gebe
  1. PeLiNiM

    PeLiNiM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.444
    Beğenilen Mesajlar:
    57
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ANTALYA

    giyim tarzınız ne olmalı

    Konu, 'Testler' kısmında PeLiNiM tarafından paylaşıldı.

    giyim tarzınız ne olmalı giyim tarzım nasıl olmalı tarzım ne benim nasıl tarzı testi hadi çözün bakalım gerçekten sizi anlatacak mı?

    Giyim tarzınız ne olmalı?

    Giyim tarzınız ne olmalı?

    :a026::a026::a026::a026:

     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 19 Eylül 2009
  2. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
  3. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Konu tarafımca düzeltilmiş test eklenmiştir şimdi zevkle çözebilirsiniz meleklerim :ehi:
     
  4. PeLiNiM

    PeLiNiM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.444
    Beğenilen Mesajlar:
    57
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ANTALYA

    Evet canım bir sorun oldu.Hayal sağolsun düzeltdi:dil:
     
  5. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Hippi
    Ruhunuz özgür sizin yapacak elinizden bir şey gelmez. Kendinizi klasik kalıplara, moda giysilere sıkıştırmayın. Önünden gözünüzü alamayarak geçtiğiniz yerel, geleneksel giysiler satan dükkanlara iyice bir bakın. Günü yansıtan, her yerde giyebileceğiniz bir sürü şey var oralarda. İçinde rahat etmediğiniz hiçbir giysi şık değildir unutmayın. Nakışlar, işlemeler, eskitilmiş gibi duran kumaşlar şimdi zaten her yerde. Uzatın saçlarınızı, arada bir gitmek zorunda olduğunuz toplantılarda toplarsınız ya da düzgünce tararsınız olur biter. Renkli giymekten de korkmayın. İçinizin rengi dışınıza yansıdığında kurallar kendilerini ortadan kaldıracaklar...

    Süper anlatıo beni :DSaol bacım...
     
  6. * MuCiZé *

    * MuCiZé * Forum Okuru

    hayalim aynı olmalıymış giyim tarzımız :D
    yav bana da hiç yakışmaz hippi tarzı kıyafetler yav:D
    pelinim emeğine sağlık..
     
  7. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.965
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
    Hippi
    Ruhunuz özgür sizin yapacak elinizden bir şey gelmez. Kendinizi klasik kalıplara, moda giysilere sıkıştırmayın. Önünden gözünüzü alamayarak geçtiğiniz yerel, geleneksel giysiler satan dükkanlara iyice bir bakın. Günü yansıtan, her yerde giyebileceğiniz bir sürü şey var oralarda. İçinde rahat etmediğiniz hiçbir giysi şık değildir unutmayın. Nakışlar, işlemeler, eskitilmiş gibi duran kumaşlar şimdi zaten her yerde. Uzatın saçlarınızı, arada bir gitmek zorunda olduğunuz toplantılarda toplarsınız ya da düzgünce tararsınız olur biter. Renkli giymekten de korkmayın. İçinizin rengi dışınıza yansıdığında kurallar kendilerini ortadan kaldıracaklar...

    :D
     
  8. su.ay

    su.ay Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    kayseri
    Şık ve rahat

    Hem şık, hem rahat şeyler bulmalısınız. Çünkü ruhunuz ne pejmürdeliği kaldırabilir durumda ne de konforundan ödün vermeyi göze alabilmekte. Şu halde ikisinin tam arasını tutturacaksınız. Giysilerinizin renklerini seçerken gözlerinizi ve saçlarınızı dikkate alın. Ama gene de aynı anda pek çok rengi barındıran giysilerden kaçının. Sürekli kumaş pantolonlar, etekler giymek zorunda değilsiniz. Ama giydiğiniz kot pantolonu tamamlayacak şık bir gömlek ya da bluzla durumu pekala idare edebilirsiniz. Aksesuarlarınızı dikkatli seçin. Rahat olun, şıklık sizin kaderiniz

    valla doğru. beni anlatmış.
     
  9. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    klasik olmaliymis,ben klasik sevmem ki.
     
  10. sevil-78

    sevil-78 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2009
    Mesajlar:
    592
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Hippi

    Ruhunuz özgür sizin yapacak elinizden bir şey gelmez. Kendinizi klasik kalıplara, moda giysilere sıkıştırmayın. Önünden gözünüzü alamayarak geçtiğiniz yerel, geleneksel giysiler satan dükkanlara iyice bir bakın. Günü yansıtan, her yerde giyebileceğiniz bir sürü şey var oralarda. İçinde rahat etmediğiniz hiçbir giysi şık değildir unutmayın. Nakışlar, işlemeler, eskitilmiş gibi duran kumaşlar şimdi zaten her yerde. Uzatın saçlarınızı, arada bir gitmek zorunda olduğunuz toplantılarda toplarsınız ya da düzgünce tararsınız olur biter. Renkli giymekten de korkmayın. İçinizin rengi dışınıza yansıdığında kurallar kendilerini ortadan kaldıracaklar...

    bende de bu çıktı tşkler:)
     
  11. miss angel

    miss angel Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.270
    Beğenilen Mesajlar:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    Hippi

    Ruhunuz özgür sizin yapacak elinizden bir şey gelmez. Kendinizi klasik kalıplara, moda giysilere sıkıştırmayın. Önünden gözünüzü alamayarak geçtiğiniz yerel, geleneksel giysiler satan dükkanlara iyice bir bakın. Günü yansıtan, her yerde giyebileceğiniz bir sürü şey var oralarda. İçinde rahat etmediğiniz hiçbir giysi şık değildir unutmayın. Nakışlar, işlemeler, eskitilmiş gibi duran kumaşlar şimdi zaten her yerde. Uzatın saçlarınızı, arada bir gitmek zorunda olduğunuz toplantılarda toplarsınız ya da düzgünce tararsınız olur biter. Renkli giymekten de korkmayın. İçinizin rengi dışınıza yansıdığında kurallar kendilerini ortadan kaldıracaklar...

    :D:D:D
     
  12. PeLiNiM

    PeLiNiM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.444
    Beğenilen Mesajlar:
    57
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ANTALYA
    anam çoğunluğa hippi tarzı çıkmış hahaha
     
  13. HURHUR

    HURHUR Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    526
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFYON
    Hippi

    Ruhunuz özgür sizin yapacak elinizden bir şey gelmez. Kendinizi klasik kalıplara, moda giysilere sıkıştırmayın. Önünden gözünüzü alamayarak geçtiğiniz yerel, geleneksel giysiler satan dükkanlara iyice bir bakın. Günü yansıtan, her yerde giyebileceğiniz bir sürü şey var oralarda. İçinde rahat etmediğiniz hiçbir giysi şık değildir unutmayın. Nakışlar, işlemeler, eskitilmiş gibi duran kumaşlar şimdi zaten her yerde. Uzatın saçlarınızı, arada bir gitmek zorunda olduğunuz toplantılarda toplarsınız ya da düzgünce tararsınız olur biter. Renkli giymekten de korkmayın. İçinizin rengi dışınıza yansıdığında kurallar kendilerini ortadan kaldıracaklar...ay bana bu çıktı tam beni anlatıyo dermişimmmm:D:D:D:D
     
  14. AyYuzlu

    AyYuzlu Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.993
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    48
    banada hippi cıktı yaaa
     
giyim tarzınız ne olmalı konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Emo akımı nedir?özellikleri giyim tarzları nelerdir?

    Emo akımı nedir?özellikleri giyim tarzları nelerdir?

    almanların giyim tarzı emo akımı almanyanın giyim tarzı almanyanın giyimi giyimleri Galatasaray Lisesi'nin önü, emo'ların toplandığı yerlerin başında. Emo'lar çıktı meydana Herkes bir gruba dahil olarak kendini tanımlama ihtiyacı içinde. Yaşları 14-20 arasında değişen, saçlarını tek gözlerini kapayacak şekilde tarayan, dar pantolonlar giyen emo'lar da aynı dürtüyle hareket ediyor....
  2. Giyim Tarzları Nelerdir ?

    Giyim Tarzları Nelerdir ?

    giyim tarzları giyim tarzı, nasıldır, nedir, kişiliğe göre, değişir mi, hakkında bilgiyi buradan bulabilirsiniz İnsanın giyim tarzı, kıyafet seçimi dünya görüşüyle yakından ilgili. Hatta kıyafet tarzından kişilik analizi bile yapılabilir. İnsanlar, düşünceleri, söylemleri kadar olmasa da dış görünümleri ve kıyafetleriyle de karşısındaki insanda iz bırakır. Hele 'imaj her şeydir' kuralının...
  3. Hamilelikte Giyim Nasıl Olmalı Nelere Dikkat Etmeli ?

    Hamilelikte Giyim Nasıl Olmalı Nelere Dikkat Etmeli ?

    hamilelikte nasıl giyinmeli hamilelikte giyim nasıl olmalı Sevgili melekler, gebe kaldığınızı öğrendikten itibaren giyiminize de dikkat etmeniz gerekmektedir. Özellikle artık pantolonlarınızı, eteklerinizi düğmeleme sıkıntısına düştükten itibaren hiç zorlamamalı, uygun hamile elbiseleri kullanmalısınız. Bu yazımızda hamilelikte giyim nasıl olmalı, nelere dikkat etmeliyiz hep birlikte...
  4. Melekler giyim tarzlarınız nelerdir

    Melekler giyim tarzlarınız nelerdir

    Bazılarımız rahatlığını düşünür giyiniğimde rahat olayım der bazılarımızda şık gösterişli şıkır şıkır olmalı salaş giyinmeyi sevmez aslında günlük hayatta hepimiz rahat olmayı severiz yani şöyle de olabilir giyim tarzımız yerine ve zamanına göre değişir ama gördüğüm kadarıyla tamamıyla herzaman şıkır şıkır giyinmeyi sevende çok kişi var topuklu ayakkabı hoş makyaj,aksesuarlar bakalım biizm...
  5. Burçlar ve giyim tarzları

    Burçlar ve giyim tarzları

    burçlar,burçların giyimi,hangi burç nasıl giyinir,burçların giyim tarzı nasıldır,hangi burcun kadını nasıl stil sever,hangi burcun kadını nasıl giyinir,burçlara göre giyim Koç Burcu Giyim Tarzı : Koç kadınının yüzü biraz uzundur. Elmacık kemikleri çıkık, alnı yüksek, çenesi incedir. Saçları genellikle kısadır ve pek gür değildir. Az makyaj yapmayı sever ve gülüşünü ön plana çıkaran bir...

Sayfayı Paylaş