de bakarız.
    KADIN- Hııı? ! ! Sen nerden biliyorsun o ceketi?
    ERKEK- Ajandana not almışın bugün bana söylemek için. Orda gördüm.Şimdi aklıma geldi.
    KADIN- E. . evet. Şey!
    ERKEK- Ben de arayıp ayırttırdım.
    KADIN- İnanmıyorum.
    ERKEK- Giderken alırız.
    KADIN- Nereye?
    ERKEK- Avukata.
    KADIN- Eee. . . evet.
    ERKEK- Ya da istersen bugün gitmeyelim avukata. Direk ceketi almaya gidelim.
    KADIN- Aaaa. . . eeeeee. . . . olur.
    ERKEK- Hayatım?
    KADIN- Efendim?
    ERKEK- Sen bana ne söylicektin?
    KADIN- Boşveeeer


     
  2. Vijdan

    Vijdan Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.140
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: **Erkeğin Hayatı Nasıl Kararır ?**
    :hhh::hhh::hhh::hhh::hhh::hhh:ay neymiş bu hatun,sabır taşı olsa çatlatır be...
     
  3. mavi kelebek

    mavi kelebek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: **Erkeğin Hayatı Nasıl Kararır ?**

    süpermiş yafssss adam ii kafayı yememiş daha laf yetiştirebilio:p
    çok güldüm...tşkler..
     
**Erkeğin Hayatı Nasıl Kararır ?** konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. hayat tercihlerle doludur... bakın hayatı nasıl kolaylaştırabiliriz...

    hayat tercihlerle doludur... bakın hayatı nasıl kolaylaştırabiliriz...

    hayatı nasıl yaşayacağı herkesin kendi tercihidir.. ama bazı ipuçları hayatı kolaylaştırabilir... * İyice tanımadan hiçbir insana bağlanma. * Bitmemiş ilişkilerin üzerine ilişki kurma, acı çeken sen olursun. * İyice soruşturup diğer insanların da haklı olabileceğini düşün. * Seni takmayanı sende takma, konuşmayanla asla konuşma. * Güvenmediğin biriyle asla flört etme. * Yalanını yakaladığın...
  2. bir erkeğin hayatı nasıl kararır?

    bir erkeğin hayatı nasıl kararır?

    ERKEK- Söyle. KADIN- . . . . . . . . . . . . ERKEK- Söylesene! KADIN- Acelen varsa söylemiyim. ERKEK- Acelem yok ama çıkıcam, söyle KADIN- Söyle söyle diyip üstüme gelme. ERKEK- Ya niye üstüne geliyim. Bişey söylemiycek miydin? KADIN- Yok bişey yok. Ne söylicem ki sana? ERKEK- Yanlış anladım demek ki. Çıkıyom ben o zaman. KADIN- Çık sen, çık. Hep kaç! ERKEK- Yok kaçırmam otobüsü bugün. Bak...
  3. Kesilen Elma Neden Kararır?

    Kesilen Elma Neden Kararır?

    elma neden kararır İnsan sağlığına en faydalı meyvelerden biri olan elmayı kestiğiniz zaman bir süre sonra kalan bölgenin karardığını görürsünüz.Ve ister istemez de kararar bölgeyi yemek istemez haliyle elmayı araya verirsiniz.Peki kesilen elmanın kalan yarısının kararmaması adına ne yapabilirsiniz?İşte cevabı: Ev kadınlarının bu “korkulu rüyası”nın aslında basit bir nedeni var; hava....
  4. Elma Kesildiğinde Niçin Kararır?

    Elma Kesildiğinde Niçin Kararır?

    elma, kesilince neden kararır, sebepleri, niçin kararır, kararma sebebi, ile ilgili bilgileri burada bulabilirsiniz Sevgili melekler, En faydalı ,her derde deva gıdalardan biri elmadır.Öyle ki uzmanlar her gün bir elma yemenin unutulmaması gerektiğini söylüyorlar.Ben pek sevmem ne yazık ki.Ama bazen aklıma gelip te yediğim zaman,bilgisayarın başındayken bir ısırıktan sonra dönüp elmaya...
  5. Yağmurdan önce neden bulutlar kararır ?

    Yağmurdan önce neden bulutlar kararır ?

    Yağmur yağmadan önce neden bulutlar kararır, her yer simsiyah olur ? O zamanlarda ben çok tırsıyorum, nedir bunun sebebi ?

Sayfayı Paylaş