gebe
  1. estrellas_

    estrellas_ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    Gebelik testinde silik çizgi :/

    Konu, 'Kadınlar' kısmında estrellas_ tarafından paylaşıldı.

    Arkadaşlar adetime bi kaç gün kala test yaptım silik çizgi çktı ama çok soluk yada bana öyle geliyo çok istedigim icin bi yorumlarmsnz :(
     
  2. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.628
    Beğenilen Mesajlar:
    1.524
    Ödül Puanları:
    113
    İkinci çizginin silik çıkması gebelik olarak kabul edilir tabi test bozuk değilse.Mensinizde en az 3 günlük gecikme olursa hcg testi yapın net sonucu alırsınız
     
  3. nrcbrt1903

    nrcbrt1903 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    silik çizgi pozitif olarak değerlendirilir hemen belirdyse hayırlı olsun :)
     
  4. estrellas_

    estrellas_ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Testim bu
     

    Ekli Dosyalar:

  5. estrellas_

    estrellas_ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Ve 7 gün gecti bu test 1 hafta oncesine ait bugün kan testine gidicem
     
Gebelik testinde silik çizgi :/ konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. gebelik testinde silik çizgi

    gebelik testinde silik çizgi

    kızlar ilk defa yazıorum lütfen cvp bekliorum benim yarın adet olmam gerekior ama dayanamadım ve test alıp yaptım ancak 5dk sonra ikinci çizgi hafif silik belirdi ikinciyiyaptım oda hemen diilde 4-5 dk sonra silik de olsa 2. çizgi belirdi sizce hamilemiyim lütfen cevap verin acil
  2. Gebelik testinde ikinci çizginin silik çıkması ne anlama geliyor?

    Gebelik testinde ikinci çizginin silik çıkması ne anlama geliyor?

    bu konu ;gebelik testi ,gebelik testinde ikinci çizgi silik çıkarsa hakkında bilgiler vermektedir Hamilelik şüphesi yaşanan kadınların ilk tercih ettikleri yöntem hamilelik testi yapmaktır.Hamilelik testleri kanda hamilelik testi ve idrarda hamilelik testi olmak üzere 2 ana gruba ayrılır.Evde gebelik testi nasıl yapılır detaylar bu linkte.. Kanda hamilelik testi sadece sağlık kurumları...
  3. predictor testte ikinci çizgi silik çıktı

    predictor testte ikinci çizgi silik çıktı

    öncelikle merhaba, 3 gün önce bir test yapmıştım markası predictor ikinci çizgi çok silik çıktı ancak dikkatli bakınca görünüyordu bugün tekrar yaptım test yine silik :( ama bir öncekinden daha belirgin, markası yine predictor'dü. acaba markadan kaynaklı bir şey mi? çünkü bir de days comfort diye bir markayla yaptım hiçbir şey çıkmadı. sonradan fark ettim ki days comfort'un tarihi geçmiş bir...
  4. İdrar testinde ikinci çizgi çok silik,hamilemiyimdir!

    İdrar testinde ikinci çizgi çok silik,hamilemiyimdir!

    1,5 yıllık evliyim. Adetimi 5 gün geçti. Adetim normalde düzenliydi fakat geçen ay 17 gün geçikti, bu ayda 5 gün. Bugün idrar testinde ikinci çizgi çok silik çıktı. Sizce hamilemiyim?
  5. Gebelik testinde silik çizgi

    Gebelik testinde silik çizgi

    Arkadaşlar ayın 10 unda adet olmam lazımdı bugün erkek testlerden aldım markası produick mi ne ikinci cizgi cok silikti yani dikkatli baknca ışkta belli oluyodu sizce gebelik varmıdr çok istiyorum :(

Sayfayı Paylaş