gebe
  1. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.164
    Beğenilen Mesajlar:
    2.213
    Ödül Puanları:
    113

    Erkekler nasıl delirir

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında MaWiM tarafından paylaşıldı.

    Kadın : Günün nasıl geçti hayatım? Erkek : İyi.Değişik bir şey 0lmadı. >


    Kadın : Yani?

    Erkek : Yani ne?

    Kadın : Değişik ne olmadı?

    Erkek : Bu nasıl soru şimdi, ne demek "Değişik ne olmadı?"
    Kadın : Evet ne demek, ben de onu soruyorum zaten.

    Erkek : Olmayan şeyleri mi anlatmamı istiyorsun?

    Kadın : Olan şeyleri anlatmadığın çok açık.

    Erkek : "Değişik bir şey olmadı " dedim ya.

    Kadın : Duydum, sağır değilim.

    Erkek : Sabrımı mı sınıyorsun?

    Kadın : Buna gerek var mı? Sen her zaman patlamaya hazır bir bomba,
    ben de seni sinirlendirmemek için sürekli çaba sarfetmek zorunda olan
    zavallı.

    Erkek : Yöntemlerini gözden geçirmeni tavsiye etmek zorundayım.
    Kadın : Sen biraz daha sakin olmaya çalışsan nasıl olur?

    Erkek : Bu konuşma başlayana kadar gayet sakindim.

    Kadın : Seni ben sinirlendirdim yani.

    Erkek : Ben öyle birşey demedim. Bu konuyu kapatabilir miyiz lütfen?
    Kadın : Kapat kapat, bunu da örtbas et bakalım.

    Erkek : Evet, bugün ne olmadığını anlatmamak için konuyu
    değiştiriyorum. >
    Kadın : Şimdi bir parça dürüst davranmaya başladın işte.

    Erkek : Yemekte ne var bugün?

    Kadın : Değişik bir şey yok.

    Erkek : Lafın altında kalmaktansa bo.un altında kalırsın değil mi?
    Kadın : İşte bu değişikti.

    Case 2

    Kadın : Canım çok beklettim mi?

    Erkek : Önemli değil aşkım, ben de gazetemi okudum.

    Kadın : Merak etmedin mi?

    Erkek : Neyi?

    Kadın : Tam bir saat geç kaldım ve sen beni merak etmedin öyle mi?
    Erkek : Aslında merak ettim, hem de çok.

    Kadın : O yüzden mi oturup gazeteni okudun? Ölüm ilanımı falan mı
    görmeyi umuyordun?

    Erkek : Ne yapsaydım, seni beklerken tırnaklarımı mı yiyecektim?
    Kadın : Tabii.Bir telefon
    etmek aklına gelmedi değil mi? Öldüm mü, kaldım mı, tinerciler mi
    saldırdı?

    Erkek : Tinerciler falan saldırmamış işte.

    Kadın : Pek bir kinayeli söyledin. Keşke saldırsalarmış der gibi.
    Erkek : Şimdi benim anlamadığım, geç kalan sensin ama suçlu nasıl ben
    olabildim?

    Kadın : Şöyle ki; sen beni merak etmedin, arayıp sormadın. Aynen böyle
    oldu.

    Erkek : Benim bildiğim geç kalacak olan arar, haber verir.

    Kadın : İyi ki de aramamışım. Beyefendinin gazete keyfini bölecekmişim
    baksana.

    Erkek : Gazete okumasaydım ne saçmalayacaktın merak ettim şimdi.
    Kadın : O zaman kesin arardım.

    Erkek : Yuh! İyice saçma sapan konuşmaya başladın sen.

    Kadın : İşine gelmedi galiba.

    Erkek : Bak garson geliyor, ne içersin?

    Kadın : Canım bir şey istemiyor.

    Erkek : Çay?

    Kadın : İstemiyorum.

    Erkek : Ihlamur?

    Kadın : İstemiyorum dedim ya.

    Erkek : Kök?

    Kadın : Ne kökü?

    Erkek : Zıkkımın kökü.

    Kadın : Teskin edici özelliği varsa.

    Erkek : Olmaz mı?

    Case 3

    Kadın : Bak bu bluzu yeni aldım, nasıl?

    Erkek : Çok güzel. Bu dar kesimli bluzlar çok yakışıyor sana. Volanlar
    da ayrı bir hareket katmış kıyafete.

    Kadın : Bunları bir yerden ezberledin de söylüyorsun değil mi?
    Erkek : Hayır, sadece fikrimi söyledim.

    Kadın : Volan ne demek biliyorsun yani?

    Erkek : Ehem. Bir fikrim var, evet.

    Kadın : Hiçbir fikrin yok değil mi? Sırf konuyu kapatmak için ezberden
    sallıyorsun.

    Erkek : Seni mutlu etmek için bu saçma sapan şeyleri ezberlemişim,
    hala üstüme geliyorsun.

    Kadın : Konumuz bu mu şimdi? Senin ezber kabiliyetini mi tartışacağız?

    Erkek : Haydaa!

    Kadın : Seninle artık ortak bir mevzumuz kalmadı farkında mısın?
    Oturup iki satır konuşamıyoruz.

    Erkek : İki satır konuşmak için moda uzmanı mı olmam gerekiyor? Sen
    futbolla ilgilen mesela. Ben volan dedim , sen futbolla ilgili ne
    diyebilirsin?

    Kadın : Beni zayıf tarafımdan vurmaya çalışma tamam mı? Futbol
    hakkında tek bildiğim, bir top ve onar kişilik iki takımla oynandığı.

    Erkek : Sen de benim tek tutkum futbol hakkında bir şey bilmiyorsun ve
    bak kıyamet kopmadı.

    Kadın : Tek tutkun demek. Ben ne oluyorum?

    Erkek : Bu konuşmanın gidişatı hiç hayırlı görünmedi gözüme.

    Kadın : Senin gözüne var bir gözükecek zaten. Biricik tutkun futboldan
    başka bir şey görmüyorsun ki.

    Erkek : Futbolu kıskandığını söyleme sakın.

    Kadın : Kıskanmalı mıyım?

    Erkek : Senin bluzunu beğenen de kabahat.

    Kadın : Bu bluz yeni değil zaten. Üç yıldır giyiyorum ama sen farkında
    bile değilsin.

    Erkek : Mesele şimdi anlaşıldı. Bugünkü testi geçemedim yani.

    Kadın : Ne zaman geçtin ki?

    Erkek : Şaşırtmaca verdin ama.

    Kadın : Filhakika.

     
Erkekler nasıl delirir konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Astronot uzayda delirirse ne yapmalı?

    Astronot uzayda delirirse ne yapmalı?

    Astronot uzayda delirirse ne yapmalı? Astronot Lisa Marie Nowak cinayete teşebbüsten tutuklanmıştı Amerikan Uzay ve Havacılık Dairesi (NASA), uzayda bir astronotun akli dengesini yitirmesi, çevresi ve ekip arkadaşları için tehlike arzetmeye başlaması durumunda başvurulacak bir yönerge yayımladı. Yeni yönergenin, Lisa Marie Nowak isimli astronotun kısa süre önce sevdiği astronot uğruna...
  2. Erkekler Nasıldır?

    Erkekler Nasıldır?

    Erkekler Nasildir ? Erkekler bilgisayar gibidir... Sık sık kilitlenir ve hafizasi asla yetmez. Erkekler çikolata gibidir... Erkekler kahve gibidir... iyisi seni bütün gece uyutmaz. Erkekler yildiz fali gibidir... Sana ne yapman gerektigini söyler, lakin her seferinde yanilir. Erkekler park yeri gibidir... Iyilerin hepsi kapilmistir. Erkekler kar firtinasi gibidir... Ne zaman...
  3. Dogru erkek nasıl erkektir

    Dogru erkek nasıl erkektir

    doğu erkekleri Erkeklerin hepsini nerdeyse çözdük artık karakter bakımından olsun yapıları bakımından olsun peki dogru erkek nasıl erkektir mutlaka dogru erkek vardır çok nadir olsada vardır :tik: Maydanozun da sapı var demeyin. Doğru erkek, karısı, sevgilisi, takıntısı, çıkıntısı olmayan erkektir. Bunu belleyin! * Size bakarken gözleri ışıl ışıl parlayan, başka kadınları...
  4. Erkekler nasıl memnun edilirrr...

    Erkekler nasıl memnun edilirrr...

    Eşinizin ya da sevgilinizin sizinle yeteri kadar mutlu olmadığını düşünüyorsanız onu nasıl daha fazla mutlu edeceğim diye üzülmeniz normal. Peki erkekler nasıl mutlu olur ? bir erkeği memnun etmenin yolu nereden geçer ? erkeğinizi mutlu etmenin sırları işte burada..yazımızı okuyun aranız düzelsin ! Öncelikle şunu sorgulamalıyız : erkekler kadınlardan ne ister ? Evli olan ancak eşini tam...
  5. şoklardayım nasıl bir erkek?

    şoklardayım nasıl bir erkek?

    kızlar çok samimi olduğum bir arkadaşım var 8 aylık evli,eşide çok dürüst iyi bir insana benziyor ailecek görüşüyoruz zaten dün arkadaşım birşey anlattı ki ağzım açık kaldı normalde azçok cinsel hayatlarımızı konuşurduk,onun eşi mesela saten gecelik meraklısıydı,eşinde saten gecelik görmeyi çok istiyordu buaraya kadar normal zevk meselesi dün arkadaşım yemek hazırlarken eşi duş alcam diye...

Sayfayı Paylaş