gebe
  1. TİTAN

    TİTAN Forum Okuru

    Evde Yapabileceğiniz Kas Geliştirme Hareketleri

    Konu, 'Egzersizle Zayıflama' kısmında TİTAN tarafından paylaşıldı.

    Evde Kas Geliştirme Yöntemi Evde Kas Geliştirme Yöntemleri Nelerdir

    Sevgili melekler, sağlıklı ve kaliteli bir hayat sürmenin yolu elbette ki dengeli ve düzenli beslenme ile egzersiz yapmaktan geçiyor. İleri yaşlarda daha rahat hareket edebilmek, hareket kısıtlılığı yaşamamak için de kas ağırlığımızın belirli bir seviyede olması şart. Kas yapmak eklemlerimizin ve kemiklerimizin sağlığı için çok önemli. Bu yazımızda sizlere evde kas geliştirme yöntemleri ile ilgili bilgiler vermek istiyoruz :)


    [​IMG]


    Aletsiz egzersizler iç organlar üstünde kuvvetlendirici bir etkiye sahiptir dolaşım sistemini düzenlemenin yanında sağlık açısındanda büyük önem taşır aletsiz egzersizler adelelerin ölçü kazanmasını sağlar. Aletsiz egzersizler bu spora başlamanın en güzel yoludur adelelerin şişmesi hissini size bu hareketler tattıracaktır

    -Şınav
    -Sandalyeler arasında dips & rowing
    -Mekik & Crunch
    -Sopa ile Twist
    - Sırt üstü yatarak silecek
    - Squat
    - Kalf
    - Barfiks
    - Joging & Yüzme

    Gibi egzersizler çok profesyonel aletler olmadanda yapılabilecek egzersizlerdir.

    Evde Kas Geliştirme Yöntemleri

    Sert karın kaslarına sahip olmak için illa spor salonlarını gezmeniz gerekmez. Evde de basit ve sık tekrarlanan hareketlerle istediğiniz baklavalara sahip olmanın yolları

    Hızlı sabit egzersizler genellikle zor antrenmanların çok zayıf muadilleridir ama aşağıdaki hareketler evde uygulanabilen ve etkinliğini yitirmeyen hareketlerdir. Eğer bu hareketleri haftada birkaç kez yaparsanız, karın kaslarınız güçlenecektir. Ama dikkatle olun, bu hareketleri kardiyo ve iyi bir beslenme ile yapmazsanız, hiçbir sonuç alamazsınız. Bütün karın kası hareketleri için midenizi içeri çekmeyi unutmayın, bu ana kaslarda önce çalışması gereken çapraz karın kaslarını çalıştıracaktır.

    Mekik

    Sırtınızın üstünde yere yatın. Derin bir nefes alın ve karnınızı içeri çekin, gözleriniz tavanda olsun, üst vücudunuzu 45 derece kadar yerden kaldırın. Boynunuzdan çekmeyin, bunun sonrasında boyun ağrılarına hatta migrene dönüşebilir. Kasılma pozisyonunda 2-3 saniye kalın sonra başlangıç pozisyonuna dönün. 10-15 tekrardan 3 set uygulayın.

    Yan taraflara eğilin

    Dimdik ayakta durun ve midenizi içinize çekin. Ayaklarınız düz, elleriniz iki yanda, soldan sağa eğilin. Kalçanızdan dönmediğinize emin olun, üst vücudunuz karşıya baksın soldan sağa eğmeye çalışın. Dik olmanızı sağlayacak, karın kasını ve alt sırt kaslarını çalıştırır. 10-15 tekrardan 3 set uygulayın

    Yanlara dönme

    Ayakta dik durun, midenizi içeri çekin, ayaklarınız sabitken üst vücudunuzu soldan sağa döndürün. Döndüğünüzde iç ve dış taraftaki karın kaslarınız çalışacak. Bu hareketteki kasılma bir öncekine göre daha farklı yerlerde olacaktır. 10-15 tekrardan 3 set uygulayın.

    Çifte mekik

    Ne zaman mekik çekseniz, tüm karın kaslarını çalıştırırsınız ama her zaman karın kaslarının belirli bölümlerini önem vermek gerekir. Çifte mekikle diz kaldırmayı birleştiriyor ve alt karın kaslarına önem veriyor. Sırtüstü yere yatın, ayağınız havada olsun, dizleriniz 90 derecelik bir açı yapsın, baldırınız yere paralel olsun. Derin nefes alın, midenizi içeri çekin, gözleriniz tavana baksın, üst vücudunuzu 45 derece yerden kaldırın. Boynunuzu itmeyin. Kasılma bölgesinde 2-3 saniye durun ve tekrar başlangıç pozisyonuna dönün. 10-15 tekrardan 3 set uygulayın.

    Bu kolay karın kası egzersizlerini yaparsanız , kaslarınızı çalıştırmış olacaksınız. Beslenme ve kardiyo ile beraber muhteşem kaslarınız olacak. Isınma hareketlerini eklemeyi sakın unutmayın.

     
Evde Yapabileceğiniz Kas Geliştirme Hareketleri konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kas Geliştirme Diyeti

    Kas Geliştirme Diyeti

    Hedef: Kas gelişimini hızlandırmak. Günlük kalori: 2500 Kcal Sporla uğraşan, özellikle vücut geliştirme yapan sporcuların yapabileceği bol protein ve karbonhidrat içeren bir diyet. Bu diyette günlük menü diyet süresince aynıdır. 7 GÜN BOYUNCA Sabah : 1 bardak süt, 3 yumurta beyazı, bir kibrit kutusu kadar peynir, 1 kase yoğurt, 1 avuç kuruyemiş, yulaf. Çay, kahve ya da meyve suyu. Öğle :...
  2. Evde Ayak Kası Geliştirme

    Evde Ayak Kası Geliştirme

    Evde Ayak Kası Geliştirme Ben Evde Ayak Kası Geliştirmek istiyorum sizce ne yapabilirim nasıl geliştirebilirim ayak kaslarımı ?
  3. Evde Bacak Kası Geliştirme Hareketleri

    Evde Bacak Kası Geliştirme Hareketleri

    evde ayak kası geliştirme, evde bacak kası geliştirme Egzersizlerini evde yapmak ve biraz da kas geliştirmek isteyen misafirlerimiz ve meleklerimiz için yapabilecekleri bacak kası geliştirme hareketlerini paylaşıyoruz melekler :) Resimler bodyforumtr den.. :)
  4. Evde Kas Geliştirme Yöntemleri nelerdir yardım edin

    Evde Kas Geliştirme Yöntemleri nelerdir yardım edin

    Merhaba ben 19 yaşındayım ve çok cılız çelimsiz bir vücuda sahibim biraz kas geliştireyim diyorum ama spor salonlarına gidecek param yok acaba Evde Kas Geliştirme mümkün mü eğer olur diyorsanız bana Evde Kas Geliştirme Yöntemleri nelerdir yazın lütfen!
  5. Evde Vücut Geliştirme Hareketleri Resimli yapılışını paylaşın

    Evde Vücut Geliştirme Hareketleri Resimli yapılışını paylaşın

    Merhaba arkadaşlar sizden bir konu da rica da bulunacağım Evde Vücut Geliştirme Hareketleri nelerdir bana mümkünse resimli Evde Vücut Geliştirme Hareketleri sunar mısınız?

Sayfayı Paylaş