gebe
  1. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Evlenme Teklifi İçin Yüzük nasıl olmalı

    Konu, 'Soru-Cevap' kısmında Kayıtsız Üye tarafından paylaşıldı.

    Evlenme Teklifi İçin Yüzük nasıl olmalı yani şöylede diyebiliriz evlilik teklifi yaparken nasıl bir yüzük almalıyım bu konuda bana tüyo verin :)
     
  2. TİTAN

    TİTAN Forum Okuru

    Eskiden 22 ayar altınlar vardı ve kız tarafına bütçeleri el verdiğince bilezikler takardı damat tarafı. Ama günümüzde artık bu gelenek yerini tek taş pırlantalara bıraktı. Artık gençler evlilik tekliflerini bu tek taş yüzüklerle yapıyorlar ve mali durumlara göre nikahta tek sıra dizili 5 ya da 7 taşlı yüzük te yanına takılabiliyor. Bu tek taşlar pırlanta olabildiği gibi atom dediğimiz imitasyon taşlar da olabiliyor. Tek sıra 5 ya da 7 taşlı yüzük alınmazsa tektaşın yanına sade bir alyans da tercih edilebiliyor.. :)
     
Evlenme Teklifi İçin Yüzük nasıl olmalı konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. bu nasıl evlenme teklifidir :D

    bu nasıl evlenme teklifidir :D

    Erkek: 'Seninle çıkmaktan bıktım.Artık buna bir son verelim.' Kadın: 'Ayrılmak istediğini hiç fark ettirmemiştin, ! ' Erkek: 'Seninle olan herşey çok güzeldi ve hep öyle kalacak.' Kadın: 'Gitmek istiyorsan; elimden hiç bir şey gelmez. Nerede yanlış yaptım acaba, sorun neydi? Erkek: 'Sorun herkesin kendince bir dünyası ve yaşantısının olmasıydı.' Kadın: 'Bu her insanda aynıdır...
  2. nasıl bir evlenme teklifi aldınız?

    nasıl bir evlenme teklifi aldınız?

    aramızda severek yada görücü usulü evlenenler vardır... merak ediyorum öle yada böle evlendiniz? peki bu nasıl oldu paylaşmak istermisiniz? :)
  3. Evlenme Teklifi Nasıl Yapılmalı

    Evlenme Teklifi Nasıl Yapılmalı

    Hep biz kızlara olmazya biraz da erkeklere kıyak geçelim değilmi :D:D Şimdiki konumazda erkeklere nasıl evlenme teklifi yapılmalı onu anlatıcam... Sevgili damat adayları, evlilik yolunda attığınız ilk ve en zor adım evlenme teklifidir. Genelde bütün erkekler bu aşamanın zorluğundan yakınırlar. Eğer siz de evlenmeye karar verdiyseniz ve bir türlü harekete geçemiyorsanız, önerilerimize...
  4. Nasıl bir evlenme teklifi hayaliniz?

    Nasıl bir evlenme teklifi hayaliniz?

    evlenme teklifi nasil olmali nasil bir evlenme teklifi istersiniz evlenme teklifini nasil beklersiniz evlenme teklifi nasil olmali supriz evlenme teklifi konulari burada melekler Merhaba Melekler, Genellikle butun bayanlarin hayalidir zamani gelince yuva kurmak...Ne kadar inkar etsekte sanirim yaradilisimiz boyle :) anac olmamizdan kaynakli yuva kurma istegimiz hep vardir degilmi meleklerim?...
  5. Arkadaşlar Evlenme Teklifi Nasıl Yapılır

    Arkadaşlar Evlenme Teklifi Nasıl Yapılır

    Evlenme Teklifi Nasıl Yapılır bu konuda bana önerisi yada yardımı olacak arkadaşlarım var mı? Sevdiğim kızla teklif edecem inş kabul eder ama etkileyici olsun istiyorum.

Sayfayı Paylaş